Gootti.net

Goottikaupat

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2006 16:24
Mistä kaupoista yleensä ostatte vaatteenne? Tilaatteko koskaan netistä tai teettekö ne itse?

Mä ostan yleensä Hesasta, siellä käväisen muutaman kuukauden väleittäin ihan vain shoppaamassa, sillä täältä missä asun, ei löydy mitään.
Morticiasta yleensä ostelen, ennen Backstreetistäkin, mutta kaupan nykyinen valikoima ei oikein iske. Liikaa kaikkea pääkallo, lolita, ym. kamaa :/
Kotona on tullut tehtyä (=ite suunnittelen, äiti ompelee ) pari paitaa, hame ja viitta. Ite olen aivan tumpelo noissa ompelu- hommissa mutta suunnitella tykkään.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2006 16:49
Stadista ostan,morticiasta lähes aina.Muutamia vaatekappaleita olen tehnyt itse(tai no,mummo auttoi) ja suunnitelmissa olisi tilata dark angelilta mekko...Lontoosta kun löytyisi niin hirveästi kaikke,sinne en vain juuri koskaan pääse....;( Kerran olen käynyt.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2006 17:02
Itse teen ja kaivelen kirppareilta... Ainoo ongelma on van kengät ja niitten löytäminen kun niitä ei osaa itse tehdä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:37
Kirpparit on ok (vaikei goottikauppoja olekaan, muuten hei, perustetaan ihan goottivaatteisiin keskittyvä kirpputori jonnekin! )
Mortician tuotteita ostelen, Helsingissä käyn aina kun voin, rahatilanne usein on niukka, joten usein ostelut jäävät.
Leatherheavenissa on alettu myydä jonkinlaisia korsettitoppeja, hinta ei ole paha (täytyy käydä paikan päällä katsomassa miten luut kipristyvät.)
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:47
Minullakin Morticia ja kirppikset, suurimman osan teen itse. Rockgootissa tulee käytyä usein, ja Backstreetillä. Muutaman vaatteen olen myös ostanut Pariisista ,jossa oli kolme aivan ihanaa goottikauppaa.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:53
Oon yrittäny joskus taivutella vanhempia lähtemään Pariisiin, kun vähän oon jo kyllästynyt noihin etelänmaihin, jossa aurinko paistaa ja siellä sitäpaitsi ruskettuu, josta en tykkää

Missähän siellä noita kauppoja olisi? Löytyykö ihan tavallisista kauppakeskuksista (en tosin tiedä juurikaan mitään Pariisista) vai pitääkö jonnekkin kauas sivukaduille lähteä?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:54
mie saan vaatteita tosi harvoin, mutta harvatkin yleensä sitten morticiasta, pari olen myös teettänyt. pari kirpparilöytöäkin on. tietääkö joku hyviä kirppiksiä helsingistä?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 09:32
Morticiasta, Backstreetistä, Huutonetistä, Henkkamaukalta, Seppälästä ja alusvaatteita Lindexiltä. En karsasta "tavallisia" kauppoja arkivaatteiden ja goottivatteisiin sopivien vaatteiden metsästyksessä.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 24.10.2006 12:15
Lainaus: Iiriva tietääkö joku hyviä kirppiksiä helsingistä?

Paras ja mahdollisesti myös isoin (ainakin yksi isoimmista) on Vallilan kirppis lauantaisin ja sunnuntaisin, oiskohan 9-15. Jäähallilla oli myös joskus ainakin kirppis, ei oo tullu aikoihin käytyä ni en tiedä nykytilannetta. Kannelmäen aseman kupeessa on pienempi mut kiva kirppis joka on auki ainakin ti-la. Noissa kolmessa tullu lähinnä käytyä ja ties mitä ostettua.

edit: http://www.kirpputori.com
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2006 13:50
Henna, ihan keskustan kauppakeskuksista ei löydy (tai ainakaan minä en löytänyt, vaikka siellä kiertelin) mutta ihan n.10 minsan metromatkan päässä keskustasta kyllä löytyy kolme kauppaa ihan lähekkäin. valitettavasti minulla ei enää ole sitä osoitetta missään :/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit