Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2012 17:46
Olen tottunu, että jos kuljen oikein lauttautuneena niin täällä pikkupaikassa, että Hesan keskustassa saa katseita.
En edes huomaa sitä enää.

Kerran olin menossa kattomaan kavereitani jotka olivat Forssaan tulleet, oikein kunnon goottivaatteet päälle niin vastaan tulee noin parikymppiset nainen ja mies rullalluistimilla. Mies tokaisi "Hui mikä gootti" ja nainen alkoi nauraa päälle.
Sitä ihmettelen, että mitä katsoin kummatkin olivat hyvin varmasti aikuisia.

Korsetti päällä ku kulkee niin aina saan huomiota rinnoistani.
Kerranki joku vanhempi mies, vissiin yli nelikymppinen tokaisi jotain "Opas näyttävä korsetti ja MELKOSET RINNAT!" ja tuon lopun todella kovaa.
Huhhuh.

Hämeenlinnassa kun vierailin olin tullut Ärrältä kun joku päälle kuuskymppinen mies säikäyttää todella kovalla nopealla huudolla ja ku nsitten tuijotin, sanoi että "hyvä että säikähdit."
Mitäs helkkaria? Ja hän nauroi vielä päälle.

Myöskin olin goottikengät päällä Hämeenlinnassa kävelyllä, alkaa känninen miesjoukko baarin edustalla huutaa "painavista kengistä" jotain, uh....
Jotain "miten sä noilla kävelet" -tyyppistä taas.

Koulu on taas ollut ihan oma maailmansa. Ensimmäisellä yläoasteellani, joka oli täynnä lissuja ja muita yhtä fiksuja 13-14 vuotiaita, tiesin että minua haukuttiin ym, ja sitten netissä he haukkuivat minua omissa kuvissaan jne. Pari kertaa tulleet puhumaankin paskaa netissä.
Kyseinen loppui silloin, kun yksi tyttö, joka oli yrittänyt minnuu kiusata monia kuukausia putkeen tuli sanomaan jotain kuinka läski olen.
Siinä kohtaa meni hermot, nostin hänet seinää vasten kaulastaan ja pidin toisella kädellä rannettansa ja sanoin "Jos enää kerrankaan tuut mulle urputtaan, mä murran sun rantees." Ei sen jälkeen tullu kukaan sanomaan mitään, en tiedä oliko oikein, mutta ainakin sain lissun hiljenemään.
Ei enää sen jälkeen tullut kukaan sanomaan saatananpalvojaksi

Jostain syystä kukaan ei ikinä teini ei ikinä tule eteeni ja sano mitään... noh, ehkä se on se kun on kaikkia kaksi päätä pidempi, en tiedä.

Sitten kun vaihdoin koulua, ala-asteikäiset huusivat haamua aluksi, mutta nykyään ei kukaan huuda minulle mitään.

Nohh, juuh. Tälläin taas.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.09.2012 21:04

Lainaus: Trixena

Kerranki joku vanhempi mies, vissiin yli nelikymppinen tokaisi jotain "Opas näyttävä korsetti ja MELKOSET RINNAT!" ja tuon lopun todella kovaa.

hahahahah!
päivän naurut! XD

mutta itellä on taas humma mennyt siihen,että huudellaan anarkistiksi ja saatanaksi yms.
"meil on lampaita sulle uhrilahjaksi"
"poltetaan se roviolla"
"juodaan vertaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
ja kaikkee tämmöstä,mutta ite en tee muuta kun naura!
no,oonhan mä saanutkin monia kivoja kommentteja ulkonäystänikin.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2012 21:23
"Katso äiti mitkä kengät!", huusi noin 5-vuotias tyttönen äidilleen osoittaen samalla popojani lampsiessani kaupasta autolle. Kenkänä tommoinen Demonia Kera-15 PVC-pinnoitteella, onhan siinä tota koroketta pikkaisen. Tuo oli ensimmäinen huutelu jonka olen kohdannut. Katseita kyllä on vähän kerätty, yllättävän vähän oikeastaan. Ehkäpä kiiltäväksi pinnoitettu tummanpunainen farkkukin hieman herätti tänään huomiota, kukaan ei vaan ole sanonut mitään.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 29.09.2012 02:04
itellä on näin kylmän aikaan no...pompaksiko sitä kututaan..............
no semmonen melkein maahan asti oleva takki.

niin arvaappa kun tämmösessä takapajulassa paat sen niin huomiota saat.
aamulla koulussa meni ohi menevät ihan suu auki. :O
ja sain kuulla kommentteja,että näytän ihan niinkuin oisin tullut hautajaisista tai asusin pyövelivuorilla yms. :P juu että näin...................
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2012 16:26
Tätä nyt ei varsinaisesti ole huudeltu minulle, mutta about viikko-pari sitten istuin työmatkaani aamulla bussissa (käytännöllinen työasu, hiukset nutturalla), kun taakseni istuutui nuoria, ehkä yläaste/lukioikäisiä koululaisia, tyttö ja poika. Tyttö alkoi kohta puhua steampunkista suhteelliseen kovaan ääneen, ja hyvin "asiantuntijan elkein". Selitti pojalle että: -Steampunk on sitä kun pidetään itsetehtyjä laseja, värjätään hiukset vihreäksi ja kiinnitetään ranteisiin kaikkia juttuja.
Piti pidätellä tahattomia naurunpurskahduksia sitä kuunnellessa vaikka hieman tietämättömyys suretti :l
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2012 00:46
Kirpputori Ulvilassa viime sunnuntaina (ei katu, mutta menköön nyt). Katselen muinamiehinä levyjä, kun käytävällä minut ohittaa vanhemmat mukanaan sellainen n. 5v tyttö, joka tuijottaa meikäläistä pitkään ja hartaasti. Siirtyvät seuraavalle riville ja tyttö kuiskaa äidilleen, että "Ompas tuolla pojalla ihmeelliseksi leikattu tukka!" Oli kuin jonkun elokuvan kohtaus koko juttu ja sai hymyn kasvoille. Oli jotenkin kauhean fiksun oloinen pikkutyttö, jota nyt vaan sattui meikäläisen habitus kummastuttamaan.

Kuontalo tosiaan nykyään näyttää tältä: http://i13.photobucket.com/albums/a262/Gorgane/304 822_483589598336261_1393217100_n.jpg

Opiskelupaikkakunnalla eli takahikiällä nimeltä Loimaa kyllä sitten huudellaan ja katsotaan pitkään ihan joka päivä. Baariin en tykkää siellä mennä ilman paikallista seuraa, kun kuitenkin on joku umpijurrinen juntti Karhu-lippiksineen haastamassa riitaa välittömästi. Onneksi ei tartte kuin jouluun asti kestää kyseistä paikkakuntaa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2012 00:34
Mä sain veljen kaverilta pitkän takin jossa on iso huppu. No yhdistä tämä siihen että on vihreäruskeat hiukset ja aika mustaksi meikatut silmät.
Lähdin sitten kävelylle koiran kanssa ja unohin kuulokkeet eli kuulin kaiken mitä ympärillä tapahtui. No meidän talon lähellä on päiväkoti ja sitten kun illalla hämärässä kävelin siitä päiväkodin ohi niin sieltä hiekkalaatikolta kuulu että "kato noita!"
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2012 18:43
Olin yhtenä päivänä menosa kouluun ja mulla oli musta tonttulakki pääsä ja ohitin yhen pojan joka käveli äitinsä kaa. Kuulin sitte sen poijan sanovan sen äitille että Äti, tuolla oli musta tonttulakki. Toisena päivänä ko tulin koulusta asuntollaan se sama tonttulakki pääsä ja siinä asuntolan vierasä on vaamasten koulu ja olin avvaamasa ovia nii yhen lapsen äiti haki sitä kotia ja se kysy sen äitiltä että Äiti miks tuolla oli musta tonttulakki. Se sen äiti koitti saaha sen vaikenneen mutta ei oonistunu. Kiva keräillä kaikkia mitä itestä kuulee sanottavan ja kertoo ne täälä.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Capitaine Ina
  • Lähetetty: 21.12.2012 20:20
Päiväkodin ohi mennessä kuului:"Katsokaa, miten hieno rouva!" Sillä hetkellä seitsemäntoistakesäistä 'rouvaa' tuppasi hieman hymyilyttämään.
Enemmän ihmiset taitavat pitää minua hupaisan juhlavana kuin mitenkään shokeeraavana. Eivätkä ne negatiivisetkaan kommentit järin syvälle enää uppoa, kertoo enemmän huutelijan oman pikku boksin ahtaudesta ja antaa joskus mahdollisuuden loistavaan servaukseen. Pikkulapsille ei oikein osaa huutaa takaisin mitään musertavan nokkelaa, mutta siinä vaiheessa kun oikeasti tulevat siihen ikään että pitää jotain alkaa oppimaankin vuorovaikutuksesta... Minusta on OK napauttaa silloin hieman, herättää miettimään haluaako sitä elää siinä boksissa missä mikään ei poikkea totutusta.

/Muoks. Muistin juuri loistavan tapauksen joka sai minut epäilemään näytänkö kenties Virve Rostilta, mikä olisi vähän häiritsevä ajatus. Olin viime talvena odottamassa bussia apokalyptisessa pakkasessa, tavalliseen tapaani hamosessa ja jännittävällä kuosilla varustetuissa sukkiksissa kun pysäkillä alkoi haastelemaan humalainen mies että:"Sinähän näytät aivan 70-luvun rokkitähdeltä! Niin, kuvioita ja kaikkea..." Sitten käänsi kyllä nopeasti puheen digiajan turhuuteen ja siihen miten huonot unohduskännit oli juuri riipassut. Tuli lievästi surullinen fiilis. Mulle tullaan helposti avautumaan kaiken maailman asioista, ei hörhömagneettia hörhöistä erota edes viiden sentin niitit.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2012 20:26
Tuossa kuukausi tai pari sitten koulussa tuli 1. luokkalainen vastaan (olen yhtenäiskoulussa), joka äkkiä pysähtyi eteeni ja alkoi laulaa "Heeeeeey sexy lady...", oli siinä naurun pidätystä Olin tuona päivänä vähän hienommin pukeutunut kuin yleensä koulussa, korsettia ja puffuhametta.
Samaisena päivä tuli joku 2. luokkalainen poika portaissa vastaan ja sanoi ilkeästi "Ei toi oo mikään hame!" katsoin häntä aika kysyvällä ilmeellä kunnes poika pelästyi sitä kun huomasin hänet ja jatkoi sitten "Tai siis... on toi ihan hieno", tuon jälkeen kyllä tuli "Mitä ihmettä?" toisteltua pari kertaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit