Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Rossukka (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2013 20:14
Pissikset luulee olevansa jotain ja kyyläävät alentavasti samalla mitalla olen aina antanut takaisinkin
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2013 16:01
Tänään ja itse asiassa torstaina sain parin lapset päät kääntymään taas vaihteeksi. Torstaina olin menossa hammaslääkäriin ja vastaani tuli kaksi lasta äitinsä kanssa. Toinen lapsista tietysti osoitti minua ja huusi että " Äiti, kato, pinkki!" tarkoittaen pinkkiä tukkaani tietysti. Äiti sitten häpeissään käski lastaan olla hiljaa, mutta vielä kohdalla tuo herttainen tyttö sanoi: " Moi, pinkki!"

Tänään kaupassa ollessani olin pitkästä aikaa viritellyt rastalisäkkeet päähäni ja eräs pikkutyttö tuli vastaan ja huusi kauheaan ääneen, että " Kato äiti! Kato, kato kato!". En sen pahemmin noteerannut, mutta kieltämättä hymyilytti.

Lapsien ihmettelyistä en koskaan ole itseeni ottanut, kun yleensä he vain ihmettelevät tai ovat innoissaan. Se on muuten mielenkiintoinen juttu, että yleensä vanhemmat ihmiset kommentoivat positiivisesti ulkonäköäni ja itseni ikäiset ja siitä vähän vanhemmat taas katsovat kuin halpaa makkaraa
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2013 17:45

Lainaus: Satanica

ja itseni ikäiset ja siitä vähän vanhemmat taas katsovat kuin halpaa makkaraa

Olen joskus miettinyt tätä ja tullut lopputulokseen, että tyyppejä vain ahdistaa kun eivät itse uskalla olla enempää vaikka haluaisivatkin esiintyä yksilöllisemmin (ei välttis gootteillen). Jonkinlaista alemman statuksen ketutusta tai sen saamisen pelkoa

Viime yönä olin taas kuulemma Batman ja koska menen aina läppään mukaan, ei se koskaan huuteluksi mene. Turistit tykkäävät ajoittain kuvata minua tai pönöttää kuvassa kanssani, mikä on sinänsä huvittavaa sillä en minä mitenkään räväkästi esiinny. Hillitty olen jopa kun vertaa moniin. En pidä renksuhelveteistä tms. Minusta ne ovat mauttomia, mutta luulisi turisteja ennemmin se innostavan kuin metri tukkaa nilkkapituisessa rotsissa.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2013 23:00
Hyvin vähän saan huuteluja osaksi kadulla tallatessa, mutta se voi johtua pukeutumisen hillitystä kokonaisuudesta(lähinnä mustien housujen ja kauluspaidan lisäksi pitkiä kangastakkeja, ajoittain siihen lisukkeena lieruhattua). Siitäkin huolimatta kahdesti muistan ihmisten vaihtavan kadunpuolta kun näkivät minun kävelevän heitä vastaan ja tulevan takaisin kunhan ohi pääsivät. Yllättäen seinäjoen kokoisessa tuppukylässä pohojammaalla saat yöllä baarin jälkeen huutelua kun olet hameessa kulkeva mieshenkilö, mutta eipä kukaan ole edes tullut naamalle hyppimään.
Kirjoittanut: YönKirahvi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2013 15:26
On sitä joskus perään huudeltu negatiivista mutta myös positiivista.
Kaikki näistä ei ole kyllä ihan 'huuteluja'

Viime kesänä olin saanut sinisen värin päähäni pitkästä aikaa ja se oli ihanan räikeä. Odottelin bussia ärsyyntyneenä hirveästä kaatosateesta, joka turmeli hiukseni, jotka poikaystäväni oli minulle stailannut. Siihen samaiselle bussipysäkille saapui keski-iän ylittänyt nais henkilö, joka ei vaan saanut silmiään irti minusta. Siinä se sitten aikansa tuijotteli, kunnes kyllästyin ja mulkkasi takaisin ärsyyntyneenä. Vähän ajan kuluttua nainen tuli minulle sanomaan että "En minä pahalla katso, siulla on vaan niin hieno tukka. En ole aikaisemmin sinisiä hiuksia nähnyt" (missälie tynnyrissä elänyt D) Hän kyseli vielä mistä moisia värejä saa. Ihan mukava tapaus :3

Toinen oli näitä ihunia lapsia. Tulin ystävättäreni kanssa bussiin ja molemmilla oli pitkät mekot ja korsetit päällä ja bussissa istuneet lapset hihkuvat, että "ooh, prinsessoja!" Tuli hyvä mieli.

Sitten oli tää yksi negatiivisempi kokemus. Keskellä päivää astuin metrosta ulos ja minua lähti seuraamaan mies, joka huuteli perääni kaikenlaista sarjassa "huora mitä maksaa tunnilta" yms. Tunki vielä seteleitä minua kohti, ja kun totesin, että jätäppä kunnialliset ihmiset rauhaan hän sanoi, että voi ottaa ilmaiseksikin. Pisti vihaksi etenkin se, että kukaan ulkopuolisista ihmisistä ei puuttunut asiaan mitenkään.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.10.2013 23:40

Lainaus: YönKirahvi

"ooh, prinsessoja!"

Oijoi! Vähän ihana

Lainaus: YönKirahvi

Sitten oli tää yksi negatiivisempi kokemus. Keskellä päivää astuin metrosta ulos ja minua lähti seuraamaan mies, joka huuteli perääni kaikenlaista sarjassa "huora mitä maksaa tunnilta" yms.

Itselle käynyt vähän samalla lailla viime keväänä kun joku ukko lähti seuraamaan ja huuteli kaikkea "kivaa". En oo ikinä pelänny niin paljon raiskatuks tulemista.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2013 09:58
Tää huora-ilmiö on kyllä sellainen että asennuttaisin mieluusti miniatyyrikokoisen ydinpommin jokaisen huutelijan korvasta sisään. Viime viikonloppuna venailtiin kaverin kanssa hesepullajonossa ja sisään tulee kaksi tunneleissa olevaa tyyppiä, samantien huutaen kaverilleni "kato punahiuksinen muija, ne on hyviä ottaa suihin". Kaveri tietty repes tolle ku kuullu aiemminkin mutta mulla vähä särähti korvaan tollaset siveettömyydet, ja käännyin ympäri karjaisten puolta lyhyemmille (joskin minua vanhemmille?) idiooteille että nyt on syytä lopettaa ajoissa, vaihtoivat välittömästi jonoa. Myöhemmin eivät sitte viittineet tulla kovin lähelle istuu ku kuulin puheita että ei mennä sinne, pahis vetää sua turpaan ja jotain saatanastaki taisivat höpötellä. Mikä ihmisiä vaivaa? Ei se alkoholi, vaan sen sietokykykin, jääkö ne aivot sinne pullon pohjalle?
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2013 17:17
Juuri tänään eräs vanhempi herrasmies kommentoi minun ja kaverini pukeutumista sanoilla "Puukenkämies ja viidakkotyttö!", ystävällismielisesti tosin ja kehui vielä että on hyvän näköiset vaatteet. : )
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • #1 009
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 02.11.2013 09:55
Katsoin vuonna 2007 venäläisen ohjelman "Muodin tuomio". Ohjelma annoi 23-vuotialle neittille hiemän rahaa, ja neitti osti itselle uudet vaateet, mitkä meillyttävät hänen mummoa. Mummo ei pidänyt, että neitti pukeuttu aina mustiin.

Eli ensin neitti oli omissa vaatteissa, sitten stylistit ostivat hänelle tavalliset vaatteet.

Onko stylistilla oikeus tehdä näin? Itse mummo sitten sanoi, että neitti on nyt suojaamaton.

http://serialsonline.net/clip/45504.html
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2013 02:39

Lainaus: Magnolia

Onko stylistilla oikeus tehdä näin?

Ketään ei voi pakottaa tuollaiseen ohjelmaan (toki todennäköisimmin tyttö oli mummonsa painostuksesta mukana), eli kyllä tyttö enemmän tai vähemmän vapaasta tahdostaan oli mukana.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!