Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2011 13:34
Jälleen kerran hyväksikäytän tätä kenkätopicia kysyäkseni, mitä ihmiset sanovat Iron Fistin korkkareista/avokkaista? Iskin silmäni kauniiseen pariin jolle olisi käyttöä, mutta pienin koko on 3 eli ilmeisesti jotain 35,5 - ja yleensä olen tarvinnut koon 35 korkkarit vaikka muut kengät on kokoa 36. Mitä nyt selasin nettiä, joidenkin mielestä ko. merkin koot ovat isommanpuoleisia; osanneeko joku sanoa, onko näin?

Kyseessä muuten nämä
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:07
Harrastan tennareiden käyttöä. Ei mua noi maiharit oikeen jaksa kiinnostaa, vaan panostan kenkien miellyttävyyteen. Vaikka muuten olen aika tarkka siitä mihin pukeudun niin kengät nyt eivät niin ulkonäöltään kiinnosta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 20:18

Lainaus: Aralynia

Mitä nyt selasin nettiä, joidenkin mielestä ko. merkin koot ovat isommanpuoleisia; osanneeko joku sanoa, onko näin?

No näin ei kyllä ole. Merkin kengät ovat aika kapeita lestiltään, mikä ainakin näin suomalaisnäkökulmasta katsottuna pienentää kengän kokoa. Onneksi merkki valmistaa myös isompia kokoja joten ei tarvitse tällaisen räpyläjalankaan jäädä rautanyrkittömäksi.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2011 15:04
Kokemuksia Spartoo.fi -onlinekaupasta? Kauppahan on kait ranskalainen jolla on maakohtaiset sivut mm. Suomelle? Valikoimissa on tämän laudan käyttäjien suosimista merkeistä ainakin Doc Martenseja, New Rockeja ja Converseja. Maksaa voi tietty luottiksillaja myös tilisiirrolla. Ilmainen toimitus yli 100€ ostoksista sekä uutuusmalleista senkin alle. Palautusoiketta ja takuuta ainakin mainostetaan toimivaksi. Joitakin hajakokoja näkyi aika itsaritarjoukseissakin olevan. Perushinnat kait kohtuullisia yleisesti, tottakai joistakin netin outlet- ja thriftstoreista saa halvemmalla mut ei välttis samalla valikoimalla.

Itse tilasin noin kuukaus sitten deeämmän GettaGripit jotka tuli noin viikossa kotiovelle. 8) Toissapäivänä tilasin vielä yhdet Convit jotka oli 65€ mutta sain pari voucheria jonkin kyselyn täyttämisestä ja spämmikirjeen tilaamisesta ja hintaa jäi 48€.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2011 12:14
Deadboy: Olen tilannut Spartoo.fi:stä Melissan kengät ja hyvin meni. Valikoima on tosiaan vaikuttava. Firman toiminta on asiallista, mutta ne spämmää sähköpostiin niitä muka-henkilökohtaisia heipparallaa-viestejä.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 14:48
On muitakin hyvän näkösii gootti kenkii ku korkkarit. Itelleni on tulos mutat nahkasaappaat jois on pitkät varret ja koriste nauhat. Ne näyttää musta oikein kivoilta. Niihi vois ostaa vaik jotkut räikeet nauhat nii jees.
Kirjoittanut: Lucyferia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.09.2011 22:32
Neuvokaas viisaammat:

Pennangalanin koko taulukosta ei varsinaisesti löydy euroopan kokoa 41, mutta ilmoittavat joidenkin tuotteiden kohdalla, että kannattaa valita yhtä kokoa suurempi. Sitten aikaisemmasta kengät-ketjusta luin että yhtä kokoa suuremmatkin kengät olivat olleet vielä liian pienet. Eli onko 7, F8 vai M8 lähinnä kokoa 41?
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.09.2011 01:35
Mulla on F6, jonka pitäis olla 39,5 -> käytännössä 38,5, mut noi on enemmänkin 37,5-38. Seuraavaksi aattelin tilata F7, mahtuisi nilkkasukan kanssa 38/39- kokoa suosiviin räpylöihini. Etten todellakaan sinuna äf seiskaa ottaisi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2011 13:06
Onko joku halukas ostaan demonian Swingejä mustia kokoa 39 voisin melkee myydä ne?
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jezebel
  • Lähetetty: 19.11.2011 19:19
Ostin Demonian Charade Pinstripet kokoa 4 ja ovat hieman liian pienet. Harmittaa ihan vietävästi. Pitänee myydä nuo pois ja hommata uudet tilalle.

Onko kenelläkään kokemuksia nettikaupoista nimeltä kipkop ja korkokengät-saappaat?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit