Lainaus: nahkasaapas
kun olen kaljun koirani kanssa lenkillä minulle huudellaan sittenkin koska Iivari(koirani) joskus saattaa murahtaa ja en ole tehnyt huutelioille mitää väärää enkä edes tunne heitä kaikkia
Oletko harkinnut peruukin tai vaikka taljan hankkimista koirallesi? No joo. Huonoa huumoria. Nekö huutelevat sinulle sen takia kun koirasi murahtelee vai onko siihen joku muu syy?
Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.
Minä ja kaverini käveltiin ihan normaalisti kotiin koulusta, ja nähtiin sitten, että edessämme oli kaksi poikaa, toinen vitosella ja toisesta emme tienneet. Se toinen jonka ikää ei tiedetty tuli vastaan ja kikatteli siinä. Se toinen meni puun taakse piiloon ja sanoi meille että "voi vitsi kun pikkutytöt esittävät kovia, kun hameet ja kaikki!"

Vähän me revettiin tuolle pikkutytöt jutulle, olemme itse sitä vanhempia. Outoa porukkaa täällä päin liikkuu.
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?
Lainaus: kuopassa
Oletko harkinnut peruukin tai vaikka taljan hankkimista koirallesi? No joo. Huonoa huumoria. Nekö huutelevat sinulle sen takia kun koirasi murahtelee vai onko siihen joku muu syy?
Ei siihen oo muuta ainakaan omasta mielestä (en oo tehnyt heille kyllä mitään)
Mut myönnän kyl et koirani on kyllä aika kivan näkönen (ja vähän oudonkin..)
Kyl se on varmaan aika koomisen näköstä kun kuljen sen kanssa....
Ja meidän lähellä on paljon sellasia p*skiaisia jotka luulee olevansa nii kovaa huutelemalla kaikkee vaikkei tuntisikkaan sitä jolle huutelee.

Goth and pround
Välillä kyllä. Useemmiten täällä pienessä kylässä missä asun näiltä 10-12v kakaroilt pääsee suusta '' saatananpalvoja '' Juu... täällä luokitellaan gootit sii saatananpalvojiksi, rasittavaa.
Ja Sitten kun olin Helsingissä, Poikakaverini kanssa odoteltiin bussia illalla joskus yhdentoista aikaan, tulee sieltä joku ihme joukko siihen bussipysäkille ensiksi puhuu keskenään, sitten '' Mikäs mikäs, eikös se halloween ole vasta ylihuomenna''
tokaisin siihen vaan että niinhän se onkin, mutta pukumme eivät ole halloween asuja.''
And there is another corpse under my bed. Can you take it away?
Why do i ask? I know that, you can't do it.