Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.11.2006 21:39
Miekin olen kuullut, että nimenomaan Candem Townissa on paljon hyviä kauppoja! mm. Black Rose. Ikinä en ole Lontoossa käynyt, mutta ehdottomasti aion.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 09:36
Heh, arvatkaa vaan, kuka on menossa ens keväänä Lontoseen kolmeksi kuukaudeksi? Arvatkka vaan, kuka elää varmaan herneellä per päivä kun kiikuttaa kaikki rahansa goottipuoteihin...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.11.2006 12:07
Lainaus: Piiskansiima Heh, arvatkaa vaan, kuka on menossa ens keväänä Lontoseen kolmeksi kuukaudeksi?

epäreilua! mutta EHKÄ pääsen ensi kesänä isosiskoni kanssa kiertelemään Skotlantia pariksi viikoksi oikein kunnolla, auto alle ja sitten etsitään aina matkan varrelle mah. osuvat Bed and Breakfast-paikat. Ehkä voisi piipahtaa Lontoossakin, vaikka se onkin Engannissa. Isosisko asui Edinburhgissa yli kaksi vuotta... -.-
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.11.2006 23:04
Lainaus: Iiriva ieki

eika pelkastaan Blackrose, miä en Blackrosesta löytänyt mitään ostettavaa. Mutta Candem High Streethän on siis pitkä tie täynnä kojuja. Laittelen nettiosoitteita tänne, jokainen heitti mulle oman flaijerinsa.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2006 13:02
Mietin tässä, että sitä mukaan kuin ihmiset menevät ulkomaille ja käyvät kyseisten maiden goottipaikkoja läpi, voisimme kirjoittaa kokemuksistamme jonkinlaisen 'synkiöiden matkaoppaan'? Sellainen olisi pirun kätevä. Itse olen menossa Berliiniin, ja sitä varten on pitänyt keräillä tiedonjyväsiä sieltä täältä. Olisi hienoa, jos kaikki tarpeellinen löytyisi yhdeltä sivustolta.
Kirjoittanut: SimpleMan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2006 14:25
Noniin justiinsa!

B-)

Kerroppas Filthy Angel, että missä tämä Dark star sijaitsee Oulun kartalla?

Ei saa pitää hulluja jännityksessä.....
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 19.11.2006 19:16
Lainaus: Velvet Grey Itse olen menossa Berliiniin, ja sitä varten on pitänyt keräillä tiedonjyväsiä sieltä täältä. Olisi hienoa, jos kaikki tarpeellinen löytyisi yhdeltä sivustolta.

Tataa! Goottien keltaiset sivut Löysin nämä joskus pari vuotta sitten, eikä näitä ole tietääkseni päivitetty. Nimittäin Morticiaa ei löydä tuolta, mutta Leather Heavenin löytää. Yksi paha puoli tuossa on; nimittäin haku ei toimi. Joutuu kahlaamaan ne kaikki sivut läpi, jos mielii kaikki sivut löytää. Enjoy
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2006 20:02
Lainaus: Raivonkyynel Tataa! Goottien keltaiset sivut Löysin nämä joskus pari vuotta sitten, eikä näitä ole tietääkseni päivitetty.

Kiitos :P pitääkin vähän tsekata noita. Itse gootti.netiinkin olisi sinänsä kätevää saada vastaavanlaista toimintoa.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:52
Lainaus: SimpleMan missä tämä Dark star sijaitsee Oulun kartalla?

Tuon minäkin haluaisin tietää, viikonloppuna menen Ouluun.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:56
Ja sitten on Oulussa vielä Romeo & Julia. Siellä on jotain, aika huonosti kuitenkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit