Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.11.2006 22:27
Romeo & Juliahan on enempi koruliike. Paljon ihania huiveja tosin.
sellainen accessories store. Jos koskaa Oulus käy niin worth seeing.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.12.2006 22:49
Tietäisikö kukaan, onko Edinburghissa mahdollisesti yhtään? Menen sinne huhtikuussa *tarkastaa vielä keltaiset sivut*
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2006 00:49
Dark Star on Otto-Karhin puiston eli letkupuiston laidalla, oli kai joku Instrumentarium tai muu silmälasiliike siinä vieressä... Katua nyt en valitettavasti muista
  • Lähetetty: 18.12.2006 20:28
eipä kyllä skoteistä näytä ylipäätäänsäkään oikein mitään löytyvän... *mumin* noh, ehkä määräilen pikkusiskon tuomaan minulle jotain, hän kun puolestaan menee kesällä lontooseen ^____^
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2006 22:11
Skoteista puheen ollen ainakin Glasgowssa on pari kivaa goottiputiikkia; Hellfire ja Osiris. Varsinkin jälkimmäisestä tykkäilin Edinburghissa olen vain käväissyt pari päivää joten en tiedä siitä...
  • Lähetetty: 18.12.2006 22:21
Glasgow:han ei ole kaukana, mutta saattaa silti olla liian kaukana, koska olen siellä vain 4 päivää ja kolmen vammaishoitajan kanssa menen siis isosiskoni, ja hänen parin ystävä-kollegansa kanssa... joten en luultavasti saa huidella miten haluan, ellen sitten ota tyyliin junaa glasgowhun ja tule samana päivänä takaisin... missä siellä ne ovat?
  • Lähetetty: 18.12.2006 22:45
Edinburghista junalla Glasgowhun menee tosiaan vain vajaa tunti.. ja sitten.. umm... Molemmat sijaitsevat Queen streetillä aika lähellä toisiaan ja aika lähellä myös sitä juna-asemaa jonne saavutaan Edinburghista. Kunhan vain ei sekin ollut Queen streetillä.. Selvitinkö asiani nyt hankalimman kautta?

Kauheaa miten ei muista enää mitään vaikka siellä loka-marraskuun olelin!
  • Lähetetty: 19.12.2006 07:06
Mie olen kyllä aika hyvä eksymään yleensä sinne, minne pitikin ah, se glasgow'n murre! isosiskoni glasgowilainen ystävä tuli meille kylään suomeen viime jouluna ja hän joutui hillitsemään murrettaan, niin vahva se on. Kun jotkut skotitkaan eivt meinaa oikein ymmärtää sitä.

No, jos se queen street on melko lähellä asemaa, pitäisi minun sinne vähintää pienen haahuilun jälkeen eksyä. Ja ainahan voi kysyä tietä!

Kiitos, Sharwynn, siusta oli paljon apua.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2006 12:32
onko kukaan tilannut mitään anxterilta? kuvissa näkyy pari vaatekappaletta jotka kiinnostais, mutta hieman häiritsee kun sivuilla ei ole mitään kuvausta vaatteista, kokomainintoja tahi hintoja...?
  • Lähetetty: 19.12.2006 15:44
Lainaus: Iiriva ah, se glasgow'n murre!

Se vaan on niin... ahh. Vaikka jotkut ihan oikeasti puhu semmosta murretta etten mie ees aluksi uskonu sitä englanniksi

ja ole hyvä vain, pidä hauska reissu!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit