Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2013 22:50

Lainaus: Pelkuri

Uskovainen fysiikanopettaja.... jännää

Mulla kans pisti heti silmään että aika jännä yhdistelmä... D

Jos nyt sitten itse aiheesta tässä vielä puhun niin eipä ole hetkeen negatiivisia kommentteja tullut pukeutumisesta ja ulkonäöstä. Kehuja kyllä on tullut tukasta tai meikistä tai "hauskoista karvaisista säärystimistä" mutta negatiivista kommenttia en ole hetkeen kuullut.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.03.2013 17:18
No tää ei silleen loukkaavaa ollu tai mitään mut tossa pari päivää sitten käveleskelin koulussa jotain käytävää ja ruotsinopettaja laitto käden mun olkapäälle ja sano että
"Ihanat noi sun hiukset, talvella on pimeetä ja kylmää ja masentavaa mutta sulla on vihreä tukka ja se piristää ja muistuttaa meitä kaikkia siitä että kesä on tulossa!"
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2013 21:33
Hahahaa vähän mä repesin! opettajat osaa joskus!!!

Joo mulla on kans Ruotsin opettajien kans ollut samaa.. viime keväänä... Mä sanoin maikalle suoraa et mä sitten feilaan ja vihaan ruotsia ja et voi reputtaa mut ihan asenne syistä et ihan sama... ei kamalasti kiinnostanut...No sitten siinä kurssin jälkeen oltiin menossa tunnille nii tää ko ruotsin opettaja kävelee vastaan ja hihkasee mulle "Voi jösses et oot taas kaunis! Säkun aina tunnut osaavan pukeutua niin viimeisen päälle, meikki, hiukset ja koko hela hoito!" Siinä meni hetki tajuta et mitä täällä tapahtuu ja sain jopa sanottua kiitoksen ruotsiksi ja sitten se vielä sanoi lopuksi "Saanko mä halata sua kun sä oot niin ihana ja suloinen?" Siinä vaiheessa kevrini repee totaalisesti ja mie vaan hämmästelen et juu totta kai.. öö joo...!? Hahahahaa! Ihan parasta ikinä. Ei se tunneilla vaan mua kyl rakastanut yhtään xD
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2013 15:51
Lasten reaktiot jaksavat naurattaa aina. Kuljin Sokkarin kongista jonain ruuhkaisena päivänä ja muutaman pikkupojan joukko vilkuili minua tohkeissaan, hyvä ettei ilmapallot lähteny käsistä ja kun olin mennyt ohitse kuului painokkaasti:"KOOTTI!"
Samana päivänä etninen taustani kyseenalaistettiin seuraavalla tavalla:"Kato äiti, musta nainen!"

Ihme kyllä suvaitsemattoman kuuloisia huutoja ei ole tullut vähään aikaan. Edelleen katsotaan pitkään, mutta nämä mulkkaajatkin ovat yleensä happamahkoja keski-ikäisiä leidejä. Taitaa patuja kiinnostaa enemmän toriremontin ihmeet ja kauppahallin toinen tuleminen. Terveisin Savon kojootti.
  • Lähetetty: 02.06.2013 16:00
Se on kyllä aika outoo kun ohikulkijat vaan sanoo "gootti", kas en ite tiennykkään. Tai sitten ne lukee mun paidan tekstin ääneen. "Im-pa-led-na-za-re-ne? mikävittusemukaon?"
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2013 21:38
Pikkupitäjässä ku lukiota vielä kävin ni yläkoulun keskenkasvuiset tarkkisluokkalaiset tuppasivat ikkunasta huutelemaan natsiksi, ja saatananpalvojaksikin oon kuullu leimattavan. Kävelytiellä kuitenki vaihtoivat yleensä toiselle puolen tietä. Vissii maiharit ja nahka-asusteet on jotain ulkoavaruuden esineitä täällä landen puolella...

Edit: Ainiin, opettajista tuli mieleen että ku penkkareissa aikanaan oli joku taivas vs. helvetti -teema, ni päätin olla mestoilla ihan omana itsenäni. Ihana ja rakas rehtori, jonka kanssa en oikeen toimeen tullut olemuksellani, tokaisi että mun naamiaisasuni on ehdottomasti paras, ku muut tosiaa oli siellä pirunsarvet ym. yllä. En muista enää miten se sen mulle sanoi mutta itse kuitenkin loin aika pahan katseen takaisin.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 09:18

Lainaus: von Berg

Edit: Ainiin, opettajista tuli mieleen että ku penkkareissa aikanaan oli joku taivas vs. helvetti -teema, ni päätin olla mestoilla ihan omana itsenäni. Ihana ja rakas rehtori, jonka kanssa en oikeen toimeen tullut olemuksellani, tokaisi että mun naamiaisasuni on ehdottomasti paras, ku muut tosiaa oli siellä pirunsarvet ym. yllä. En muista enää miten se sen mulle sanoi mutta itse kuitenkin loin aika pahan katseen takaisin.

Phehee, häijy tyyppi. Multa tavattiin aina kysyä sitä 'oletko menossa naamiaisiin' -juttua. Ehkä mun tyyli on siitä sitten kypsynyt... Every day is Halloween.
Odotan innolla, miten syksyllä kun aloitan lukion paikassa jossa apina-aste on samassa. Koepäivänä vaikuttivat yllättävän kohteliailta ja varautuneilta, mutta kyllä sitä taitaa jotain osumaa ottaa, yläkoululaiset kun ovat millaisia ovat. Ihanaa päästä pätemään lapsosille. Enkä taatusti aio hillitä yhtään, huutoja jos ei tule, on jossain epäonnistuttu!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2013 22:44
asun kaenuussa ja kävin tuurin/savon seudulla tässä kesällä.
no,erikoisen tyylini takia ihmiset mollotti minua...paljon...
yks pikku tyttö katto niin pitkään että se käveli päin seinää XD
ja yks akka muksuineen pysähty kärryineen ja jäi vaan töllöttää!
70% töllöttävistä ihmisistä en pysy edes havaitsemaan,mutta äitini aina naurahtaa ja toteaa että minua katsotaan taas. ^___^
ei minua ole oikein koskaan töllätty täällä kaenuun pikkukylässä ( no,pikkulapset vain)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 11.08.2013 21:04
Mä ostin fetsin ja nyt sanovat mua muslimiksi
(se on oikeesti tosi cool kun laittaa rastat nutturalle sinne fetsin alle ja siihen huivin päälle)
Kirjoittanut: nefilim (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 00:16
... jos huudetaan mä huudan takas ...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit