Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2010 23:55

Lainaus: DeadlyNightshade

Minulla on sekä normaaleja, naisellisempia kenkiä (Anttilan kenkäosasto, jee jee) että tuollaiset ÜBERGOTHICKK-solkibootsit.

Pitäähän sitä vaihtelua olla. Itekkin halusin yhdet edustuskengät, suurimman osan vuodesta kuljen kuitenkin jossain perus löntystelysaappaissa. Arkiköytössä oon aina vannonut ensisijaisesti mukavuuden & käytännöllisyyden nimeen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2010 12:42
Ahhhh, xtralta tuli kuvasto postissa ja kuolaan nyt Demonian uusia malleja, joista poikaystävä lupasi kustantaa jotkut synttärilahjakseni. Käykää xtran sivuilta kattelemassa, on steam punkia ja tosi yberiksi meneviä cyber-bootseja, vai mitä sanotte esim. näistä : D

Ite harkitsen näitä
Nyt vaan synttäreitä odotellessa : )

..varoitan kuitenkin, että kannattaa tilata muualta kuin xtralta, siellä kestää tilauksissa ihan perkeleen kauan (normitilaus, tuotteita jotka OLI varastossa, 2 kk kesti. Toisaalta taas yks kaveri tilasi vuosia sitten sieltä housut, maksoikin, eikä housuja oo vielä tähän mennessäkään kuulunut) ja asiakaspalvelu on muutenkin ihan arsesta.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2010 19:42

Lainaus: Cata

. näistä : D

Ka-ma-lat.

Nuo sinun kuolaamat on kyllä hirmuset kivat!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 19:14
Älkää ostako Inamaguran kenkiä koskaan jollette halua hermoromahdusta.
Ostin keväällä matalat nilkkurit, noh ne menivät rikki viikossa -.- Ihan normaalisti niillä kävelin enkä kolhinut niitä mihinkään.
Nyt kun olin Berliinissä, ostin sellaset paksupohjaiset kengät, käytin niitä siellä 1 päivän, HAJOSIVAT. Siis oikeesti yhden päivän kävelyn jälkeen hajoo. Kantapäästä irtosi pohja. Hohhoh, miten huonoa laatua.
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.08.2010 23:18

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ite harkitsen näitä
Nyt vaan synttäreitä odotellessa : )

Rouheet kengät!
aikasempi linkki oli kamala,kyllä nuo on hitosti hienommat

Ite tein tänään kirppis löydön!Mahtavaa löytää kuudella eurolla niin sievät kengät ja vielä omaa kokoa Asoksen solki nilkkurit,mustaa mokkaa,terävähkö kärki(tästä en yleensä niin paljoon pidä,mutta nyt kelpaa)En tiiä tuleeko tollasia korkoja paljoon käytettyä,mutta ei niitä vaan voinu jättää sinne!
Kirjoittanut: Freyja- (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.08.2010 16:04
Kengät Omistamani parien määrä pyörii melko tasaisesti viiden-kuudenkymmenen välillä, yksiä ballerinoja lukuunottamatta kaikissa on korkoa vähintään 5 cm

Kunnon goottipopojen metsästys on aina yhtä vaikeaa. Olen aika pitkä(yli 180 cm) ja muutenkin isokokoinen, ja isot solkiplättäriviritykset ovat aina yhtä hassun näköisiä kun arkena tottuu siroihin avokkaisiin. Haluaisin yhdet jotkut tosi näyttävät goottiöverikengät noiden ainaisten kompromissiratkaisujen(käytännössä Pleaserin hillitympiä malleja) sijaan, mutta oikeasti omaan tyyliin sopivia en ole vielä löytänyt :<
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 18.08.2010 13:45
Onkos kellään kokemusta näistä ensimmäisistä kengistä? Ei varmaan pitäisi olla kovin hankalat kävellä, kun on vain 5 cm korkoa? Tilasin nuo ja nämä toiset tuolta Odium.net:istä tällä viikolla.

Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2010 21:30

Lainaus: Gothica

Onkos kellään kokemusta näistä ensimmäisistä kengistä? Ei varmaan pitäisi olla kovin hankalat kävellä, kun on vain 5 cm korkoa? Tilasin nuo ja nämä toiset tuolta Odium.net:istä tällä viikolla.

Itse en osaisi kävellä noilla kengillä, kapeat ja pienet korot eivät ole mun juttu. Mutta sinähän et ole minä.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 19.08.2010 14:52

Lainaus: Morso

Itse en osaisi kävellä noilla kengillä, kapeat ja pienet korot eivät ole mun juttu. Mutta sinähän et ole minä.

No, toivottavasti ne eivät ole ihan niin kapeat... Olisi kiva osata kävellä noilla.

Tilasin tässä muutama päivä sitten Joybootsista heti toimitettavista tuotteista eräät kengät, ja eilen illalla sieltä tulikin sähköpostia, ettei kokoani olekaan jäljellä ja joudun odottamaan vielä viikkoja. Ja minkä kun olisin tarvinnut ne ihan heti... Heillä oli kuulemma väärä merkintä kenkälaatikossa. En vielä tiedä, saanko rahat takaisin vai tilaanko vain jotain muuta saman hintaista.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2010 16:14
Gothica
Nuo ensimmäiset linkittämäsi kenkulit ovat oikein kauniit ja tyylikkäät. En tiedä, paljonko sinulla on kokemusta koroilla kävelemisestä, mutta luulisin kävelyn olevan melko helppoa noilla kengillä. Toisaalta jos et ole kävellyt ollenkaan minkäänlaisilla koroilla, niin kävely saattaa kuitenkin vaatia jonkin verran harjoittelua.

Minä tarvitsisin uudet, matalahkot ja vanhanaikaiset nyörisaapikkaat(ns. granny boots), mieluiten nahkaisena, mutta vielä ei ole löytynyt täydellisiä. Tekonahkaisia yksilöitä löytyy tietty sieltä sun täältä, mutta haluaisin kuitenkin mieluummin aitonahkaisena sellaiset kengät, joita tulen pitämään paljon, vaikka ne sitten rutkasti enemmän maksaisivatkin. Pitänee jatkaa etsintöjä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit