Gootti.net

Alchemy Gothicin korut

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 19:55
Heetteri-edit: Alkuperäinen viesti käsitteli sitä miten koruja löytää, mutta aihe voisi paremminkin kattaa mielipiteet, kokemukset, hankintapaikat jne.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 20:02
Ainakin Stuntmanissa on melko laaja valikoima Alchemyn koruja, oon ostanut itsekin sieltä. Nettiosoitetta en muista, mutta koita Googlettaa.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2008 20:17
No ainakin täällä Hyvinkäällä yksi kirppis tilaa ja myy kyseisiä koruja halvemmallakin.. että tänne vaan
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 20:34
http://hoopee.fi/

Ainakin joskus ennen muistelen että tuolla ne oli ihan kohtuuhintaisia. Mutta se hintatieto on tosi vanha, tsekkaa ite.
Onkohan noi Alchemyt vieläkin yhtä huonolaatuista metallia kuin ennen? Jos on niin ainakaan sormuksia en ostaisi, kulahtaa nopeasti aika huonon näköiseksi ja on vähän kömpelön oloisia sormissa kun on niissä on niin paksulti metallia. Detaljitasokin voisi olla parempi. Mielummin kunnon hopeasormuksia, mutta aika vaikea löytää samantyylisiä hopeasta. Riipuksina kestää paremmin kun ei kulu niin paljon kuin sormus.
  • Lähetetty: 20.03.2008 20:50
Kiitoksia
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 21:02
Ainahan nuo alchemyt on tainneet olla sitä pewter-nimistä seosta (eli tinaa ja lyijyä). Jos tuo puoti myisi jalometalleista tehtyjä tuotteita, niitä voisi ostaa vain miljonäärit.
  • Lähetetty: 20.03.2008 21:10
voi että nyt oon iha taivaissa kun näin nuo korut taas Pitänee varmaan tuhlaa rahansa taas että saa joskus mielen rauhaa :S
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 21:16

Lainaus: Piiskansiima

Ainahan nuo alchemyt on tainneet olla sitä pewter-nimistä seosta (eli tinaa ja lyijyä). Jos tu

Kyllä mulla ainakin on kestäneet ihan hyvin
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 21:31
Ihon happamuus varmaan vaikuttaa kulumiseen tuossa sormus-jutussa kun kyse on epäjaloista metalleista. Lisäksi olen huomannut että Alchemyn sormuksia on vaihtelevan tasoisia, yksi joka mulla oli oli ihan suht ohut ja mukavan oloinen sormessa, kun taas yksi minkä joskus kauan sitten tilasin postissa oli ihan kamala, se materiaali oli niin järkyttävän paksua että ei sitä pystynyt pitämään. Vamaan vaikuttaa kuin vanha malli on kyseessä?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 21:41
Mulla on parit korut ja Blackgroup myy niitä kanssa jonku verran. Käy noi nettikaupat läpi, sieltä löytyy useempiki ja tosiaa toi hoopee, on aika hyvin valikoimaa..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit