Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.01.2007 10:38

Lainaus: Shaft

iellä löytyy niitä todella monta, itse kävin ainakin 6:ssa eri liikkeessä enkä pahemmin edes etsinyt niitä, tulivat vain vastaan pyöriessä siellä.

hienoa, kiitos! ehkei sitten tarvitsekaan lähteä glasgow:hun asti. Muistatko yhtään, missä päin?
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2007 23:48

Lainaus: Iiriva

hienoa, kiitos! ehkei sitten tarvitsekaan lähteä glasgow:hun asti. Muistatko yhtään, missä päin?

*Kaivaa vanhan kartan arkistoista*
Forrest Road:in varrella oli yksi parhaista.

ja jossain siinä high streetin ja canongaten varrella (eli pääkatu vanhassa kaupungissa) oli myös yksi hyvä. se oli muistaakseni sillai pikkasen piilossa mutta kun katseli kylttejä tien vieressä niin huomasi kyllä.

Cockburn streetillä oli kaksi, tai silloin olivat toista pistämässä tauolle, mutta lupasivat talven aikana avata uudestaan.

Lauriston place:lla on yksi, mutta vanhasta kaupungista on aika pitkä kävely matka sinne. Mutta jos ei ole kiire niin siellä on yks kirkko mikä on tutustumisen arvoinen

Suosittelen myös ihan tavallisia kauppoja kiertämään, edinburgh on kuin lontoo shoppailukaupunkina, mutta paljon halvempi. Kaikki mitä Lontoosta löydät niin löydät myös tuolta. (En suosittele kumminkaan ostamaan liikaa, muuten joutuu seisomaan over luggage jonossa Mooonta tuntia...*kylmät väreet*)

En suosittelen kumminkaan astumaan H&M:ään, itse sain ainakin slaagin, tuntui kuin olisi mennyt suomeen. Sama musiikki, samat tuotteet JA saman näköiset myyjät... *kylmät väristykset* Mutta lähettele mailia jos kiinnostaa tietää enemmänkin, olen mielelläni avuksi.

Gootti-ihmisiä muutenkin tuolla riittää kyllä, clubeja ja pubeja löytyy kyllä, itse ainakin tykkäsin tarjonnasta.
  • Lähetetty: 16.01.2007 10:57

Lauriston place:lla on yksi, mutta vanhasta kaupungista on aika pitkä kävely matka sinne. Mutta jos ei ole kiire niin siellä on yks kirkko mikä on tutustumisen arvoinen

mie olen siellä monta päivää. Kiitos, sinusta oli todella paljon apua! pitänee vielä keskustella isosiskon kanssa kun hän asui ja työskenteli Edinburghissa 2 vuotta
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.01.2007 19:34

Kaikki mitä Lontoosta löydät niin löydät myös tuolta.

Sielläpäinhän on se yksi ^tuohon liittyvä sanonta joka menee jotenkin että "jos et löydä etsimääsi Lontoosta, et löydä sitä mistään" tms. Skotlantilainen ystäväni siis valaisi minua
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.06.2007 17:19
Noh, olenpas tuolta Stuntmanistä ja jostain muualta ostellut. En muista kaupan nimeä. Olen hyyvin huonomuistinen.
  • Lähetetty: 18.06.2007 17:21

Cockburn streetillä oli kaksi, tai silloin olivat toista pistämässä tauolle, mutta lupasivat talven aikana avata uudestaan.

Loppujen lopuksi kävikin niin, että löysin tuolta vain sen yhden liikkeen, josta ostin yhden hameen.
  • Lähetetty: 03.07.2007 00:17
URL

Tuossa linkkejä muutamiin vaateliikkeisiin Ruotsissa :>
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 21.07.2007 11:31
Oijoi!!! Just kun meinasin laittaa viestiä, että tietääkös kukaan Ruotsista mitään hyviä goottiliikkeitä Jee!!
  • Lähetetty: 21.07.2007 11:50
Drottinggataninilla on kaksi hyvää liikettä Rio ja Rock Zone. Itse kävin niissä, en lähtenyt kauemmas haahuilemaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:38
Morticiasta ostan yleensä. Jotkut perusrytkyt tulee hankittua enimmäkseen H&M:ltä, Seppälästä ym. Joskus myös kirppiksiltä löytää jotain ostamisen arvoista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit