Gootti.net

Suosikkivaatteenne?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.04.2008 11:05
Eh, en tiedä miksi alkoi kiinnostaa.

Eli kertokaapas, minkälainen lempivaate löytyy kaapistanne? Mikä vaate on se joka on useimmin päällä? Liittyykö vaatteeseen ehkä joku erityinen muisto?

Moderaattori muokkasi: Otsikon yhdyssanavirhe häiritsi, sorry.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.04.2008 11:32
Jos haluaa hienostella niin siihen löytyy tällainen brokadipaita:
http://www.kambriel.com/visions/brocadeborgia.jpg

Kuva ei oikein anna oikeutta, brokadi on laadukasta ja hopeanvärisissä napeissa on hieno koristelu.
Harmi vaan kun meikäläinen ei todellakaan ole niin kuvauksellinen kuin tuo vaatemalli tuossa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.04.2008 11:37

Lainaus: Deadboy

Harmi vaan kun meikäläinen ei todellakaan ole niin kuvauksellinen kuin tuo vaatemalli tuossa

Kuvan kanssa plastiikkakirurgille. Anteeksi, en voinut vastustaa kiusausta. Mutta ihana paita. Harmi kun ei mun ukkoani saa ikinä käyttämään tuollaista.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.04.2008 14:39
Varmaanki korsetit ja runsaat, näyttävät hameet. Ei oo mitää tiettyä suosikkia.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 04.04.2008 15:19
Ehdottomasti hankkimani Nudien mustat harmahtavat pillifarkut, jotka hankinviime keväänä. Ne oli saakelin kalliit muistaakseni 100€(alennettu hinta vielä) mutta parempia ja kestävämpiä farkkuja en ole ikinä kokeillut. Ne on vieläkin ihan uutukaisen tasoisessa kunnossa, kun kaikki nuo minun halvemmat farkut on löysistyny, haalistunu, rikkoutunu ja nämä on kuitenki ollu ajallisestikkin enemmässä ja kovemmassa käytössä, kun muut.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.04.2008 15:42
Deadboy
Tyylikäs paita

Omat suosikkini ovat liila korsettini ja kaksi samettista "liehuhiha"paitaa, joita tosin ei arkena tule kovin paljon käytettyä, mutta hienoja ovat. Hameita minulla on aivan liikaa, että niistä voisi valita yhden kivoimman.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.04.2008 16:07
Mun ehdoton lempparini on Camden Townista ostettu muka all size-pitkähihainen, läpinäkyvää materiaalia, D-lenkkejä, edessä on erillinen liituraitakangas jossa räikeän valkoisella printit "SEX DEATH ANARCHY" . Kuulostaapa kornilta, mutta se on ihana päällä.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2008 16:21
Hmm.. lempivaatteiksi ehkäpä nimeäisin mustat remmiä, vetoketjua ynnä muuta härpäkettä sisältävät housut ja liuhuhihaisen mustan paidan. Ja toppi, jossa on pikkuiset remmit koristeena. Niihin olen kovin kiintynyt
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2008 16:49
Tähän on helppo vastata.

-Lip Servicen Gangsta Pranksta -malliston caprihousut. Aivan ihanat pöksyt joihin on helppo yhdistellä kaikenlaista, ja remmikoristeet kilisevät hauskasti kävellessä.

-Liituraitainen "semi-underbust" korsetti, eli rintojen kohdalta underbust, muualta kokopitkä, tosi ovelanmallinen korsetti jossa pvc-kantit ja kaksi solkea koristeina. Myös erittäin monimuotoinen vaate, ja mukava päällä.

Ex-lempivaatteeni on pitsillä kuorrutettu satiinihame bondageremmeillä. Siitä on nyt tullut ex-lemppari siksi, että olen käyttänyt sen puhki, ja vaikka samanlaisia hameita on Morticiassa vieläkin myynnissä, niiden laatu ei ole enää sama ja siksi en voi ostaa jatkajaa tälle hameihanuudelle.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 04.04.2008 16:50
ihan ehdottomasti stuntista viime kesänä ostettu renksupaita. siinä on d-lenkkejä ja muuta mukavaa. ei ole tullut käyteetyä nyt remmien kanssa kun onnistuin yöpöytälamppuun sulattamaan pisimmän remmin kahesta kohtaa melkein poikki...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit