Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2011 18:31

Lainaus: Myria

sain kuvattua pupuseni:

Minulta löytyy samat, mutta lift pohjaisena Omani ovat kyllä kestäneet melkoisenkin kovan menon
Kirjoittanut: AnticDeath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.03.2011 19:31
Itse sain juuri 3 viikkoa sitten tilatut New Rock kengät, ja rakastan niitä Kuva
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2011 19:40

Uutta mullakin, sain kuvattua pupuseni:

Wau. Pakko sanoa että onpa muuten TODELLA hienot kengät! *drool*

Hei onko kukaan uskaltanut heittää mahdollisesti omistamiaan Converseja pesukoneeseen? Omani ovat melko kakkaiset mutten tiedä uskallanko pistää koneeseen vai hajoavatko käsiin siellä. O.o
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2011 22:09
^Olen pessyt tyttäreni Converseja monet kerrat, mutta en yhtä kenkäparia kuitenkaan kahta tai kolmea kertaa useammin. Ehkä pientä värin (mustan) haalenemista on havaittavissa, mutta muuten kestävät ainakin 30 asteen pesun hyvin. Pahemmin nuo minusta haalenevat ihan tavallisessa käytössä, mutta omasta mielestäni mitkä tahansa kengät kestävät puhtaina ja muutenkin hoidettuina pidempään.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2011 22:29
^ Okei, uskaltanen siis minäkin ne sitten koneessa pestä. Mulla on vaaleenpunaset, toivottavasti eivät haalene ihan värittömiksi... Kiitoksia Severana!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.03.2011 15:35
Huoh, harmittaa kun ei meenaa kenkiä löytyä. Otaisiko kengät, joika olisi pitkävartiset ja käyttäisin niitä keväällä ja syksyllä, vai avokkaat kesälle? Niitä pitkävartisia ainakin olen himoinnut jo vuoden, olen kokeillut jalassa ja olivat ihanat! Toisaalta, voihan maihareilla kuljeskella keväät ja syksyt (ja talvet) ja sitten hankkisi kesäksi ne avokkaat... Hitsi, ei osaa päättää
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.03.2011 09:47

Uutta mullakin, sain kuvattua pupuseni:

*drool* Uuu mama.. Mullekin tollaset.. Ei vaan nyt oo varaa kun juuri oon työttömäksi jäämässä. Päh! No, onpahan aikaa laihduttaa. Jee. Sori OT
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2011 19:37
Eipä löydy kenkiä, tälläkertaa avokkaat, n. 5-8 cm korkoo ja edulliset :/
Kai pitää sitten marssian noihin normaali kenkäkauppoihin ja sieltä kaivaa jotkut.
Kirjoittanut: de-Paysant (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.05.2011 22:10
oon tässä jo pidemmän aikaa kattonu itelle kenkiä ja nyt löyty sit oikein kivat, mut nuo kommentit demoniasta vaihtelee aika rutkasti...
http://www.morticia.com/tuotteet/100/13542/pleaser /3-1-4-p-f-blk-pu-shoe
kellään kokemuksia tälläsistä kengistä? kestääkö hyvin? pitävätkö koot paikkaansa vai pitäisko ostaa isompi/pienempi koko? itelläni vaihtelee koko ihan kenkien mukaan 39-42
ei oikei innosta alkaa maksamaan tuollasta hintaa huonoista kengistä, vaikkei se nyt olekkaan siitä korkeimmasta päästä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2011 22:15
^
Itelläni ei oo juur noista kengistä kokemusta mutta Demonian kenkiä mulla on ollu monta vuotta ja olen tyytyväinen. Kyllähän ne ennenpitkää hajoo, mutta niin on hajonnut kaikki muidenkin merkkien kengät. Enkä omasta mielestäni kohtele kenkiäni kaltoin tai kävele jotenkin kummallisesti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit