Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.08.2012 22:13
tapahtui eilen:

olin siinä kirjastossa ja attelin että meenkö automaattikoneella ite lainaamaan vai kävisinkö kirjastontäteillä?
no aattelin ettei automaatit ota aina vanhoja kirjoja joten päätinpä että meen tätejä vaivaamaan.
no,yleensähän ammattilaisilla ei kestä kauan,näin luulin mutta sattupa joku harjoittelija!!!!!!!!!!!!!!!!!
joka sitten joka kirjan pimpautti 10 kertaa.
sit siihen tuli 2 ykkösluokkalaista ja toinen palautti yhen kirjan vaan siihen pöydälle nopsaan ja sit se toinen sano isoon ääneen "hei,kato!" ja osotti mua.
mä yritin olla välittämättä,mutta sit me tuli viereen moneksi minuutiksi ja kyyläsi ja osotteli.
(ei kylmänä päivänä pyöräillessä oo kummosia vaatteita vaan ihan oli pääkallotakki ja tuulihousut,mutta meikkinä paksusti kajaalia)
en tiiä ihmettelikö hiuksiani vai mitä.......................
minusta oli outoa käytöstä jos kyylää ja osottelee tuntematonta monta minuuttia!
ja eivät älynneet lopettaa,vaikka kyyläsin niitä kauankin takasin.
outoa käytöstä minusta.........mutta tommosia ne nykylapset ovat.........ymmärtäs 5 voutiaalta muttei tommosilta enää...............
sanoin äitille tämä ja se sano "ne ihmetteli sun hiuksia tai näytit pelottavalta" lol
Kirjoittanut: gootNN (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.08.2012 09:17
Joo mulle on joskus huudeltu et "v***n homo" kun oon ollu liikeellä pvc / nahka vaatteissa. Mut ei mua haittaa. Mulla on mun tyyli ja pidän siitä. Mä en taivu tavis idioottien mielipiteiden takii. Eilenki kaupassa yks naine sano et eks sä aikuistu. Mä vastasin et toivottavasti EN!!! Meni hiljaseks
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2012 19:01
Muutaman kerran on kadulla pysäytetty ja alettu saarnaamaan Jumalasta

Viime jouluna, kun ystäväni kanssa istuttiin Kampissa odottelemassa että Tarja konsertti alkaisi, niin lauma vaahtosammuttimen kokoisia poikia liian isoissa farkuissa ja lippikset syvällä silmillä ohi mennessään huuteli jotain meidän ulkonäöstä. Luulivat vissiin loukkaavansa meitä, kun sanoivat meitä kunnon gooteiksi ja et meillä on liian pitkät hiukset (kummatkin siis ollaan tyttöjä).
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2012 01:15

Lainaus: DarkPrincess

Muutaman kerran on kadulla pysäytetty ja alettu saarnaamaan Jumalasta

en kyllä yhtään ymmärrä tätä... että miksi gootit leimataan heti saatananpalvojaksi tms???!!! Kyllä voi omistaa mustat hiukset ja silti uskoa jumalaan. Ja ne jotka ei ole/ole ollut gootteja, tai tunne goottia niin eivät kyllä yhtään tiedä gooteista mitään. Sekin että heti luullaan ihmisen olevan gootti jos on mustat hiukset tai edes yksi vaate joka on musta... perhana ku alkaa ärsyttää ihmiset...
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2012 16:31
Olinpa taasen vaihteeksi koulussa kokomustissa. Tuloksena oli että taakseni vaivihkaa kerääntyi joukko joitain poikia joita en tuntenut. Hetken päästä yksi poika rääkäisi (siitä tulisi hyvä black metal-laulaja) "Pitää saada tuoretta VERTAAAH!" ja hetken päästä he rupesivat höpöttämään jotain ihmeellistä sian veren juomisesta. Juu, minä pidän tästä koulusta...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.08.2012 18:36
Kuljin läheisen alakoulun ohi matkalla kotiin. Monessa luokassa oli ikkuna auki, koska oli lämmin päivä. Yhtäkkiä joku poika huusi jostakin ikkunasta perääni: "Narkkari!" En näyttänyt mitenkään huomaavani asiaa, jolloin perään huudettiin vielä "Nudisti!"

Hienoja sanoja oppineet. Olisi ihan kiva myös, jos oppisivat, että ei vieraille ihmisille huudeta mitään.

En usko näyttäväni narkkarilta, tai varsinkaan nudistilta, kun päälläni oli pitkät housut ja pitkähihainen paita, eikä ikinä ole edes avonaista kaulustakaan...
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.08.2012 22:17
Kävelin tässä yksi päivä koulusta Itiksen päättärille, ja matkalla on lastentarha, jonka piha oli sitten ipanoista täynnä. Kaikki jäivät tuijottamaan ja joku pikkupoika huusi sieltä jostain hiekkalaatikolta "NOITA!" En minä nyt kyllä niin noidan näköinen ollut edes, mustat huulet ja perus remeleet päällä. Piristi silti päivää.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2012 22:29
Oltiin tossa huhtikuussa menossa lutakkoon kattoon Solstafiria, niin ensin keskustassa jotkut venäläiset huuteli jotain paskaa venäjäksi, sitten matkakeskuksella jotkut jonnet lähti ajamaan pyörällä perässä. sillä vähän outoa että ne ajo sillä pyörällä noin puoli metriä mun selän takana. Käännyin sitten ympäri niin kaikilla D: -ilmeet. Lähdin siitä vaan kävelemään ja ne jäi sinne huuteleman jotain taas.
Tai sitten kun joskus lähtee koulusta niin ala-aste rakennuksen ikkunoista saattaa joskus kuulua että "HEVIÄ!" no ei se kyllä haittaa.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 24.08.2012 22:33
itelle ei oo koulussa vielä huudettu koska kaverini pukeutuu hevariksi,vaikkei ite kuuntele heviä.
sano vaan että sen takia että ihastuksensa kohde joka on hevari niin huomaisi. XD
joten olen saanut kaverini kautta rohkeutta pukeutua vapaasti,eikä kukaan oo huudellut.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2012 20:35
vähän aikaa sitten tuli ensimmäinen oikein kunnon huutelu,
ruokajonossa ohjeistin vaahtosammuttimen kokoista seiskaluokkalaispoikaa, (värikkäin, mutta en loukkaavin sanankääntein) ja nulikka ärähti että älä sinä kuule rupea, v'tun läski. Ohitin asian, mutta vähän aikaa kaihersi noin suoraan heitetty loukkaus. Mutta ohi se meni, eihän sillä mitään merkitystä ole mitä joku apinan tasolla oleva räkänokka käy huutelemaan.
Joku toinen huusi meidän porukkaa kohden, että menkää pois tieltä senkin kälättäjät.

Juuh. Ei nyt ihan kadulla...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit