Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.10.2006 22:22
Lainaus: nexubus Kannelmäen aseman kupeessa on pienempi mut kiva kirppis joka on auki ainakin ti-la

juu, kannelmäen kirpparilla olen käynyt ku se on periaatteessa kävelymatkan päässä opiskelija-asunnoltani ja kyllähän sieltä kengät mukaan lähti. ^^ miten tuonne vallilan kirppikselle sitten voisi löytää?
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 25.10.2006 15:50
Lainaus: Iiriva juu, kannelmäen kirpparilla olen käynyt ku se on periaatteessa kävelymatkan päässä opiskelija-asunnoltani

Säki asut Kantsus ? tai lähistöllä ?

Lainaus: Iiriva miten tuonne vallilan kirppikselle sitten voisi löytää?

Oisit katsonut antamani linkin http://www.kirpputori.com niin tietäisit

Jos jaksais ni voiski vkl käydä tuolla piipahtaa. Suosittelen menemään aamusta, muuten kaikki parhaat kamat viedään käsistä kun tuolla on aika paljon kävijöitä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2006 16:56
Lainaus: nexubus Säki asut Kantsus ? tai lähistöllä ?

en mä jaksanu kattoo sitä linkkiä! maltsussahan mie ^^
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 26.10.2006 18:33
Lainaus: nexubus Säki asut Kantsus ? tai lähistöllä ?

Lainaus: Iiriva maltsussahan mie ^^

Jaa-a.. meitsi on asunut maltsussa melkein koko pienen ikänsä, tosin ei asu enää. Näemmä lähistöllä on sit asuillut enemmänkin "tuttuja". Jösses sentään.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 28.10.2006 15:46
Mjaa, en hirveästi ostele kaupoista mitään. Harvemmin löytyy mitään minua miellyttävää, mikä myös miellyttäisi rahakukkaroa
Mutta esimerkiksi juuri Blackgroup on yksi hyvä. Siellä on hinnat jokseenkin ihan kohdallaan, mutta en ole saanut aikaiseksi vielä tilata mitään._.

Morticiassa on ainakin paikoitetellen vähän liika kallista meikälle, sekä niissä vaatteissa on lähes aina jotain nipottamista, että "tämän olisi voinut laittaa tähän ja plaaplaa".

Yleensä ostan vaatteet Huuto.netistä tai sitten nyt kun aloin käymään kansalaisopistossa vaateompelussa, niin ihan itsekin olen nyt tehnyt. Eihän se vaikeaa ollutkaan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.10.2006 19:44
Lainaus: Raivonkyynel Mutta esimerkiksi juuri Blackgroup on yksi hyvä. Siellä on hinnat jokseenkin ihan kohdallaan, mutta en ole saanut aikaiseksi vielä tilata mitään._.

Mä aattelin tilata Black Groupista sellasen pitkän PVC-rotsin. Ei ihan talvikäyttöön sopiva, mutta kesällä sitten! Stuntmanista mä olen tilaillut koruja, siellä on aika paljon. Sit jos tykkää egypti-kamasta, niin muistaakseni www.redcrow.fi löytyy. Ja siellä on sellaista klassista gootti vaatetta.
Kirjoittanut: Filthy Angel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.10.2006 19:56
Ouluun on tullut todella kiva kauppa josta itse pidän, tämä Dark Star. ja kirpputorit ovat todella suosiossa... netistä yleensä vaatteeni katsastan Huuto.netistä. ja itse tekemällä saa silloin tällöin aikaiseksi ihan päälle pantavia luomuksia kunhan riittää kärsivällisyys semmoseen
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2006 13:47
Lainaus: poison Mä aattelin tilata Black Groupista sellasen pitkän PVC-rotsin. Ei ihan talvikäyttöön sopiva, mutta kesällä sitten!

Minä ajattelin tilata kenkäset sieltä, mutta rupesinpa miettimään että mahtavatkohan kestää. Kun minä kävelen parissa kuukaudessa semmoiset MadeinKiina-kengät rikki Arvontakone käyttöön...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.10.2006 14:58
Lainaus: Filthy Angel Ouluun on tullut todella kiva kauppa josta itse pidän, tämä Dark Star.

mitämitä, minä olen ihan pihalla kotikaupunkini tapahtumista.
Missäs tämä liike sijaitsee tarkalleen? Ens viikonloppuna pitää käydä heti tsekkaamassa.

Oulussahan on pelkkiä metallisteja ja alamaailma rajoittuu siihen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.11.2006 19:48
näppiksessä ei ole ä-kirjainta, joten ne katoaa tekstist siin vaiheessa kun en jaksa enää copy-pastettaa.

Muttamutta. Olen täl hetkel Lontoossa ja kävinpä Candem Townissa. Syntisen taivas! Jos koskaa Lontoosee eksytte nii ehdottomasti metro Candem Towniin ja reilusti puntia messiin.
Piitka katu täynnä vaatekojuja, ihmeellisen iso osa punk- ja gootti-henkista.

ja reilusti halvemmal mitä Morticioista tai halvemmista Backstreeteista.
sain esmes 30 punnalla helkkarin hienot pitkävartiset pvc-korkkarit.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit