Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 16.02.2011 12:08

Lainaus: Cata

Neptunot on ainakin aivan loistavat

Neptunot Näyttävät ja tuntuvat jalassa juurikin loistavilta.: )

Lainaus: Giffirt

Jalkaosio noudattaa perusmittoja aika hyvin, mutta jos allekirjoittaneen tapaan omistaa superpohkeet, kannattaa mittailla tarkemmin.

Mulla ei ole ollut pohkeiden kanssa mitään ongelmaa, yhdessä parissa on jopa liian leveät varret, housujenkin kanssa pidettyinä. Näissä on juuri sopiva varsi mun jaloille, mutta pidän niitä melko tiukalla, joten löysäämällä saisi vielä lisätilaa. Luonnehtisin pohkeitani suhteellisen normaaleiksi, en ole edes mikään riukujalka.

//Tilasin juuri Pennalta kengät, en malta odottaa niiden saapumista!
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2011 18:20
Kultani tilasi mulle Demonian swingit eli nämä

Joku semmoinen kauppa oli kuin vampfangs.com, toivotaan että tulevat pian Vanhat demoniat kun hajoaa käsiin, niitä on kylläkin käytetty ja pirusti
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2011 08:52
Ah, tällä viikolla saapui New Rockin reactorit, ja olivat sopivat ja nam. Ainut, että toisessa kengässä kantapään kohdalla (siinä missä on saumaa ja kangas vaihtuu) niin siitä uupuu pieni pala nahkaa ja se hankaa vähän, mutta en jaksa alkaa palauttaa. Keksin siihen itse jotain.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2011 16:43
Eilen ollessamme siskon kanssa helsingissä, Kenkä Marskissa, niin oli siellä yhdet ihanat kengät alennuksessa ja niitä kenkiä olen jo kauan halunnut, oma kokokin oli siellä. Ainoa ongelma oli se, että tuhlasin juuri rahani mekkoon ja goggleseihin. Ärsytti suunnattomasti...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2011 23:04

Itse haaveilen ylläolevista kengistä. Hintakaan ei olisi paha, mutta kun pitää säästää rahaa tatuointiin ja tulevaan käärmeeseen, tämän terraarioon ja muihin tarvikkeisiin, niin ei ole varaa ostaa uusia kesäkenkiä.

Ehkä sitten joskus.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2011 08:57
No tästä eteenpäin ei sitten kannata enää valittaa jos joyboots:in kanssa on ongelmia, sillä kuluttajavirasto on nyt meitä varoittanut.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/tiedotteet/ti edotteet-2011/joyboots-ja-koiratuote-verkkokauppoj en-toimituksissa-ollut-ongelmia

Ihmettelen vain että tuo varoitus tulee vasta nyt.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2011 14:56
Mä havittelisin iron fistin kevään 2011 mallistoon tulevia OH NO plattareita HARMAAN VÄRISENÄ. Oisko tietoa mikä nettikauppa eu:n sisällä välittää iron fistin kenkiä? Ja sellainen josta jollain jotain kokemusta (luottokortilla makselen). Ebayssä näin ko. kengät, mutten koskaan ole sitä uskaltanut käyttää..
Ja minkähän kokoisia kenkiä kannattais havitella? eurokoossa jalka on 37-38, usakoot 8, taulukko sanoisi että usakoon 8 on 39 suomikoissa ja uumoilin että 5.5 uk kokoisissa olis ok?
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2011 17:11

Lainaus: Kaihomieli

No tästä eteenpäin ei sitten kannata enää valittaa jos joyboots:in kanssa on ongelmia, sillä kuluttajavirasto on nyt meitä varoittanut.

Eipä tulee enää joybootsin kansssa ongelmia kun se lopettaa toimintansa. Se myös etsii toiminnalleen jatkajaa, jos jatkaja löytyy toivottavasti kyseinen jatkaja hoitaa hommansa hieman paremmin.

ps. itsellä on ollut joybootsin kanssa ongelmia rahojenpalautuksen suhteen. Se otti noin 2-3 kuukautta ennenkuin sain rahani takaisin. Jotta sain rahani takaisin piti tosin soittaa ensin kuluttajaneuvontaan ja sain sieltä kyseisen firman henkilön nk. yksityisnumeron (ei yritysnumeron missä soi vain puhelinvastaaja nonstoppina) ja sain kontaktin joybootsiin ja rahani takaisin. En toiste enää tilannut sieltä kun oli niin vaikeaa toimiaa joybootsin kanssa.
Kirjoittanut: Paparazzinazi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2011 02:37
Uusimmat popot ovat Demonian WICKED-800 tohvelit, rakastan
Ihme ja kyllä sain ne, vaikka tilasinkin tuolta joybootsista, tosin 2 ja puoli kuukautta myöhässä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2011 17:12
^Uih: ) Sievät tohvelit.

Uutta mullakin, sain kuvattua pupuseni:

Pennangalanilta tilasin, ovat aitoa nahkaa ja toivottavasti kestävät ihmisiän.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit