Gootti.net

Urheiluvarusteet

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.08.2010 19:53
Tuo MustaHukan laittama kuva on kyllä aivan upea!

Itsehän kävin juuri tänään InterSportissa. Olen aloittamassa niinkin gootin lajin kuin zumban. Tai no, kokeilemassa. Menemme kaveriporukalla tutustumaan yliopistoliikunnassa zumbaan. Halutaan aloittaa joku laji ja no. Tuo on yksi vaihtoehto. Listalla on vielä ainakin jooga ja jotain perusjumppaa. Vähän kammottaa että millaista touhua mahtaa olla, koska itselläni on mielikuva meikäläisestä kompastelemassa hämmentyneenä huonon musiikin tahtiin. Miellän zumban yhä noloksi ostos-tv -puuhaksi mutta no. Kai sitä on pakko kokeilla, kun niin moni tuttu on sitä ylistänyt. Ties vaikka hurahtaisin minäkin.

En ole muuten kauhean liikunnallinen ja tämäkin projekti on nyt lähinnä kaveriporukan yhteinen päätös siitä, että pakko alkaa liikkua ennen kuin emme enää mahdu yliopiston ovista sisään.

Ei tosiaan ollut kauheasti mitään gootihtavia vaihtoehtoja. Ostin alennuksesta (-40% Yay!) ihan pätevän oloiset housut ja ajattelin ihan jostain kirpparilta metsästää jonkun mukavan löysän t-paidan. Tuskin saan mitenkään noista kauhean persoonallisia väännettyä, mutta sanotaanko että olisin ehkä vielä kahta surkuhupaisampi näky jos hytkyisin todella katu-uskottavissa vaatteissa zumbatunnilla. Lajin goottiuskottavuus kun lienee vähän kyseenalainen.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 30.08.2010 20:31

Lainaus: Piiskansiima

Kuinka kerettiläistä muuten olisi esittää perinteistä vatsatanssia tribal-asuun puettuna, kun eikös tuo american tribal fusion ole ihan eri tanssilajinsakin...

Toki varmaan jotkut näin tekevätkin ja jotkut sitten kauhistelevat "miten tuo kehtaa?" Ehkä se on enemmänkin siitä kiinni miltä itsestä tuntuu ja millainen fiilis itselle tulee tanssittavasta kappaleesta.

lisää tribaalista täällä http://en.wikipedia.org/wiki/American_Tribal_Style _Belly_Dance
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.04.2011 01:16
Gootti-tyylejäkin on niin monenlaisia.. En osaa luokitella kunnolla, mutta johonkin tyyliin sopii hyvin esim mustat mini-liikuntasortsit ja pitkät raidalliset sukat ja joku musta toppi tai bändipaita yms. ja säärystimet sopii varmaan aika hyvin.. Mutta jos on ns. röyhelö-gootti (anteeksi, olen jotenkin huono oikeissa nimissä) niin sellainen ei kai oikein sovi..
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 16.04.2011 02:53
No, ratsastusvaatteeni nyt varmaan ovat niin goottimaiset kuin voi olla: mustat saappaat joissa killuu metallia pallokannusten muodossa, mustat ratsastushousut, musta kypärä, mustat hanskat ja... vaaleansininen takki. Kohta onneksi selviää vähemmällä vaatetuksella. Ja onhan minulla toki vielä oikein tyylikäs kouluratsastusraippa. Taistelulajipukuni, jolle tosin ei ole tällä hetkellä käyttöä, taas on vähän vähemmän katu-uskottava näin goottien silmin kun sattuu olemaan valkoinen, eikä edes vyö ole musta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.04.2011 16:58
Minulla on ainakin liikkuessa ihan vaan mustat urheiluvaatteet. Verkkarini ovat jotain mustaa puuvillamaista kangasta, mukavan lököt. Paita ja takki sitten ovatkin ihan urheiluliikkeestä ja jotain hengittävää materiaalia, en jaksa lähteä penkomaan vaatekaappiani jotta tarkistaisin. Myös lenkkarini ovat mustat. Noissa sitten jumppailen kotona ja joskus olen lenkilläkin käynyt, nykyään en kyllä enää lenkkeilyä harrasta kun en itse tykkää yhtään siitä kuolema-tunteesta. Pyöräiltyä tulee nykyään enemmän hyötyliikunnan muodossa, joten silloin päällä saattaa olla mitä vaan plattareista lähtien.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2011 03:41
Mustat nahkasaappaat muovislla tai metallisilla kovikkeilla, nahka/neopreenihanskat, mattavalkoinen kypärä mustilla/harmailla kuvioilla, housut ja paita varsinkin nyt jättävät sitten toivomisen varaa tyylikkyydessä, mutta nekin musta/harmaa/valkoiset. Talvella sininen takki.
Eipä pahemmin muissa kuteissa tule urheiltua, normivaatteissa jotain ehkä joskus hikoilua välttäen, jos sitä urheilemiseksi voi sanoa.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2011 00:16
Vapaaottelu treeneissä käytän Venum nimistä vaatemerkkiä. Salilla mustat verkkarit ja t-paita.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2012 23:54

Lainaus: VariSami

Eli siis, millaisia ratkaisuja itse kullakin löytyy tähän "ongelmaan"?

Minä käytän lenkkeillessä ihan kunnon verkkareita ja hupparia ja myös salilla. Urheillessa en käytä ollenkaan sellaisia vaatteita jotka viestittäisi gootti tyyliäni. Mutta niinkuin sanoit; voihan pitää esim. paitaa joka vihjaa goottiudesta. Mulle on kylläkin vähän "ongelma" vaihtaa gootti vaatteet urheilu vaatteisiin lenkille. Että kyllä se vähän ongelma on, täytyy myöntää. Ratkaisua en osaa sanoa.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.01.2013 16:23
Kyllä se käyttömukavuus on etusijalla. Seuraavana tulee oikea väri. Tosin joku kaunoluistelu pikkupakkasella saattaisi onnistua näteissäkin vaatteissa. En ylipäätään ole kovin urheilurakas joten tästä ei juuri muodostu ongelmaa. Mustat kollarit hölkkälenkille, ja uimareissuja varten ajattelin ommella bikinit joihin liittäisin jonkin sorttisen kaulapannan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit