Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.08.2010 18:15
Sain ihanat mussukat

Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2010 18:56

Lainaus: DeadlyNightshade

Sain ihanat mussukat

Olen kateellinen oAo
...Mutta onneksi syntymäpäiväni on pian

Mites blackgrouping kengät? Onko kelläkään laadusta kokemusta?
  • Lähetetty: 01.08.2010 19:15

Lainaus: 5ande

Mites blackgrouping kengät? Onko kelläkään laadusta kokemusta?

Juu, tilasin Gothikat sieltä (maksoivat silloin 85 euroa), samaa kuraa kuin muutkin Demoniat. Hajosivat puolen vuoden sisällä. :/ Pennangalanin kengistä olen kuullut kehuja, mutta itse en ole kokeillut.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2010 13:47

Lainaus: Malys_

No noiden miun popojen pitäisi olla ihan naisten mallia, ainakin luki mukana tulleissa lärpäkkeissä Lady Boots... Ja noista samaisista kengistähän on olemassa ns. miesten versio matalemmalla korolla (vaikkei noissakaan korko ole mikään erikoisempi mutta hieman korkeampi enivei). Tiedä sitten.

Joo no pennanin sivuilla tuosta mallista loppui koot sinne neljäänkymppiin, että naisten mallia varmaan nuokin. Tilasin siis kuitenkin toiset sellasella kunnon palkkikorolla, sopii jalkaan hienosti. Harvinaista että kenkä tukee mun matalaa jalkapöytää ainakin jonkin verran JA kärjen lesti on riittävän leveä. Varsissa hiukan ylimääräistä tilaa solkien ollessan kireimmillään, mutten viitsi mitään lisäreikiä tehdä kun läpän malli on sellainen että varren nahka rasittuis solkien kiinnityskohdista liikaa. Onneks matalavartisemmassa mallissa sillä ei ole niin väliä. Pitkävartisia kenkiä en oikein tue, kun ne varret on muotoiltu aina lyhyemmille ja muodokkaammille koiville.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 19:58

Lainaus: Neiti Kooma

Joo no pennanin sivuilla tuosta mallista loppui koot sinne neljäänkymppiin, että naisten mallia varmaan nuokin. Tilasin siis kuitenkin toiset sellasella kunnon palkkikorolla, sopii jalkaan hienosti. Harvinaista että kenkä tukee mun matalaa jalkapöytää ainakin jonkin verran JA kärjen lesti on riittävän leveä. Varsissa hiukan ylimääräistä tilaa solkien ollessan kireimmillään, mutten viitsi mitään lisäreikiä tehdä kun läpän malli on sellainen että varren nahka rasittuis solkien kiinnityskohdista liikaa. Onneks matalavartisemmassa mallissa sillä ei ole niin väliä. Pitkävartisia kenkiä en oikein tue, kun ne varret on muotoiltu aina lyhyemmille ja muodokkaammille koiville.

Hmm, mistä niitä palkkikorollisia saa? Alkoi minuakin kiinnostamaan. Ja oli ilo kuulla, että kengissä on leveämpi lesti, sillä tarvitsen sellaisen. Kuinkahan paksuihin jalkoihin nuo pitkävartiset menevät?
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2010 11:33
Omat solkiplatform-ajat ovat kyllä menneisyyttä. Kengät ovat yleisesti ottaen hirvittävän kalliita ja pyrin metsästelemään omiani kirpputoreilta. Vanhat suomalaista designia olevat kengät tuovat tuulahduksen menneilä vuosikymmeniltä mutta ovat myös kestäviä. Toisaalta ainakin omasta mielestäni sirot korkokengät tai saappaat ovat huomattavasti naisellisemmat kuin tömisevät platformit.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 04.08.2010 01:14

Lainaus: Bullyboys

Omat solkiplatform-ajat ovat kyllä menneisyyttä.

Vähän sama homma. Kaapissa pyörii yhdet jos toisetkin tuota tyyliä edustavat saappaat (yhdet jopa ihan uudet, vain pari kertaa ehdin niitä jalassa pitää, kunnes kiinnostus loppui. Itseasiassa juuri tuollaiset, mitkä DeadlyNightshade linkitti), ja kalliillahan ne tuli aikoinaan ostettua, niin en viitsi edes huuto.netissä yrittää myydä, kun kukaan ei osta jos hinta on yli 30e. Ja kai niitä sitten tulee jossain käytettyä (ehkä, tai todennäköisemmin ei). Goottiteemabileet pystyyn ja voi vaatettaa kaverinsakin sinne?
Osaltaan on myös tunnearvoakin niissä, niin sekin vielä estää myymästä.

Vaikka normaalisti kierrän supermarkettien vaate- ja kenkäosastot kaukaa, tein kuitenkin poikkeuksen viime viikolla ja yllätyksekseni nappasin mukaani helmiäisenvalkoiset, korkeakorkoiset sandaalit pvc-tereillä. Todella ihanat ja vain 8e! Yleensä valikoimissa on vain halvannäköisiä muovisia remmikorkkareita, sellaisia mitä näkee pubiruusujen jaloissa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2010 12:06
Oma solkiplattarivaiheeni on tuskin vielä kunnolla alkanut, ja siksi rakastuinkin DeadlyNightshaden ihaniin kenkiin. Omistan kyllä tavallisempiakin korkkareita, mutta jotenkin soljet ja massiivisemmat pohjat vetävät puoleensa.. Olen kyllä sen verran nuori ja ennen kaikkea nuoren näköinen, että hyvin naisellisella tai sihteerimäisellä tyylillä näyttäisin lähinnä pikkuvanhalta.

Olen edelleen liian kiinnostunut näistä kengistä, joten jos joku tietää esim. niiden koosta (pienet/suuret/kapeat) tai muuta hyödyllistä, otan kaiken informaation kiitollisena vastaan.
  • Lähetetty: 04.08.2010 13:24
Minulla on sekä normaaleja, naisellisempia kenkiä (Anttilan kenkäosasto, jee jee) että tuollaiset ÜBERGOTHICKK-solkibootsit. Pukeudun eri päivinä eri tavalla ja gootimpiin asuihini halusin myös tuollaiset tömistelykengät - mikäs siinä, kun tulivat halvalla vastaan En minä noita olisi yli 40 euron hinnalla ostanutkaan. (Maksoivat postareineen tuon verran)

Lempikenkäni ovat kuitenkin ehdottomasti Nokian Kontiot. Täydelliset mm. piennisäkäsnäytteiden keräämiseen suolta.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2010 17:41
Tiedoksi kaikille että Järvenpään Helmi-kirpparilla jollakin oli myynnissä Fantasy Shoesin kengät, todella hyväkuntoiset, hinta taisi olla 55e ja koko UK 7....Malliltaan ehkä Smegg Victim jos oikein muistan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit