Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2011 16:49
Noista Iron Fisteistä vielä, mulla kenkä yleensä 35, mutta välillä menee 36. Tossa mallissa näyttäisi 36 olevan pienin. Uskaltaakohan tilata vai pyöriiköhän jalassa....vaikka kyllähän ne kirjahyllyn koristeenakin menevät.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2011 19:00
Olisikos jollakin neuvvoa mistä löytäisi hyvät goottimaiharit korkeilla pohjilla?
Netistä tai Tampereen suunnalta olisi kiva...
Ongelmaksi aina vain muodostuu kengän koko, joka on minulla 42-43...
Kiitos jo etukäteen vastauksista
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2011 01:47

Lainaus: Necroerotica

Noista Iron Fisteistä vielä, mulla kenkä yleensä 35, mutta välillä menee 36. Tossa mallissa näyttäisi 36 olevan pienin. Uskaltaakohan tilata vai pyöriiköhän jalassa....vaikka kyllähän ne kirjahyllyn koristeenakin menevät.

Oma jalka on kans normaalisti 35 ja kokeilin kesällä joitain fistin avokkaita koossa 36, ja eihän niillä pystyssä pysynyt kun ne hölsky jalassa siihen malliin. Tiedä sitten, voithan kokeilla laittaa kenkään vaikka paksut pohjalliset tai päkiän alle jonkun silikonityynyn, josko ne sitten kävisi jalkaan. (:

Rakastetut nyyrikkini kotiutuivat suutarilta tänään, ja nyt kelpaa taas kävellä kun on uudet korkolaput kantapäiden alla. Jodi liftejä kävin madalluttamassa suutarilla myös, kun en osannut kävellä niin korkeilla poposilla. Nyt ovat täydelliset, jos saisin päättää niin nukkuisinkin nuo jalassa.
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2011 11:57
Minulla on kenkien kanssa ainainen tyylikkyys/mukavuus-ongelma. Rakastan pitkiä kävelyjä & kävelen koko ajan, kaikkialle sen sijaan että käyttäisin bussia ja niin edelleen... Ja vihaan tennareita ja vastaavia, ei niissä mitään vikaa ole jos ne sopivat tyyliin, mutta minun tyyliini ne eivät mene. Korkokengät ja platformit ovat hienoja, mutta en ainakaan minä kävele niillä 30-40 minuutin matkoja (tai jos kävelen, ei niistä kovin nautinnollisia kävelyitä tule).

Jos joskus löytäisin tyylikkäät goottisaappaat joilla olisi yhtä mukava kävellä kuin normaaleilla avokkailla . Tai ehkä tämä on tottumuskysymys, jos aina kulkisin platformeissa, ehkä niillä olisi lopulta mukava vetää pidempiäkin kävelymatkoja? Niinhän ihmiset sanovat ainakin korkokenkien kohdalla... Pitäisi ottaa tämä projektiksi, mutta tietenkin kauhistuttavat ne ensimmäiset kipuja ja rakkoja täynnä olevat viikot
Kirjoittanut: ykskoottivaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2011 12:24
^ Mulla on sama ongelma, koska kävelen paljon. Tennareilla on vähän tylsää lompsia. Lisäksi selässäkin on vähän vikaa. Painavat kengät / korkeat korot aiheuttavat nopeasti ongelmia, niin ihania kuin ne ovatkin. Toisaalta platform-ihanuudet tuntuvat jalassa sitäkin kivoimmilta silloin harvoin, kun niitä pääsee käyttämään. Mun jalka on kokoa 39 ja jalkaterä (erityisesti kantapää) on niin kapea, että jalassa pysyviä peruskorkkareita on tullut tosi harvoin vastaan. Ehkä joskus olisi varaa niihin kaikkiin ihaniin kalliisiin merkkeihin, joista löytyy montaa eri lestiä.
Kirjoittanut: Ankh (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Ankh
  • Lähetetty: 25.12.2011 00:16
Itse käytän nykyään oikeastaan vain maihareita, koska ovat niin mukavia ja kestäviä. Lempimerkit Underground ja Bondage London. Ja itse olen kokoa 43. Paras paikka kenkien tilaamiseen on mielestäni on Leatherheaven, ainaki näin miehelle, mutta onhan siellä naisillekin kenkiä. Ja jos kärsivällisyys riittää niin Huuto.net. Monet maiharit olen saanut sieltä erinomaisessa kunnossa pilkkahintaan!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2011 00:32
Näillä keleillä kumpparit on ihan parhaat!
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2011 11:55
Hakusessa olisi mustat korkeakorkoiset saappaat (polvipituiset), jotka mieluusti kestäisivät hyvänä pidempään kuin kaksi kuukautta. Jos niillä voisi vielä kävelläkin (korko 8-10 cm mahdollisen platformin korkeus vähennettynä) ihan kunnolla eli korko tukeva kenkään nähden, mihin tiettyjen kenkien piikkikorkokin on riittänyt, kumma kyllä... Lähinnä sellaiset, jotka menisivät lyhyiden / polvipituisten hameiden kera.

Suosituksia otetaan sellaiset kengät kokeneilta kiitollisina vastaan. Pitääpi toivoa, että sellaiset kengät omistaneita on olemassa ja vielä linjoillakin :'D.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.12.2011 12:34
Mulla ei ole vieläkään kunnollisia talvikenkiä. Yhdet nahkasaappat ostin aiemmin syksyllä, mutta koska ne olivat sekundalaatua, niin toisesta hajosi vetoketju jo kolmen viikon käytön jälkeen.

Pakkohan ne on käydä korjauttamassa jos niin hassusti käy, että saadaan tännekinpäin suomea kunnon talvi.
Nyt käytössäolevilla maiharintapaisilla kun ei tee mieli parinkymmenen asteen pakkasilla kävellä.
Taas tuli osoitettua itselleen se, ettei köyhällä olisi varaa ostaa 'halpaa'.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2012 20:40
Tilasin Spartoosta alesta Nyyrikin Infamy-maiharit ja vaikuttaa tosi hyviltä!
Syksyllä ostetut GettaGripit taas osoittautui oikeastaan aika huonoiksi Koko GG:t suunniteltu uudelleen ja tuotanto siirretty Kiinaan tässä joskus hiljattain. Luulin saavani lähes DM:n tasoiset monot (joita ne oli aiemmin) mutta p*skat...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit