Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.12.2006 17:51
Lainaus: Iiriva Tietäisikö kukaan, onko Edinburghissa mahdollisesti yhtään? Menen sinne huhtikuussa

tuleeko liian myöhään, mut ainakaan miä en Edunburghista synkempiä vaateliikkeitä löytänyt. kaunis kaupunki kyl.
Ja Frankenstein-niminen baari/rafla on suosittelun arvoinen. oota keskiyöhön.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.01.2007 15:33
suomalaiset ovat tietenkin morticia, backstreet, cybershop, mosso, honesty, heavenly circus ja nitrobabe

ulkomaalaisia ovat latvian Gothic Fox, ruotsin Blue Fox, C U M (itsekin töissä siellä), Saturn Return, englannin cyberdog tottakai, blackrose ja usan plasticwrap
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2007 19:52
Missäs kaikkialla näitä goottivaatteiden kauppoja on? Ja mistä muualta on hyvä ostaa vaatteita? Ihmettelen välillä noita vaatteiden kokoja joissakin kaupoissa. Ovat niin pieniä suomalaisen mittoihin välillä. Enkä ole varmasti edes isoimmasta päästä
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 07.01.2007 21:00

Lainaus: Fereyja

Ovat niin pieniä suomalaisen mittoihin välillä.

Joo, se joidenkin paitojen M-koko vaikuttaa enemmänkin joltain 36-koolta. Aika uskomatonta.

Ulkomaisia listattuna: www.batgearbeyond.com
  • Lähetetty: 08.01.2007 08:18
ja minulla on tuo selkä.. bodasin sen erittäin.. miehiseksi ja mikään ei mahdu.

fereyja löytää goottikauppojen nettisivuilta osoitteet
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2007 14:42

Lainaus: Kuunsilta

ja minulla on tuo selkä.. bodasin sen erittäin.. miehiseksi ja mikään ei mahdu.

Kiinnostaisi treenata vatsan seudulta löysät pois, mutta ei viitsi. Se tarkottaisi vain rahanmenoa, kun pitäisi korsetit ostaa uusiksi. Jep, ajattelen vaan taloudellista puolta, pihi kun olen.
  • Lähetetty: 09.01.2007 08:18
löytyy täältäkin buddhabelly mutta vatsalihasliikkeet on jotenkin.. raskaampia
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2007 21:16
URL

Olen ihastunut kyseiseen takkiin, mutta haluaisin sen tavallisen takin (vyötärö/lantio) pituisena.

Onkohan kukaan nähnyt vastaavaa? Eniten miellyttää silmää nuo solkisysteemit edessä, sekä kaulus.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.01.2007 11:50

Lainaus: Shaft

Olen ihastunut kyseiseen takkiin, mutta haluaisin sen tavallisen takin (vyötärö/lantio) pituisena.

miksi minulla on sellainen mielikuva, että tuollaista saisi backstreetiltä nyt myös lyhyenä? tai ainakin helsingistä, siitä forumin bäkkäristä.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2007 21:04

Lainaus: Cata

Lainaus: Iiriva Tietäisikö kukaan, onko Edinburghissa mahdollisesti yhtään? Menen sinne huhtikuussa

Siellä löytyy niitä todella monta, itse kävin ainakin 6:ssa eri liikkeessä enkä pahemmin edes etsinyt niitä, tulivat vain vastaan pyöriessä siellä.

Myös gootti pubeja ja yksi hyvä clubikyin lötyy sieltä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit