Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2010 16:51
Jos ne nyt kuitenkin uskaltaisi ostaa..
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2010 01:02
Demonia FUNN-21 sandaalit ei ainakaan ole sieltä kestävimmästä päästä koska pohja on takaosastaan eli kantapään alta levinnyt sivullepäin :O Toki omapainoakin on jokunen kg eli sirompikehoisen alla kestävämmät. Kyllä noilla pihalla vieläkin ongelmitta kävelee.

Toisesta kenkäparista on osa saumoista vähän rikkoutunut jalkapöydän päälle menevän lipan osalta, täytyypi viedä suutarille jossain vaiheessa. Vika jää piiloon kuitenkin joten akuutti vaiva tuo ei ole. Malli on jos kiinnostaa tietää, DANK-108. Noitakaan ei aio kosteilla ilmoilla käyttää laisinkaan, pakkasista puhumattakaan.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 12.09.2010 02:22
Demonian Charadeni ovat kestäneet monen vuoden aktiivisen käytön todella hyvin, ja ovat edelleen käyttökelpoiset. Toisaalta samanlaisten pohjat ovat tupanneet kavereilla lytistymään, mutta syyttäisin tästä huonoa jalan asentoa tai kävelytekniikkaa. Solkisaappaani, joiden täsmällistä mallia muista, kestivät nekin erittäin hyvin jopa muutaman talven yli, ja käytän niitä toisinaan vieläkin. Toisaalta Pleaserilta tilaamani saappaat puolestaan hajosivat parissa viikossa...
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2010 22:29
Tilasin Funtasman Arenat ja Hunterit! Tulevat varmaankin ensi viikolla. Kovasti toivon, että ovat oikeaa kokoa nyt sitten...

Olen aina ollut kyllä aika korkoihmisiä. Ihmiset kauhistelevat, miten voin kävellä 10 cm koroilla. Siihen on hyvä kertoa, että muinoin Cybershopin myyjänä ollessani tuli juostua eräs myymälävaras kiinni 15 cm koroilla.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.09.2010 13:45
Oletteko bonganneet lähiaikoina "normikaupoista" yksiäkään edes hieman goottityylisiä kenkiä?
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2010 15:09
Olen himoinnut näitä kenkiä jo hyvän tovin mutta hinta ei houkuttele tilaamaan Joybootsista kun siitä kuulee niin usein huonoja uutisia. Olen kyllä kuolannut noita jo sen verran pitkään että alan tulla siihen tulokseen että päiväuniksi jää..
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2010 17:56

Lainaus: Vaulderie

Ihmiset kauhistelevat, miten voin kävellä 10 cm koroilla. Siihen on hyvä kertoa, että muinoin Cybershopin myyjänä ollessani tuli juostua eräs myymälävaras kiinni 15 cm koroilla.

Vain sellaiset ihmiset kauhistelevat asioita jotka eivät tiedä.
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2010 12:20
Onks joku tilanut tästä

http://www.x-tra-x.de/english/index-2.html

jotenkin viisa ei käy..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2010 14:37
Xtraxista on täällä oma ketjunsa jossa kerrotaan puljun toiminnasta ja toimimattomuudesta, suosittelen lukaisemaan ennen tilaamista....
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2010 21:51

Lainaus: DeadlyNightshade

Minulla oli Gothikat, hajosivat puolen vuoden käytön jälkeen, korkoraudat vaihdettiin ja taitavat taas olla hajalla. Ainakin irvistelevät rumasti.

Aika yllättävää - minulla on Demonian Gothikat olleet liki jokapäiväisessä käytössä jo likemmäs 3 vuotta ja sama meno jatkuu, ovat ehdottomasti lempikenkäni. Toisesta murtui kummallisesti pohja 2,5 vuoden jälkeen oman typeryyteni takia, jota en tässä tarkemmin selitä, mutta senkin sai suutari niiteillä kasaan. Muistakaan Demonian kengistä minulla ei ole pahaa sanottavaa lukuunottamatta liituraita-charadeja, joista toinen korko oli alunperinkin kummallisesti vääntynyt hieman taaksepäin ja pohjat kurtistuvat/litistyvät kummallisesti. Uskaltaisin ainakin omien kokemusten perusteella suositella melkein mitä tahansa Demonian monoja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit