Gootti.net

Goottikaupat

Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 15:07

Lainaus: Iiriva

URL

Tuossa linkkejä muutamiin vaateliikkeisiin Ruotsissa :>

Tämä oli minulle tarpeen, kiitos
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:06
Romeo & Julia on semmoinen jossa on paljon nättejä korsetteja ja hameita. Löytyy myös koruja ja laukkuja. Koruliike se kai periaatteessa on. Sieltä olen ostellut.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2007 12:10
Kyllä se Tukholman Rock Zone oli ihana kauppa. Satuin juuri sopivaan aikaan sinne: oli paljon poistohintavaatteita. Mukaan tarttui puna-musta, lyhyt tyllihame, jossa mustia ruusuja ja musta,silkki nauha. (n.20e) ja sinimustaraidalliset sukkahousut, jotka olivat pari euroa halvemmat kuin suomessa. Harmittaa,kun oli kiire laivaan, niin ei ehtinyt aivan koko kauppaa kiertää. Seuraavalla kerralla suoraan sinne.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2007 12:58
Tietääkö kukaan Lontoosta tai Brysselistä hyviä goottikauppoja, josta löytyisi (Demonian) kenkiäkin?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2007 13:29
netistä tilaan suurimman osan. Jotain kivoja kuteia sitten ihan muualtakin
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.09.2007 13:50
Tähän nettikauppaan olen ihastunut todella pahasti.
URL
Onko kellään täällä kokemuksia ko. kaupasta tilaamisesta ja sen luotettavuudesta?

Ihania vaatteitahan tuolla on, mutta en oikein raaskisi lähteä tilaamaan mitään ulkomailta ilman parempaa tietoa.
Kirjoittanut: Angellore (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.09.2007 12:47
Morticiasta saa laatu tavaraa ...joskus on jotain tullu tilattua Cyber Shopista ja black groupiltakin
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.09.2007 13:15

Lainaus: Azrael

Tähän nettikauppaan olen ihastunut todella pahasti.

Vaikuttaa lupaavalta. katsellessani huomasin mieltyneeni suurimpaan osaan vaatteista..
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.09.2007 14:06
http://www.batgearbeyond.com/

Tässäpä tällainen saitti, vasemmalta puolelta sivua löytyy luetteloa kaikenlaisista kaupoista.

Aika paljon tuossa on USA:n kauppoja ja kannattaa pitää mielessä että sieltä tilatessa tulee hyvin todennäköisesti verot ja tullit päälle.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.09.2007 19:27
Jollain tietoa tästä kaupasta http://www.illusiagifthouse.com/index.php
Tosi hienoja lohikäärme-esineitä näytti olevan kaupan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit