Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2011 20:31
Piiskansiima: mahtaisiko Kenkämarskissa olla noita tennareitakin, kun myyvät ainakin Undergroundin maihareita siellä. Jos niillä on, niin voisit käydä siellä sovittamassa.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2011 21:49
Piiskansiima, itse käyttelen yleensä 41-koon kenkiä ja omistan Undergroundin tennarit koossa 8. Tosin itsekin saatan joskus pärjätä 40:n kengillä, joten meillä saattaa olla melko saman kokoinen jalka. Nuo tennarini eivät ole ainakaan pienet, ehkä saattasit pärjätä seiskalla, jos kallistut eu-kokotaulukossa enemmän neljäänkymppiin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2011 20:22
Natassja: kokeilemisen arvoinen idea! Kiitosta.

Aural: saattaa tosiaan olla, että se 8 olisi sopivampi koko. Hankalaa tämä kenkien kanssa sählääminen. Mulla kun on ollut sopivia kenkiä koosta 39 aina neljäkakkoseen saakka, ja tämä 40 ja 41 välillä sumpliminen on aina arpapeliä, niin sitä haluaisi olla ainakin yleensä varma siitä että mitä ostaa ennen kuin ostaa. Terveisin nimimerkki kävin eilen kaupassa vaihtamassa lenkkarit kokoa isompiin...
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2011 23:56
Olen aika varma että olen joskus asiaa täällä kysynyt, mutta koska hakutoiminto näyttää toisin, kysyn siis mahdollisesti uudestaan: Onko kenelläkään kokemusta Demonian Slush-249 saappaista? Olen himoinnut niitä jo vuosia, mutta kalliin hinnan ja epäröinnin takia on jäänyt ostamatta. Mielestäni kuvissa pohjat näyttävät hieman viettävän alaspäin päkiän kohdalla, eli mahtavatko olla epämukavat jalassa ja hankalat kävellä? Ovatko varret pohkeesta tavallista leveämmät? Käyttökokemuksia kaivataan, kiitos!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2011 12:59
Omasta mielestäni Slush-malli on erinomaisen hyvä jalassa, helppo kävellä. Varret ovat pohkeesta melko kapeat.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2011 13:09
^ Samaa mieltä olen minäkin että ovat jalkaa mahottoman hyvät ja helpot kävellä. Itelläni on vain nilkkuri malli joten en tiedä pohkeesta sen tarkemmin kun että käväsin joskus kokeilemassa korkeavartisia niin muistaakseni ne olivat kyllä kovin kapeat.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2011 13:35
Hyvä vain, jos ovat kapeat, ilmeisesti kuvat vääristivät myös vartta... Tuhannet kiitokset vastauksista, laitanpa siis nämä unelmasaappaat vihdoin tilaukseen!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 13:43
Miten ihmeessä Mortician sivuilla poistomyyntikengät ovat noin tuhottoman kalliita?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 15:54

Lainaus: Necroerotica

Miten ihmeessä Mortician sivuilla poistomyyntikengät ovat noin tuhottoman kalliita?

Koska kyseessä on poistuvien mallien osio, ei varsinaisesti "näistä haluamme eroon polkuhinnoin" -myynti. Nuo kengät ovat siis malleja mitä Pleaser ei valmista enää.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 18:01
ite en ole mikään korkokenkä guru joten yleensä maihareilla tallustelen. Tietenkin omistan myös 7 paria korkokenkiä ja tulee niitäkin käytettyä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit