Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suosikkivaatteenne?

Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2009 22:59
Tällä hetkellä minun suosikkejani on ne muutama Lip Servicen vaate, jotka omistan. Arkena erityisesti se sellainen pidempi Gangsta Pranksta hame... Kenkinä yleensä ihan electrat, tai sitten yhdet pvc-saappaani.
Ja ihan in love olen tuohon bio-threat II hameeseen ja korsettiin
Olen hyvin kiintynyt myös jo pikkuhiljaa turhan haalistuneen oloiseen kauluspaitaani, sellainen ihan normi, mutta sopii niin monen kanssa ja on mukava
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 23:12

Lainaus: Tily

Ja ihan in love olen tuohon bio-threat II hameeseen ja korsettiin

Minä taas pidän suunnattomasti Bio Threat II -paidastani. Uusiin lemppareihini lukeutuvat myös mustat What Katie Didin lyhytlahkeiset satiinibloomersit (joita en ole kyllä toistaiseksi pitänyt kuin kotona...) ja Lippyn Laced Up Lyrics -bolero.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 13:48
Meikä osti tossa joku viikko sitten Lipin jonkun secretary paidan huutonetistä ja on kyllä maailman ihanin. Täydellinen koko ja tosi sexyt pvc remmisysteemit
i heart pvc
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 14:39
Mun suosikkivaatteet on ehdottomasti Blackgroupista tilaamani samettipaita, Rockjetistä ostamani Criminal Damagen hame ja Morticiasta ostamani vyötärökorsetti
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 15:06

Lainaus: Pumpkin

Rockjetistä ostamani Criminal Damagen hame

Samoin! Jos kyseessä on edes sama hame.. Muita suosikkejani ovat ehdottomasti uusin ostokseni, metalliluitettu vyötärökorsetti BackStreetistä ja Mercyn musta kokokorsetti punaisella silkkinauhanyörityksellä & jämäkillä muoviluilla.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 15:13
Hmh, housuista lempparini tällä hetkellä ovat liituraitaiset renksu/ketjuhousut. Lempparipaitani joko Witchcraft Is Legal-harsopaita jonka alla toppi tai Linkin paitapusero jossa karvakaulus ja -hihat ja sen alle pitsitoppi. Hameista en osaa päättää. Takeistani tykkään sekä täyspitkästä nahkatakistani että prätkätakistani eniten.
Kengistä en osaa päättää mitkä on ihanimmat, joko Demonian Slushsaappaat nyöri- tai solki/remmiversioina tai ihanat skottikuosilla somistetut Charadet.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 17:12
Noh.. Toisaalta lemppari on ehdottomasti nyrkkeilyhanskat, toppi ja lökärit. Niissä en kyllä näyttäydy muuallla kuin keskuksella mutta.
Ihan tämmöisistä mitä käytän ihmisten ilmoilla, lempparit on varmaan mun niin rakas ernu-mekko ja sitten korsettitoppini. Myös tyllihame missä on vihreää satiininauhaa, jota aina lainaan kaveriltani on yksi lemppareistani vaikka ei mun omistuksessa olekkaan
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 02:08
Fairygothmother:ilta ostettu musta korsetti on erityisen rakas (samanlainen kuin Sharon den Adelilla on Within Temptationin "Angels" videolla)
Kirjoittanut: ShiloDefoeLikesSweeneyTodd (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.04.2009 16:24
Kaikista ihanin vaatteeni on musta t-paita isolla valkoisella rusetilla Kaikenlaiset goottivaatteet on ihania, mut useimmat maksaa tosi paljon.
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2009 17:18
Lempivaatteeni on ehdottomasti viininpunainen, rinnanyli menevä samettikorsetti , jota ainakin Gothic Obsession myy nimellä Bloody Mary Samtkorsett. Viininpunainen on lempivärini ja erityisesti juuri tuota korsettia olin pitkään halunnut, mutta hinta oli kukkarolleni vähän liikaa. Onnekseni löysin sen Huudosta puolet halvemmalla lähes käyttämättömänä

Hameista suosikkini on pitkä musta tyllihame, jota Morticia ainakin myy/on myynyt. Todella nätti ja miellyttävää materiaalia oleva hame.

Toinen lempparihame on itsetehty, pitkä leveähelmainen liituraitahame, jonka helmassa on röyhelö ja koristenauhaa, sivussa pienet röyhelöt, pitsiä ja koristenauhaa, takana pieni nyöritys ja sen alla samanlainen röyhelö-pitsikoriste-nauha-yksityiskohta. Mikä selitys...

Paidoista lempparini on musta röyhelöpaita, jossa on aivan ihana röyhelökaulus ja hihoissa röyhelöt. Muutenkin röyhelöpaidat ovat erityisesti mieleeni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit