Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2012 22:33
En ole aivan samaa mieltä electrojen soveltuvuudesta arkikengiksi. Plussaa siitä että sopivat malliltaan kauniisti kapeaan kolmekuutosen jalkaan, mutta ainakin omalla kohdallani niillä käveleminen ja etenkin seisominen väsyttää ja saa äkkiä jalat kipeiksi. Nuo ovat olleet kaikista epämukavin kenkäostos ja jääneet enimmäkseen hyllynkoristeeksi ja istuskelukengiksi. Ilmeisesti vain sopivat toisten jalkaan paremmin kuin toisten - kuten monet muutkin kengät.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2012 13:30

Lainaus: Piiskansiima

han sopivan matalat peruskorkkarit. Joo, niillä jaksaa kävellä hyvin, joskin pidempiaikainen paikallaan seisoskelu on aika hapokasta ( esim. festarit jos ei pääse istumaan edes kaljatelttaan...). Menevät hyvin arkikenkinäkin niin kauan kun korot eivät lähde keikkumaan kovin pahasti.

Juuri tämänmoista vastausta toivoinkin, nyt sitten sormet ristissä odottelen että ovatko minunkin jalkaani noin hyvät. (:

Aralynia, oma jalkani on juurikin kolmikutonen ja nyt sitten jänskätän, että sopisivatko minulle paremmin. Oletko kokeillut päkiöiden alle sellaisia pehmentäviä geelityynyjä? Itselle ainakin ovat monesti olleet suurena apuna muuten hieman epämukavien jalkineiden kanssa.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2012 15:29
Kenelläkään kokemusta Demonian Barbellabootseista? En tiedä ovatko tuon nimiset, mutta kaupassa luki jotain tuonne päin.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.03.2012 12:12
Voin taas hyvällä omalla tunnolla laittaa rahaa kenkiin, sillä jouduin tässä heittämään 7 paria pois koska oliovat aika lailla avuon tuolla puolen. Nyt onkin metsästyksessä hyvät kesäkengät.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2012 22:00
Hey. Osaisikos joku neuvoa Helsiinkiin matkaavaa goottinuorta kenkäostospaikoissa?
Eli onko mitään kenkäkauppoja joista löytyis mitään goottityylisiä kenkiä tai vastaavia??
Kiitos avusta etukäteen :3
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 22.05.2012 11:19
KenkäMarski! (YLIHINTAINEN). ^
En tiedä onko nykyään muita kenkäkauppoja.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2012 16:27

Lainaus: Necroerotica

YLIHINTAINEN

Mitää? Itse sain sieltä puoleen hintaan Demoniat aika mukavan halvalla

Ai, että kun tarttisin uusia kenkiä. Mustat perus tennarit, Demonioita, korkkareita, yms. Ja kun olisi rahaa olisi niin paljon helpompaa...
Kirjoittanut: PrettyPoppy (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2012 06:45
En muista olenko jo aiemmin kysynyt, mutta onko demoniat tosiaan niin surkeita kun sanotaan? vai onko kyse vain tietyistä malleista? Ittelläni on yhdet demonian kengät, mutta ei mitkään korkohirviöt. Ihan hyvät on, mutta pahaa kuulee lähinnä niistä himottavista platform kengistä. Ärsyttää että ne (muistaakseni) torment nilkkamittaset popot on ehkä täydellisimmän näköset kengät ikinä, mutta ei kehtaa ostaa jos on oikeasti ihan paskat
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2012 09:43
Mulla on Demonian kengistä ainakin vetoketjut mennyt aika nopeasti rikki, sekä sisäpohjat kuluneet ahkerassa käytössä. Mikä on tietenkin mahdollista muissakin kengissä. Mutta on mulla yhdet Demonian saappaat kestäneet ihan hyvänä, en tosin kovin paljon ole niitä pitänyt, joten vaikea sanoa mitään tarkkaa arviota. Useissa paikoissa Demonioita myydään kuitenkin aika kiskurihinnalla, joten kovin paljoa en suosittele kenkiin tuhlattavan. Tormenteista olen kuullut myös aika huonoa, mutta itselläni on vähän Tormenteja muistuttavat popot, jotka ovat muistaakseni Fantasy Shoesin. Ne ovat ainakin (toistaiseksi) kestäneet oikein hyvin. Joten kannattaa ehkä tutustua muidenkin kenkämerkkien tarjotaan!
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2012 18:01
Onko kenelläkään kokemusta Demonia Swing 220:ista?
Itse sain (isä maksoi ja tilasi) nuo kainokaiset 2-3 viikkoa sitten, mutten ole niitä pahemmin käytellyt.
Lisäksi mulla on Demonia transformer 800:set, käytetyt semmoiset. Niitä pari kertaa myös käyttänyt ja sisäpohja on ihan perseestä.

Hajooko demonian kengät kuinka nopeasti? Että kehtaako niitä enää ostaa lissää?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit