Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2012 20:48
Demonian popot ovat kuten tuossa lukeekin ja malli taitaa olla Kera 15. Googlen kautta löytyy varmaan monta kauppaa mistä voipi löytyä.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2012 15:29

Lainaus: Lily-Ivy

ei ole ostoilmoitus, mutta tietääkö joku mikä näiden ihanien demonia kenkien nimi on tai missä näitä myydään?

Muistelisin että ko. mallin valmistus on lopetettu pari vuotta takaperin joten voi olla melkoinen haaste löytää käyttämätön pari. Voin olla väärässäkin, mutta edes Demonian sivuilta ei näköjään enää kyseistä mallia löydy.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2012 20:12
Apua!
Löysin ihanat Sinister 203: set , mutta tuo Klarna mietityttää :/ En nimittäin haluaisi antaa nettiin henkilötunnustani.

Sattuisiko joku tietemään toista suomenkielistä kauppaa, jossa voisi maksaa postiennakolla ja saisi nuo kengät? Hinnalla ei niinkään ole väliä.
Oma koneeni takkuaa sen verran, että en viitsisi kuluttaa kolmea tuntia, jotta voin vilkaista tyyliin parilta sivulta noita kenkiä D':

Ottaisin muutenkin mielelläni vastaan tietoa kyseisistä kengistä, jos jollakin niitä olisi. Millaista kävellä, helposti rikki(kö) ym.

Kiitos paljon avusta
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2012 20:51

Lainaus: DEADBUNNY

Sattuisiko joku tietemään toista suomenkielistä kauppaa, jossa voisi maksaa postiennakolla ja saisi nuo kengät? Hinnalla ei niinkään ole väliä.
Oma koneeni takkuaa sen verran, että en viitsisi kuluttaa kolmea tuntia, jotta voin vilkaista tyyliin parilta sivulta noita kenkiä D':

Tarkoittanet näitä? Nopealla googlaamisella löytyivät Boutique LouLousta, suomalainen nettikauppa, mutta postiennakolla ei maksutapojen mukaan voi maksaa. Kumminkin suosittelen tuota nettikauppaa, nopeasti tulee tilaukset, ja tiedottavat lähettämisestä, viivästyksistä ja muusta todella hyvin. Todella hyvä asiakaspalvelu oli muutenkin, ja tuotteet tulevat varmasti perille.
  • Lähetetty: 19.08.2012 09:49

Lainaus: Blueberrie

Tarkoittanet näitä? Nopealla googlaamisella löytyivät Boutique LouLousta, suomalainen nettikauppa, mutta postiennakolla ei maksutapojen mukaan voi maksaa. Kumminkin suosittelen tuota nettikauppaa, nopeasti tulee tilaukset, ja tiedottavat lähettämisestä, viivästyksistä ja muusta todella hyvin. Todella hyvä asiakaspalvelu oli muutenkin, ja

Juuh, juuri noita, mutta Boutiquessakin on käytössä näemmä juuri tuo Klarna tilaus
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 12:29

Lainaus: DEADBUNNY

Juuh, juuri noita, mutta Boutiquessakin on käytössä näemmä juuri tuo Klarna tilaus

Onhan siellä muitakin maksuvaihtoehtoja kuin Klarna, itse olen maksellut ihan kortilla tuolla; halvemmaksi tulee ja on simppeli maksukeino ilman mitään epämääräisiä laskutusjuttuja. Käsittääkseni tuo Klarna ei kovinkaan suositeltava maksutapa ole, googlaamalla löytyi jos jonkinlaista kokemusta.
  • Lähetetty: 19.08.2012 14:29

Lainaus: Blueberrie

Onhan siellä muitakin maksuvaihtoehtoja kuin Klarna, itse olen maksellut ihan kortilla tuolla; halvemmaksi tulee ja on simppeli maksukeino ilman mitään epämääräisiä laskutusjuttuja. Käsittääkseni tuo Klarna ei kovinkaan suositeltava maksutapa ole, googlaamalla löytyi jos jonkinlaista kokemusta.

Dodiih...
Kiitos avusta

Vielä kyselisin Daring- 1022 kengistä. Ihanan näköiset ja sopisivat niin hyvin yhteen takkini kanssa, mutta entä käyttömukavuus. Näyttävät hieman epämukavilta, että kellään kokemuksia tai ajatuksia asiasta?
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.08.2012 18:18
Huomasin tossa joku aika sitten, että Pleaserin Blissini ovat vaihtaneet yllättäen väriä. Onko muilla ollu samankaltasia ongelmia?

Enemmän valitusta asiassa blogini puolella.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2012 14:31
Olen tässä etsinyt läskipohja (platform) maihareita, ja löytyy New Rockin tuotteita paljon, mutta laitan samantien kysymystä tänne, että onko muita hyviä merkkejä, jos etsii arkikäyttöön mielekkäämpää jalkavarustusta? Itse pohja voisi olla koruton, ja matta-nahkaa mieluusti pitäisi olla, muuten on aika vapaat kädet sen suhteen ja pohja välillä 5-10cm.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2012 00:14
ostin jokunen aika sitten uudet niittisaappaat,tosin pohja on niin liukas ja ei yli -30 pakkasessa kehtaa kulkea kylmillä saappailla.
joten kulen ihan mun karvasaappailla ja oottelen,että liukas jää ja pakkaset menis pois ja saisin taas pitää ihania saappaitani!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit