Gootti.net

Goottikaupat

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2013 15:11
No niin, nyt sitten Helsingin Backstreetkin lopetti toimintansa ja siirtyi kokonaan verkkokaupaksi :< Tosi tylsää, toivotaan ettei Morticialle käy samoin. Tulisipa tänne Suomeen uusia goottivaatteita myyviä liikkeitä..
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2013 20:57
Itse olen tässä miettinyt hommata omaan vaatekaappiini pitkän nahkatakin, noita dustertyylisiä jne kun ajattelee mustana jokio täysnahkaisena tai tekosellainen... mistä tuo kannattaisi hommata noin ajatellen hinta/laatu suhdetta eri kauppojen ja niiden tuotteiden välillä?
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2013 16:34
Onko kukaan tilannu Restyleltä mitään nyt lähiaikoina? Kyselisin vaan että toimiiko homma niinku pitää. Suunnittelen tässä isomman tilauksen tekemistä ja ottas kaaliin aika rankasti jos paketti jäis tulematta ja rahat menis. On kyllä liian monta kertaa käyny just noin, ei goottiliikkeiden kanssa vielä onneks mut ei voi olla liian varovainen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.11.2013 20:25
Restyleltä olen useampaankin otteeseen tilannut onnistuneesti, ja tietääkseni on moni muukin.
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2013 20:53
Okei, kiva kuulla, taitaapi lähteä itelläki tilaus menemään
  • Lähetetty: 20.12.2013 15:33
Restyleltä pitänyt itsekin tilata pari kertaa.. Kohtuuhintaisia ovat tuotteetkin kyllä, mutten vain ole saanut aikaiseksi. Jos sitä joulun jälkeen
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.03.2014 08:42
Onkos kellään kokemuksia Pahis Kauppahuoneesta? Uskaltaako sieltä tilata mitään? Gootti.netin kaupat-osiossa (josta ylläpito voisi siivota pois erittäin monet toimintansa lopettaneet liikkeet) ei ollut mitään kommentteja siitä.

Ja samaan syssyyn voisin kysäistä sitten tuotetasollakin, että millaiset mitoitukset Poizen Industriesilla tuppaa olemaan? Jos jollain on tämä mekko niin kertokaapa
a) Onko laatu ihan kuraa
b) Millainen mitoitus? Kannattaako tilata kokoa isompi tai pienempi vai onko just jämpti?
  • Lähetetty: 16.03.2014 11:08
Kävin joskus kyseisen puljun kaupassa ja ihan hyvää palvelua sain. Nettikaupan toiminnasta en tiedä.

Poizon industriesilta omistan parit vaatteet ja olen ainakin minä ollut tyytyväinen tähän saakka. Muistaakseni oli aika naftia mitoitusta.. En nyt mene takuuseen, kun en muista omien vaatteideni mitoituksia..

Itse tilaan nykyään aina kokoa isomman, jos nettikaupasta tilaan. Ihan vain siksi, ettei tule ylläreitä. Nehän saa palautettua aika kätevästi ja pienemmän/isomman tuotteen saa vaihdettua, jos niin käy.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2014 19:16

Lainaus: Giffirt

Onkos kellään kokemuksia Pahis Kauppahuoneesta?

Oikein hyvä ja luotettava lafka. Useampaan otteeseen tullu tilailtua, toimitus pelaa sutjakkaasti ja tuotteet sitä mitä pitääkin. Voin suositella.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.03.2015 16:39
http://www.the-gothic-shop.co.uk/

Adora BatBrat new cross tattoos
https://www.youtube.com/watch?v=-1QVc-OSGIo

1.05 min --> postipaketti sieltä kaupasta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit