Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.05.2011 00:42
Tuo lienee mallinimelään DANK-151 joka muistuttaa vahvasti omia vanhempia popojani eli näitä:
dank108

Ihan hyvä kävellä kun sopivat minun jalkoihini ja kevyet myös. Aika herkästi naarmuuntuvat ja jalkapöydän päälle tuleva läppä on sauman vierestä hieman murtunut joka ei kuitenkaan jää näkyviin. Viime kesänä käytin miltei päivittäin ja myös tänä vuonna olen käyttänyt kunhan maa hieman kuivui. Kestävyydessä siis parantamisen varaa, toisaalta hintakaan ei ole kauhean kauhea vaikka täysin keinomateriaalia ovatkin. Voisin laittaa myöhemmin tilaukseen. Kokojen sopivuudesta paha sanoa, mulle on sopinut sama koko kuin muillakin merkeillä.
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2011 08:29
New Rock 747

Tuollaisia kenkiä olen katsellut ja miettinyt, että mitähän mahtaa tuo solkien alla oleva materiaali varressa olla ja millaiseksi menee käytössä? Kokemuksia ko. kengistä?
Pitäisi jotkut uudet kengät hankkia, muttakun se valinnanvaikeus! New Rockeja pääasiassa katsellut, kun ei sellaisia ole vielä koskaan ollut.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.05.2011 09:38

Lainaus: Cadiferus

mitähän mahtaa tuo solkien alla oleva materiaali varressa olla ja millaiseksi menee käytössä?

Ominaisuuksista ja kestävyydestä en osaa sanoa mitään, kun käyttökokemusta ei ole, mutta tuo materiaali varressa on tekstiiliä; sellaista tukevaa lycrasekoitetta. Ja noita ei muuten enää New Rock valmista, eli jos nuo haluat niin sinun kannattaa tilata ne piakkoin. New Rockilla itsellään noita ei ole enää jäljellä kuin kokoja 36 ja 41, mutta jälleenmyyjillä (kuten tuolla linkkaamallasi) niitä toki varastosta voi löytyä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2011 13:23
Mulla nämä, joissa on vastaava pohjamalli, ja käyttömukavuudeltaan ne ovat todella hyvät. Helpot kävellä ja hyvät jalassa.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2011 13:55
Kesä tekee kovasti tuloaan ja se meinaa vain yhtä asiaa: talvikengät ja spittarit saa tehdä tietä mukaville ja helppokäyttöisille lenkkareille. Olen jo käynyt kuolaamassa Reilun Kaupan Tähden ikkunasta Ethletic lenkkareita, jotka ovat ihan perus Converse-klooneja, mutta ne on tehty reilun kaupan periaatteilla niin tietää ainakin, ettei jotkut pandavauvat ole tehnyt niitä jossain kiinalaisessa hikipajassa.

Tärkein kysymys onkin, että hommaanko perinteiset mustavalkoiset vai kokomustat (GAWF)?
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2011 14:38
Oh, kesä on tullut ja sen kunniaksi ostatin itselleni noin kuukausi sitten kylläkin uudet askeltimet. Tulivat ja veivät sydämeni ja ovat muuten ihkaekat Ironfistin koristukset: http://snazzyheels.com/iron-fist-number-of-the-bea st-plat-pink-high-heels.html
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2011 16:55

Lainaus: Ratpick

Tärkein kysymys onkin, että hommaanko perinteiset mustavalkoiset vai kokomustat (GAWF)?

Imho suurimmaksi osaksi ero on siinä, että haluaako jalkojen näyttävän pienemmiltä. Kaikki eivät tätä pakkomiellettä jaa, mutta omat tassut näyttävät ainakin ihan suksilta mustavalkoisissa tennareissani. Kokomustat popot luovat illuusiota pienemmistä kintuista. Muuten molemmat yleensä näyttävät hyvältä ja sopivat jotanoinkin samojen kuteiden kanssa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2011 14:21
Kivojen ihmisten apua kaivataan: jos jollakulla on kokemusta Underground-merkin tennarien koosta, niin olisi kiva kuulla mielipiteitä ja vaikka sisäpohjan mittoja. Itse pähkäilen, uskallanko ostaa merkin kengät kokoa UK7 vai pitäisikö suosiolla etsiä kasit. Kokotaulukot eivät anna kummoistakaan osviittaa tässä asiassa, sillä niihin ei ole merkitty senttimittoja.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2011 14:42

Lainaus: Piiskansiima

Kivojen ihmisten apua kaivataan: jos jollakulla on kokemusta Underground-merkin tennarien koosta

En tiedä oonko kovinkaan kiva, tai että onko tämä edes kovinkaan relevantti vastaus, mutta ainakin Undergroundin maihareissa koot ovat ihan normaalit. Itsellä kaikissa vaatimaton nelikymppinen kavio, ja näin on myös noissa mainitun merkin maihareissa, ja hyvät ovat jalassa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2011 18:00
Mulla on myös suksen koko sellainen vaatimaton 40-41. Lähinnä noissa jäi arveluttamaan se, että kun naisten malleja valmistetaan kokoon 8 saakka niin onko mitoitus pienempää kuin sellaisissa joissa isoin mono on 7. Lestiltään nuo kyllä näyttäisivät melko leveiltä eli ihan italialaiseksi mitat eivät varmaankaan osoittaudu. No, toivon täällä lisää vastauksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit