Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2008 20:30
Tässä uusi ketju pitkäksi venähtäneen tilalle
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 16:08
Minulle huudellaan kaikkea "haista p*ska!" ja kun olen kaljun koirani kanssa lenkillä minulle huudellaan sittenkin koska Iivari(koirani) joskus saattaa murahtaa ja en ole tehnyt huutelioille mitää väärää enkä edes tunne heitä kaikkia
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.01.2008 16:11
Ei ole vielä ainakaan huudeltu.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.01.2008 17:50

Lainaus: nahkasaapas

kun olen kaljun koirani kanssa lenkillä minulle huudellaan sittenkin koska Iivari(koirani) joskus saattaa murahtaa ja en ole tehnyt huutelioille mitää väärää enkä edes tunne heitä kaikkia

Oletko harkinnut peruukin tai vaikka taljan hankkimista koirallesi? No joo. Huonoa huumoria. Nekö huutelevat sinulle sen takia kun koirasi murahtelee vai onko siihen joku muu syy?
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 02.02.2008 11:38
Minä ja kaverini käveltiin ihan normaalisti kotiin koulusta, ja nähtiin sitten, että edessämme oli kaksi poikaa, toinen vitosella ja toisesta emme tienneet. Se toinen jonka ikää ei tiedetty tuli vastaan ja kikatteli siinä. Se toinen meni puun taakse piiloon ja sanoi meille että "voi vitsi kun pikkutytöt esittävät kovia, kun hameet ja kaikki!"
Vähän me revettiin tuolle pikkutytöt jutulle, olemme itse sitä vanhempia. Outoa porukkaa täällä päin liikkuu.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 10:29
olin siin kerran tampereelle (aika usein tuloo oltua ) ja oli solkisaappaat jalassa niin joku n.40v mies tuli kehumaan kenkiä harvemmin kukaa tuloo kehuun.. yleensä se on tyyliin "hyi helvetti miten sä voit kävellä noilla"
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 16:59

Lainaus: kuopassa

Oletko harkinnut peruukin tai vaikka taljan hankkimista koirallesi? No joo. Huonoa huumoria. Nekö huutelevat sinulle sen takia kun koirasi murahtelee vai onko siihen joku muu syy?

Ei siihen oo muuta ainakaan omasta mielestä (en oo tehnyt heille kyllä mitään)
Mut myönnän kyl et koirani on kyllä aika kivan näkönen (ja vähän oudonkin..)
Kyl se on varmaan aika koomisen näköstä kun kuljen sen kanssa....
Ja meidän lähellä on paljon sellasia p*skiaisia jotka luulee olevansa nii kovaa huutelemalla kaikkee vaikkei tuntisikkaan sitä jolle huutelee.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 18:18
Välillä kyllä. Useemmiten täällä pienessä kylässä missä asun näiltä 10-12v kakaroilt pääsee suusta '' saatananpalvoja '' Juu... täällä luokitellaan gootit sii saatananpalvojiksi, rasittavaa.

Ja Sitten kun olin Helsingissä, Poikakaverini kanssa odoteltiin bussia illalla joskus yhdentoista aikaan, tulee sieltä joku ihme joukko siihen bussipysäkille ensiksi puhuu keskenään, sitten '' Mikäs mikäs, eikös se halloween ole vasta ylihuomenna''
tokaisin siihen vaan että niinhän se onkin, mutta pukumme eivät ole halloween asuja.''
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:22
^Ne oli sit varmaan ihan monttu auki...
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:26
Ystäväiseni kanssa oltiin kävelyllä (päivällä), ja kun minulla oli viitta päälläni, niin tottakai joku n. 8 vuotias poika huusi minulle:"Ei halloween oo vielä!"
Naurettiin ystäväni kanssa sille
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit