Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.12.2013 15:01

Lainaus: höröpää

Ite ne vaan ole vieläkään oppinut luottamaan nettikauppoihin vaatteissa. Koko vaihtelee niin paljon eri mallista riippuen. Ja palautukset/vaihdot niin hitaita :P Ehkä oon vaan malttamaton.

Siitä ei kyllä ole kauaakaan, kun ajattelin itsekin ihan samoin. Ja kun ekan kerran yritin kenkiä tilata netistä, niin paketti jäi tulematta ja rahaa meni hukkaan parisataa euroa, mikä kyllä ketutti niin valtavasti opiskelijan kukkarossa missä oli pitkään säästetty uusia kenkiä varten. Hetki siinä menikin ennen kuin uudemman kerran rohkeni netistä jotakin vaatetta tilaamaan ja varmuuden vuoksi vielä laskulla, ja ihan hyvinhän kaikki sujui. Jouduin kyllä vaihtamaan tilaamani vaatteen pienempään, mutta kaikki sujui ok vaikka onhan se tietysti hidasta hommaa. Mutta niin se vaan on, että varsinkin jos haluaa jotakin vähän erikoisempaa niin ei semmosta tuolla kauppoja kierrellessä löydä (paitsi ehkä Helsingissä)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2013 01:54
Pitäisi pikkuhiljaa ostaa uudet kengät. Nykyiset ovat kyllä jo monta vuotta kestäneet niin arjen kuin sienimetsäreissutkin, mutta pikkuhiljaa alkaa nekin kulua loppua kohti. Pitäisi vaan keksiä mistä löytyy kengät missä on vähän paksua pohjaa, mutta niin että kestää jokapäiväiset kävelyt. Tuntuu aina löytyvän vain 14 cm pohjia tai ei paksuutta ollenkaan (ainakin minun opiskelijabudjetilla)

http://www.rockjet.net/madfish-flap-p-832.html tällaiset siis ollut käytössä ja vähän samanmallisia kaipaisin. Ovat kyllä mielettömän hyvin kestäneet, eikä hintakaan tuon pahempi
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2013 15:26
Osaisiko joku sanoa, että onko Demonian korkeepohjasis iha yleinen homma, et muutama viikon jälkee pohjat irtoo? Vai kävelenkö kenties väärin?
Neuvoa, että miten tuon voisi välttää tai ainakin edesauttaa asiaa? :c
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.12.2013 20:25
^ Demonian kengistä kuulemma helposti irtoaa pohjat, tosin omista Demoniani ovat tältä säästyneet.

Kuinka uudet kengät ovat? Ei kyllä noin äkkiä pitäisi irrota, jos uutena ostit. En usko, että kävelytavassasi on vikaa. Kannattaa ilmoittaa kauppaan, josta ostit kengät, jotta osaavat korvata tai sitten vaihtoehtoisesti suoraan Demonialle.

..Tai sitten viet kengät suutariin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.12.2013 21:16
Mulla on kanssa yksistä Demonioista pohjat lähteny irtoomaan, mutta kyllä niillä oli käveltykin ainakin vuoden verran jos ei kauemminkin. Suutarilla kävivät, jonka jälkeen tallustus jatkui vissiin parikuukautta kun ratkesi taas. Lyhyt ikähän se silti kengille on... Muut Demoniat on kuitenkin kestäneet.
  • Lähetetty: 29.12.2013 16:11
Lähetin takas ja sain uudet, mutta kuitenkin postikulut joudun siinä ite maksaa. Nää on nyt toiset Demoniat mulla mistä lähtee pohjat irti, mutta kun se on ainoita merkkejä joista löytyy mun silmää miellyttäviä kenkiä ja kokoja. Mutta eivät nuo kuitenkaan halpoja ole niin en viitsisi kauhean monta kertaa ostaa.
Ekat tais kestää puolenvuotta, jonka jälkeen ostin uuet samanlaiset ja ne kesti vähemmän. Nyt tosiaan ostin sitten toisenlaiset ja kahen viikon kävelyn jälkeen lähti pohja irti.

Kyllä mä oletan, et senhintasten kenkien pitäs käytössä kestää se vuosi vähintään :/
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2013 19:06
Mikä malli, nuo Demoniat?
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.12.2013 16:27
Hyvä, että sait tilalle, mutta harmi, että joudut maksamaan postikulut, vaikka syyhän on valmistajan, kun kenkä ei pysy ehjänä käytössä.. Tosi jännää, että Demonioiden laatu ei se kaikista paras kuulemani mukaan ole, kun omat Demoniat kestäneet ihan hyvin ilman mitään pohjien irtoamisia tai mitään.. Yksistä piikkidemonioista tosin parit piikit on irronnut, mutta se nyt on aika pientä verrattuna pohjien irtoamiseen.. Jos sitä joskus raaskisi ostaa vähän laadukkaamat vastaavat eli Pennangalanit. Harmi, ettei noita Suomessa myydä..

..Itse löysin muuten kirpparilta tänään 25 eurolla Demoniat. Otin heti kuvan ja tällaiset tuli ostettua:
http://tinypic.com/r/5x97vt/5

Mallin nimeä en nyt saa päähäni, mutta yllätyin, että näinkin pienellä paikkakunnalla, missä itse asun, löytyy tällaiset ihanuudet. Hieman kulahtaneethan nämä ovat, mutta eivät sinänsä häiritsevästi. Kävelykin tuntui ihan oklta, hieman oudolta ehkä alkutuntumalta.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 31.12.2013 17:47
---
  • Lähetetty: 05.01.2014 17:45
En nyt mallia kyllä kuollaksenikaan muista kummastakaan :c
Mutta tosiaan huonoja kokemuksia noista korkeepohjasista tosiaan on kahesta mallista. Yksiin korkkareihin jouduin pohjan ottamaan uuden. Ei ole taidettu ihan tämän maan talviin tehty Soratuksesta puhumattakaan...
Eli meni se 2kk ja pohjat ihan kulahtaneet, mutta muuten hyvät kengät
Se on vaan kun gootin "tavaramerkkinä" vähän toimivat korkeepohjaset ja silmää eniten miellyttävimmät löytyvät Demonialta, joten minkäs teet :/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit