Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2010 22:00
Minä löysin maailman täydellisimmät kengät minulle, Demonian Slushit. Ei purista, ei väsy jalka ja on helkatin nätit. Harmi vain että ne ovat minulle 1 koon liian isot, ja siksi hieman hiertää nilkkaa, mutta muuten aivan taivaalliset
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.09.2010 13:17
Hyvä että muilla on positiivisempia kokemuksia! Ehkä sitä itsekin sitten uskaltautuisi kerran kiellon päälle taas ostamaan Demonian popot, jos jostain löytyisi Slusheja sopivalla hinnalla..
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.09.2010 15:46

Lainaus: Vampiric_

Demonian Slushit

Olen samaa mieltä, että Slushit on hyvät jalassa, vaikkei samaa voi sanoa muista Demonian kengistä.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2010 16:27
Onko kenelläkään kokemuksia Demonian Slush 249 -mallista? Olen ihaillut niitä jo pitkään ja olisi aika ostaa uudet solkisaappaat, mutta ovat sen verran hintavat että olisi mukava kuulla mielipiteitä ennen ostopäätöstä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2010 17:44
Minulla on tuollaiset o/
Jos vain jalan koko suhteessa pohkeen kokoon on oikea ovat nuo kengät hyvät. Toki nauhoilla ja remmeillä saa paljon säädettyä, mutta lyhyelle säärelle ei voi mitään. Itselläni tuo yläreuna nimittäin ylttää polvitaipeeseen sillätavoin ikävästi, mutta muuten ovat kovin ihanat kengät.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2010 18:00
Minulla on ainakin Demonian kengät ollut pitkä ikäisimpiä kaikista kengistäni, tottakai nekin ovat hajonneet harmittavan nopeaa, mutta muut merkit mitä minulla on ollut, ovat poksahtaneet paaljon nopeammin. Ihan toisen kerran jo tähän ketjuun laitan että kaikki varmasti huomaa: INAMAGURA merkkiset kengät, ainakin molemmat mitkä minulla on olleet, ovat täysin surkeat. Toiset hajosivat viikossa, toiset PÄIVÄSSä !! O.O Heti repsotti takaa pohja kun olin niillä päivän kävellyt.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2010 20:24
Groomeri: Kiitos vastauksesta, osaatko sanoa ovatko kuinka isot pohkeesta muuten kuin pituuden osalta? On nimittäin sen verran ohuet kintut ettei paljon naurata jos yhteen saappaaseen menee kaksi jalkaa kerralla.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2010 23:57
^-- noh, itse olen niitä melko paksupohkeisia immeisiä, joten sanoisin että ko. kengät ovat enemmän normaali-paksu kuin todella ohut pohkeisille tehty. Kuitenkin malliltaan ovat ihan perus slushit, eli jos normaalit slushit ovat hyvät niin nämäkin ovat. Kannattaa käydä kokeilemassa jossakin liikkeessä ensin (esim. tampereen alueella mm. Kenkä Repo ja Nitrobabe ainakin myyvät ko. kenkiä ja heillä voi käydä sovittamassa) ennen ostoa, varsinkin jos tilaa sellaisesta liikkeestä, jossa ei ole varma palautuksen/vaihdon mahdollisuudesta.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2010 12:34
Löysin Citymarketista ihanat nilkkurit nyörityksellä ja pienellä korolla. Just tuollaisia olin etsinyt arkikäyttöön. Hinta 50e vähän kirpaisi taviskengistä.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2010 19:54
En kyllä enää osta Demonian plattareita. Vaikka ne näyttävät upeilta, ne ovat sontaa jalassa. Kaikissa joita olen kokeillut on jalka liukunut sinne kärkeen ja rusentunut. Olen ajatellut ostaa New Rockin platformit, sillä nykyisiin mataliin Nyyrikeihini olen enemmän kuin tyytyväinen. Taitaa olla niin, että laatu maksaa...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit