Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Suosikkivaatteenne?

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa

Lainaus: P-M

burgundinpunainen 50's-henkinen satiinimekko.

Kuulostaa tosi ihanalta. Minun suosikkivaatteeni ovat paljon arkisempia...villasukat ja "yövuorohousut", sellaiset verkkarintapaiset, virttyneet ja liian mukavat heittää ikinä pois. Käytän niitä siis yövuoroissa jotta olisi mukavampi olo. Jos tulee keikka, niin tietysti pitää vaihtaa fiksumpaan asuun. Oikeastaan minulla ei ole suosikkivaatteita, on vaan suosikkialusvaatteita. Muu asukokonaisuus määräytyy pitkälti niiden ja (suosikki)kenkien mukaan.

"Inter mortuos mortem expectans"

• Vastaa
Ehdottomat lempparit vaatekaapissani ovat kyllä oranssi peruspaitis sekä liituraita korsettini, jossa on pvc-tehosteita. Pidän myös joistain muistakin vaatteistani aivan mielettömästi, mutta mikään ei kyllä pääse kahden edellä mainitun tasolle. Harmittaa vaan mielettömästi kun kouluun ei oikein voi kaikkia vaatteita laittaa :/ Siksi jotkut hienommat vaatteet jäävätkin valitettavan vähälle käytöle..
Punainen hameeni, jossa on päällä musta pitsi.
Lempiarkivaatteeni on ehdottomasti isosiskoni vanha, musta huppari jossa on valkoista tekstiä punaisella reunalla ja mustat collegehousut (todella übergoottia, tiedän). Mutta jos vähän "paremmista" vaatteistani pitäisi valita, niin musta hameeni, jossa on pitsiä.

Elämäni oli täydellistä, kunnes synnyin.

Mä olen vaatteiden kanssa vähän sellainen, että käytän kerran tai kaksi, ja sit joutaakin jo kiertoon ja uutta tilalle. Joten Natassjan tavoin lempparivaatteet taitaa olla niitä villasukkia ja virttyneitä verkkareita; ne kun on ainoita, jotka pysyy vuodesta toiseen vaatekaapissa.
  • Vastaa
Hmm. Viihdyn kaikissa vaatteissani. En pidä kaapissa sellaisia joita en tykkää käyttää ja lempparini vaihtelevat mielialan mukaan. Joskus tekee mieli olla gootikkaampi, toisinaan olen melkoinen poikatyttö ja joskus todella tavis. Lisäksi vuodenaika vaikuttaa hurjasti. Joutuisin varmaan luettelemaan tähän melkein koko vaatekaappini sisällön jos kävisin tarkemmin läpi lempivaatteeni.

Ympäri vuoden ehdottomana suosikkina pitää mainita polviin asti ulottuvat mustat villasukat, jotka kaverini äiti kutoi minulle joululahjaksi. Itseasiassa toinen erä menossa. Aiemmat samanlaiset villasukkani katosivat kun olin New Yorkissa ja ne jäivät peiton väliin yön jäljiltä. (Kyllä, nukun villasukat jalassa lähes ympäri vuoden.) Hotellin siivooja vaihtoi lakanat ja sukkani katosivat siinä reissussa. Ikävöin niitä kovasti, joten seuraavana jouluna sain samanlaiset.

Penguins are cool.

• Muokkasi: SuZiC
  • Vastaa

Lainaus: Giffirt

polviin asti ulottuvat mustat villasukat

Voih, kuulostaa tällaisesta vilukissasta aivan taivaalliselta tuollaiset pitkät villasukat.. Mullekin mummo ennen neuloi joululahjaksi villasukkia aina koko vuoden tarpeiksi, mutta nyt hän alkaa olla jo sen verran huonossa kunnossa (näkö ym.), ettei valitettavasti ole sukkia enää odotettavissa Saiskohan sitä itsestään joskus irti sen verran, että tekiskin ihan itse. Oon joskus kyllä tehnyt sukkia eikä se muistaakseni kauheen vaikeeta ollut... Jos vielä tekis oikeen paksusta langasta sellaset töppöset, ni ne varmaan valmistuiskin nopeesti.

Ja jottei tää menis ihan OT, niin tuli mieleen yhdet reisisaappaat, joista en luovu millään. Niiden hinta on varmaan kymmenkertaistunut suutarikäyntien takia, kun vähän väliä täytyy uusia vähintäänkin korkolappuja ja kärkiä ja käydä fiksaamassa pintaan tulleita isompia jälkiä, mutta mistään en ole löytänyt niin ihania saappaita.
  • Vastaa

Lainaus: SuZiC

Voih, kuulostaa tällaisesta vilukissasta aivan taivaalliselta tuollaiset pitkät villasukat..

Muukin maailma on onneksi tajuamassa idean. Ainakin Indiskassa myydään polvimittaisia villasukkia (minulla on sieltäkin ostetut yhdet, joskin nuo kaverin äidin tekemät ovat rakkaammat) ja esimerkiksi joulu- ja käsityömarkkinoilla näkyy ainakin täällä turussa jo hyvin usein pitkävartisia villasukkia. Itse en enää edes alennu hommaamaan lyhytvartisia, kun pitkät on niin paljon lämpimämmät.

Penguins are cool.

^Taitaa täällä Helsingissä olla jotkut Tuomaan markkinat tms. Espalla, jospa samalla kun käväisen Ofelian tarjontaa katsomassa niin pyörähtäis katselemassa jos jollain olis tuollaisia ihania sukkia tarjolla Espan kojuissa..
  • Vastaa
Minulla on niin paljon lempparivaatteita, etten jaksa luetella. Uusin suosikki on unelmanpehmeä shortsi-jumpsuit (kyllä, jumpsuit) jossa on valkeita polka dotteja mustalla pohjalla. Vaate on yksinkertaisesti äärettömän mukava ja kovin söpö kotiasu.

Muita lempivaatteitani ovat mm. musta, hieman frakkimallinen, koristeellinen brokaditakki ja villakankainen, polvipituinen alaspäin levenevä musta hame, jossa valkoinen kuvio helmassa. Rakastan myös uusia, ihan tavallisia harmahtavia pillifarkkujani. Nekin mukavuudesta.

Everything is energy.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!