Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.06.2012 21:04
Olen varmaan sanonut samaa pari kertaa aikaisemminkin tässä topicissa, mutta minulla on Demonian kengistä pelkkää hyvää sanottavaa lukuunottamatta Charadeja joiden platform-pohja rypistyy kummallisesti. Pitkäikäisimmät saappaat kestivät melkein jokapäiväisessä käytössä peräti 5-6 vuotta ja ovat edelleen kävelykelpoiset vaikkakin parhaat päivänsä nähneet. Kenkien kestävyys tosin riippuu pitkälti myös kävelytyylistä ja niiden huoltamisesta - toiset saavat kengät kuin kengät rikki puolessa vuodessa. Mutta maanantaikappaleita ja epäonnistuneita malleja löytyy kyllä Demonialtakin...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.07.2012 21:45
Istun täällä katsomassa Star Trekkiä uudet New Rockit jalassa kun on vihdoin viileämpi päivä ja voin koittaa sisäänajaa näitä. Kengät on muuten sopivan kokoiset, mutta minulla on tosi korkea jalka joten jalkapöytä mokoma ottaa hiukan kiinni kattoon. Rasittava välimuotoräpylä. Koossa 39 kenkä olisi liian pitkä, mutta koossa 38 jalkapöytä ottaa kiinni kengän yläpintaan. En arvosta.

Kengät ovat nahkaa, joten luulisi että muotoutuvat kun vähän jalkojaan kiduttaa, mutta onko muilla korkeajalkaisilla kokemusta ongelmasta? Kauanko pitää kitua että nahka alkaa muotoutua? Oletteko koittaneet koskaan viedä suutarille venytettäväksi? Toimiiko? Muita vinkkejä Nyyrikkien kesyttämiseen?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2012 16:50
Olen jo pidemmän aikaan himonnut uusiksi kävelykengiksi kesäkäyttöön Doc Martensin 3-eyelettejä mutta aina olleet jonkun raivostuttavat 120€ ja tarjouksissa ei ole ollut kokoani. Nyt natsasi ja Spartoosta löysin kenkät vain 70€. Jepajee!

Muoks, myös New Rockeja tarjouksessa ja ainakin citymaihareiksi voin suositella NR:n Mili tai Infamy -malleja. Tosi mukavat ja vaikutelmaltaan järeät joiden rinnalla monet muut näyttää tosiaankin lelumaihareilta.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2012 19:35
Demonian plattareita halajan rahat pitäisi jostain vain kasaan kyniä kun taisi olla 119 € hintana, ja ei niitä näin 13-v:n viikkorahoillakaan ihan heti saa ehkä toivon jouluna... Nyt uudet kengät tänään ostettiin, eivät kyllä mitenkään gootahtavat, aivan vaalean ruskeat viiden sentin tolppakorolla jos jossain vaiheessa hieman tuunailisi kangastusseilla ja kiinnitettävillä niiteillä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2012 21:57
En suosittele kyllä demonioita, hajoavat todella pienen ajan jälkeen. Ei kannata edes haaveilla kävelevänsä yli vuotta niillä. Ja en kolhi / kävele huonosti kengilläni.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2012 22:04
Vampiric_ Mitkä ois hyvät? Mitään ehdotuksia? :3
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:17
oon ettinyt jo ikuisuuden noita pitkävartisia mustia paksupohjasia kenkiä.
ja halvalla.
tietääks kukaan mistä voisin saada tämmöset ihana kengät remmeillä?
ois paha tarve!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Ankhenaton (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.07.2012 01:55

Lainaus: Vampiric_

En suosittele kyllä demonioita, hajoavat todella pienen ajan jälkeen. Ei kannata edes haaveilla kävelevänsä yli vuotta niillä. Ja en kolhi / kävele huonosti kengilläni.

Olen samaa mieltä. Itse käytän New Rockin kenkiä, sillä laatuun on panostettu huomattavasti enemmän. Toki kuuleehan tarinoita, jossa Demonian kengät ovat kestäneet useita vuosia, mutta en niihin oikein tahdo uskoa. Näihin New Rockin kenkiin kyllästyy ennen kuin ne hajoavat. Yleensä kenkien kanssa vaatimuksissani on aina ollut, että kengän on oltava musta, sen varrella on oltava mittaa ja platformin pitäisi olla näkyvästi paksu.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 31.07.2012 11:12

Lainaus: iPOP

oon ettinyt jo ikuisuuden noita pitkävartisia mustia paksupohjasia kenkiä.
ja halvalla.

Kirppareita kaivelemaan hopihopi.

Olis tarvetta uusille lenkkareille. Ja pinkeille kumppareille! Citymarketissa olis pinkit Nokialaiset, mutta kun 60e kumisaappaista on aika paljon. En ole edes korkkareista maksanut noin paljoa...
Kirjoittanut: Lily-Ivy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.08.2012 16:24
ei ole ostoilmoitus, mutta tietääkö joku mikä näiden ihanien demonia kenkien nimi on tai missä näitä myydään?
http://www.huuto.net/kohteet/demonia-kengat/232608 730
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit