Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2014 12:18
Jep, tuo on kyllä ongelmallista ja tosi harmi..Ei satasen kenkien pitäisi parissa kuukaudessa hajota. Normikaupoissa harvemmin kun kunnon kenkiä myydään, itsekin olen kenkien suhteen tosi ronkeli ja siksi kaapistani löytyykin vain pari kolme paria "peruskenkiä", joita niitäkin käytän oikeastaan vain töissä ja silloin, kun ei jaksa panostaa.

Pennangalanithan kuulemma ovat Demonian kenkiä vastaavia, mutta paljon laadukkaampia ja kestävämpiä ja kaiken lisäksi aitoa nahkaa, mikä pitää siis pinnankin hyvänä. Itse himoitsen yksiä Pennangalaneita, mutta ne ovat niin hirveän kalliita, enkä muutenkaan kovin mielelläni ulkomailta tilaa, joten jäävät varmaan haaveeksi.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2014 21:17
Joo noi talvikengät mistä aikasemmin tuolla puhuin oli vähän huonot. Halkesivat pohjat, mutta kyseessä kuitenkin sen verran paksupohjaiset kengät, ettei kuitenkaan sukat kastunu
Noh, nyt olisin winklepickersejä vailla. Onko täällä kellään ja mistä olette hankkineet? Näin eilen andiamossa sen tapaiset oikein kivat kengät, mutta viimeinen pari ja liian pieni Vagabond merkkiset olivat, yritin muualta etsiä niitä kenkiä vielä, mutta missään ei ollu enää. Nykyiset ovat niin huonossa kunnossa, että en tiedä kehtaako edes pitää. Ei sillä, kirpparilta sain kahdella eurolla ja ovat kolme kesää kestäneet oikein hyvin!
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2014 16:44

Lainaus: DEADBUNNY

Se on vaan kun gootin "tavaramerkkinä" vähän toimivat korkeepohjaset ja silmää eniten miellyttävimmät löytyvät Demonialta, joten minkäs teet :/

Upean näköisiä on Demonian kengät *kuolaa*. Oon samaa mieltä kanssasi. Harmi jos ei kestävät, näyttävät kyl siltä et voivat ollakin heikkoja käytössä.
http://i1.ztat.net/large/JE/71/1C/01/D8/02/JE711C0 1D-802@1.1.jpg
mulla ollu tollaset zalandolta tilatut nyt käytössä
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2014 19:57
Ah, omista Demonian platformeista lähti toisesta kengästä muutama vuosi sitten plattariosa irti, kesken kävelyn. Oli ne ehkä kaksi vuotta vanhat silloin, aika vähä niillä kävelin. Nyt ne on vielä tuolla kaapissa, korjattuina ja käytettävissä.

On muuten tosi mukavaa yrittää kävellä mukulakivikadulla platformien kanssa, se on jotain mitä en koskaan ole oppinut. Mutta onneksi kerran yksi toverini oli herttainen nainen ja käveltiin käsikynkkää, kun oli pakko mennä mukulakivikatua pitkin.
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2014 12:43
Mukulakivikadulla käveleminen on kyllä korkeissa kengissä haasteellista myönnetään.
Moon oppinu aikas hyvin korkeissa yli 10cm liikkumaan, no koroissa liikun aina kun säät sallii.
Kaikkeen tottuu ajastaan
Kirjoittanut: Melankol (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.03.2014 03:41
Postissa pitäisi olla tulossa jotkut demonian trashvillen tyyppiset tolppakorkosaappaat, löytyi niin hävyttömään hintaan fb-kirpulta että oli ostettava. Tämmöisiä trashvillen tyylisiä on tullut metsästettyä jo jokunen tovi, nuo edellä mainittujen valmistus vaan näemmä lopetettu koska ei löydy oikein mistään, överihinnalla -ja postareilla ebaysta mutta käytetyistä en tohtisi kovaa hintaa maksaa. Concordit olisi yksi vaihtoehto, mutten oikein perusta niistä soljista. Korkoakaan saisi olla noita ed. mainittuja enempää koska minen nyt koe olevani siitä lyhyimmästä päästä. Ok, 168cm mutta muuten roteva/miehinen olemus tekee sen kaappivaikutelman liian korkeiden korkojen kanssa ja koen itseni amazoniksi
Kirjoittanut: Chiyo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.03.2014 15:38
Itse käytän lähinnä tennareita, koska ne tuntuvat mukavilta jalassa. Omistan neljät converset ja viidennet on postissa tulossa. Kaikkiin olen vaihtanut uudet nauhat, jotta näyttäisivät edes vähän persoonallisemmilta Conversejen lisäksi omistan myös mustat TUKin kissatennarit ja mustat korkeavartiset tennarit, jotka ovat täynnä niittejä.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2014 19:51

Lainaus: essinax

Mukulakivikadulla käveleminen on kyllä korkeissa kengissä haasteellista myönnetään.

Minusta mukulakivikadulla kävely on kyllä lähes millä tahansa kengillä keljua. Korkokengillä, plattareilla ja myös esim ballerinoilla, kun ohuen pohjan takia jokainen kiven muoto tuntuu jaloissa. Mutta nättejä katuja, ei siinä mitään.

Nykyään olen sen verran mukavuudenhaluinen, että jätän kyllä korkeimmat korot muiden ihmisten iloksi ja riesaksi. Olen niitä ihmisiä, joilla epämukavat kengät pilaavat kivankin päivän samalla tavalla kuin kiljuva nälkä. Pahimmillaan kiukuttelen tai mökötän siitä niin kuin joku pieni lapsi. Tuntuu siltä, että on tosi hankala löytää oikeasti näyttäviä korkkareita vain 4-5 cm koroilla. Kaikki hienot solkihässäkät ja muut koristukset ovat aina niissä kymmenen sentin koroissa. Etsinkö vain väärästä paikasta vai kokeeko joku muukin tuon tarjonnan vähyyden ongelmana? : <
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.04.2014 10:20

Lainaus: Elisabet Addams

Tuntuu siltä, että on tosi hankala löytää oikeasti näyttäviä korkkareita vain 4-5 cm koroilla. Kaikki hienot solkihässäkät ja muut koristukset ovat aina niissä kymmenen sentin koroissa. Etsinkö vain väärästä paikasta vai kokeeko joku muukin tuon tarjonnan vähyyden ongelmana? : <

Samaan olen törmännyt, et siis ole ainut. Usein löytyy todella kauniit kengät, mutta niiden korot saattavat olla jotain niin järjetöntä etten viitsi edes yrittää. Kaipa niitä solkia ja jännyyksiä voisi laittaa myös matalempiin kenkiin.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2014 14:44
Minulla on vähän sama ongelma kuin Melankolilla. Olen siis myös 168 cm pitkä ja haluaisin hieman lisäpituutta kengistä, mutta roteva olemus (isot luut, minkä sille mahtaa) saa aikaan hurjan amazon-vaikutelman. Ihan kuin pienet ihmiset eivät vielä pelkäisi minua tarpeeksi. Vaatetuksenkin kanssa saa olla tarkkana, saan leveiden harteideni vuoksi järkyttävän inhoreaktion aina jos jossakin takissa tai paidassa on aavistuskin olkatoppausta.
Pitäisi ostaa kengät, jotka sopisivat niin arkeen kuin juhlaankin ja joissa olisi korkoa sen 4-5 cm. Mitään ongelmaa ei olisi jos pitäisi ostaa arki- ja juhlakengät erikseen, löysin kyllä ihania kenkiä, mutta en sitten ostanut mitään tämänpäiväisellä kauppakierroksellani kun olivat kaikki joko liian arkisia tai juhlallisia. D:
Enkä tiennytkään, että Tampereella Hämeenkadun Kenkärepo-liikkeessä myydään New Rockin ja Pleaserin kenkiä. o__o
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit