Gootti.net

Onko teitä kiusattu tai katsottu kieroon Goottiutenne takia?

Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
    • Lähetetty: 23.10.2013 21:32
    Teen tästä aiheesta uuden kirjoituksen nojaten tuon nimimerkki kalmakoira n aiheeseen. Voi lukita jos sama aihe löytyy muualta.
    Eli siis, onko teitä kiusattu tai katsottu kieroon gootti vaatteiden takia? Minua ei niinkään ole kiusattu mutta jos menen kaupungille vaikka rastat päässä niin heti kuulee muiden sanovan: "Rastat." Asun tosin tällaisessa pikku kylässä, jossa ei gootti tyyliä oikein ymmärretä. Toisin kuin noissa isommissa kaupungeissa. Ärsyttää vaan tollanen kun ei saa pitää gootti vaatteita ilman että joku alkaa arvostella. Mitä se kellekkään kuuluu jos haluaa pitää gootti vaatteita. Mutta olen kyllä kuullut kehujakin Pysykää vahvoina älkääkä antako muiden arvostelun ja mielipiteiden vaikuttaa vaate valintoihinne. Jokainen pitää sellaisia vaatteita tai tyyliä mitä haluaa. Ja kyllähän se vaatii aika paljon rohkeutta erottua muista. Tsemppiä ja jaksamista kaikille!
    Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 27.10.2013 17:43
    Täällä on ketju "Huudellaanko teille kadulla":

http://www.gootti.net/keskustelu/4_1378_0.html
    Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
    • Lähetetty: 23.02.2014 03:21
    Tämä on hieman offtopic, mutta otsikosta tuli mieleen, että 11-vuotiaana minua sanottiin saatananpalvojaksi, koska minulla oli mustaa kynsilakkaa, vaikka minulla ei tuolloin ollut vielä ajatustakaan ryhtyä miksikään gootiksi tai gootintapaiseksi. Olin tavallisen näköinen, mutta ilmeisesti riittävän epätavallinen luonteeltani, jotta ihmiset etsisivät ulkonäöstäni pieniäkin seikkoja nälvittäväksi.

Nykyisen tyylini takia minua ei ole koskaan kiusattu. Varmaan yleisempää pienemmällä paikkakunnalla.
    Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
    • Lähetetty: 28.02.2014 01:28
    Mä asun pienessä kylässä. Aika usein mua katotaan kieroon. Ei mua oikeestaan kiusattu oo, mutta semmosta haukkumista huoraks, läskiks ja rumaks.
    Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
    • Lähetetty: 28.02.2014 02:31

Lainaus: gothic girl

Mä asun pienessä kylässä. Aika usein mua katotaan kieroon. Ei mua oikeestaan kiusattu oo, mutta semmosta haukkumista huoraks, läskiks ja rumaks.

Taitaa olla tyypillistä, mikäli jaksaa nähdä vaivaa olla erilainen. Pienet kyläpahaset on vielä pahempia, kun "kaikki tuntee toisensa" ja sitä rataa. Isossa kaupungissa toleranssi on ehkä korkeampi, mutta pitkiä katseita saa kyllä osakseen. Toisaalta, eikös se ole osa nautintoa, ja miksi jaksaa aamuisin laittaa sen hassun takin niskaan, ja mennä muitten katseltavaksi?
    Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
    • Lähetetty: 28.02.2014 11:16
    Näinhän se on
    Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
    • Lähetetty: 05.04.2014 11:29
    En sanois et mua ois kiusattu. Saatananpalvojaks on kyl sanottu ja huomiota, pitkiäkatseita olen lookillani kerännyt. Nuorena naisena frendien seuras kaupungilla pilettäes oltiin virkavallan kaa useest tekemisis, olimme heidän mielest pahiksia. Olimme silloin vahvasti päihtyneitä ja meno sen mukaista, oikeestaan ihan ok et pitivät silmällä. Vanhemmat juopuneet miehet tuli mulle useest sanomaan paljonko maksaa. Ei se mua silleen haitannu, ittepä olin itseni stailannu ja osasin noita juttuja kyl odottaa. Tein silloin yhdel klubil stripparin duunia, et olin jo aika kovatyttö enkä pinestä mieltäni pahoittanut.
    Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 06.04.2014 10:34

Lainaus: essinax

Vanhemmat juopuneet miehet tuli mulle useest sanomaan paljonko maksaa. Ei se mua silleen haitannu, ittepä olin itseni stailannu ja osasin noita juttuja kyl odottaa.

Hyvähän se on jos oma nahka kestää, mutta toi on silti käytös jonka soisin katoavan yhteiskunnasta. Ihan sama kuinka lyhyt hame naisella on, se ei silti koskaan oikeuta seksuaaliseen häirintään. Ainakin kaikille nuoremmille haluaisin antaa sen viestin, ettei missään nimessä kuulu ajatella että limaiset kommentit on jotenkin oikeutettuja koska pukeutuu persoonallisesti.
    Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
    • Lähetetty: 10.04.2014 01:07
    Komppaan ylempää. Vaikka toisaalta useimmiten nämä tapaukset kun heittelevät, on vanhoja tekijöitä (= menetettyjä sieluja/juoppoja), jotka juovuspäissään eivät parempaa keksi. Kaiketi sille tasolle kun päästään ei parempaa enää keksitä, ja juttu luistaa tuohon suuntaan aivan vääjäämättä (tässä hyvin siistitty versio pointista, mutta ajatukset ihmisen on aika helpot arvata tuosta). Eniten ihmetyttää, kun olen kerran pari nähnyt nuorisojoukon piirittävän jotakin nuorta tyttöä, pahat mielessä, että miten nämä, joilla ei ole edes hajotettuja aivoja tekosyynä, lähtevät tälle linjalle.
    Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
    • Lähetetty: 11.04.2014 22:34
    Tällaisena "vanhana" tuli kerran tapaus työmaalla vastaan. Tein rakennushommia, ja porukka oli aika vanhanaikaista ja sielunmaisema myös sen mukaista. Toiset tunsivat työmaan ulkopuolella, toiset eivät, ja ne jotka tunsivat osasivat odottaa ja hyväksyä, toiset eivät ihan niin helpolla. Tavallisesti en työmaalla loiki meikit naamalla, tai muutenkaan muussa kuin työvaatetuksessa lähinnä repeytymis-, sotkeentumis- tai muun tuhoutumis-riskin takia. Ja vaikka olin tampereella, joka nyt on suht. suuri kaupunki ja kansalaiset tottuneet jos jonkinlaiseen meininkiin, niin silti sai aikansa näyttää "perus"miehille, mistä se "gootin" kana on tehty. Lopulta kävi ilmi lähtökunta ja pohojalaisuus, ja se sitten riittikin Mikäs siinä ny on outoa jotta pohojalaanen olis maalit naamas liikenteessä rautakangen kanssa? Muutenkin se kulkee selkärangassa kokoajan
    Mikä kieroa on se oikaistaan, ja ajan kanssa...
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit