Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Yackee (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2013 16:20
Mulle ei ole nyt oikeestaan sanottu mitään mun tyylistäni, koska nu goth- tyylisuunta on vaan goottivivahteinen, jota ei moni tunnista. Joskus kyllä, kun mun pukeutuminen oli vielä deathrokkarimaista, mulle sanottiin linja-autossa "vooi, pikku-hevari, sano moi!".
Kirjoittanut: DeathKnell (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2014 10:47
Minua on lähinnä emoteltu kaupungilla ja välillä saattaa myös muuta lokaa tulla niskaan, mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Yleisempää on kuitenkin ihmisten tuijottelu ja monesti saan myös kehuja ja kysymyksiä. Ihmiset kuitenkin valitettavasti uskaltavat tulla kyselemään ja juttelemaan hyvin harvoin, sillä olen sellainen ihminen joka haluaisi mielummin ihmisten kysyvän asioita kuin kuiskuttelevan ja osoittelevan.

Muistan kyllä erään tapauksen kun olin kahden kaverini kanssa ja olin tehnyt molemmille irokeesit ja he odottivat kanssani bussia kampissa ja eräs mies taisi ottaa meistä valokuvan ilman lupaa.

Eniten minua inhottaa erään luokkalaiseni kommentointi. Hän on olevinaan kaverini, mutta yritti vaihtaa tyyliäni hänen mielestään coolimpaan suuntaan. Eilen hän kommentoi ruokalassa haluavansa tehdä minulle tyylinmuutoksen. En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa kun pitää heti olla tyrkyttämässä tyylinmuutosta ihmiselle joka vain pukeutuu kuten itse haluaa ja siten, että tuntee olonsa mukavaksi. Hän myös saattaa välillä sanoa jotain meikkaus- tai hiustyylistäni. Minua ärsyttää kuunnella ihmisten selittävän kuinka he haluavat tehdä minulle tyylinmuutoksen ja tehdä minusta "coolin". Ja olen kuullut monia vastaavia tarinoita myös kavereiltani ja tutuilta jotka pukeutuvat jotenkin erilaisesti, että kokoajan tyrkytetään tyylinmuutosta.

Onko kenellekään muulle ehdoteltu jatkuvasti tyylinmuutosta?
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2014 11:17

Lainaus: DeathKnell

Onko kenellekään muulle ehdoteltu jatkuvasti tyylinmuutosta?

Voi kyllä. Osalla on varmasti omasta mielestään hyvät tarkoitusperät, mutta risoo silti. Yksi mun lempparikommenttini oli: "sä näyttäisit tosi hyvältä jos meikkaisit". En ehkä laskisi tuota kohteliaisuudeksi.

Lisäksi olen siitä tyypillinen pohjoismaalainen, että pukeudun melko yksinkertaisesti. Simppelit linjat ja yksinkertaiset leikkaukset ovat minun juttuni. Muutama kaveri koitti vuosia tehdä minusta röyhelögootin. Röyhelögoottius on toki varsin ok, mutta itse nyt vaan tykkään käytännöllisistä ja yksinkertaisista kuteista. Joidenkin mukaan siis tyylini on "tylsä" ja "mitäänsanomaton".

Ja yllättävän paljon vieläkin parin kaverin kohdalta törmää siihen "käyttäisit nyt jotain muutakin kuin mustaa" -vinkumiseen. Ihan kuin kellään olisi mitään nillittämistä vaatekaappini värimaailmaan.

Näitä neuvoja antavat ovat yleensä ihan oma ihmistyyppinsä. Osa tuosta on varmasti tahallista vittuilua, mutta aika paljon on porukkaa jotka eivät tunnu lainkaan tajuavan miten ärsyttävää tuo on.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2014 17:30
"KYLLÄ SÄKIN KOHTA KASVAT AIKUISEKSI "

Paras on myös se kun joku tulee neuvomaan kun "tuo ei näytä luonnolliselta, laittaisit luonnollisempia sävyjä." Niin koska siouxsiet naamassahan nimenomaan on tarkoitus näyttää mahdollisimman luonnolliselta vai
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2014 22:17

Lainaus: nefilim

... jos huudetaan mä huudan takas ...

Tämä oli paras..
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2014 06:03
Täälläpäin maailmaa pukeutumiseni ei ole ensisijainen syy huuteluun, vaan erotun eurooppalaisena erittäin paljon joukosta. Melkein aina ihmiset ajattelee, etten ymmärrä kiinaa, joten kuulen vähän väliä ulkomaalaista tai amerikkalaista. Kiinalaiset ovat erittäin suoria, joskus sanovat asioita suorempaan kuin suomalaiset. Joskus se on vain hauskaa, mutta välillä taas tuntuu omasta lähtökohdasta menevän turhan pitkälle. Esimerkiksi pari kertaa joku on taputtanut poskelle ja sanonut "You're a little fat!" Siinä vaiheessa saa todella tiedostaa kulttuurierot, mutta silti olin hyvin yllättynyt kun näin kävi ensimmäisen kerran.
Tyylin puolesta yleensä ollaan lähinnä vain uteliaita ja kehutaan. Poikkeuksena tuutorini (joka on kyllä kaikin puolin ihana ihminen), joka usein sanoo, että minun pitäisi muuttaa tyyliäni. Yleensä totean takaisin, että ei onnistu. Joskus täytyy muistaa kysyä miksi tai millainen minun pitäisi olla.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2014 23:39
Kyllä...kyllä...
Mutta onneksi en ota pikku kommentteja henk. kohtasesti.
Saan kommentteja kuten:
- Saatananpalvoja
- Kirkonpolttaja
- Noita
- Tuolla ei ole sielua
- Oletko kuullut Jeesuksesta?
- Hyi Saatana

lista jatkuisi LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPUTTOMIIN!
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • #1 018
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: savurenkaita
  • Lähetetty: 27.07.2015 19:34
Enimmäkseen huorittelua (täällä tuppukylässä kyllä harvemmin, onneksi) ja ehdottelua sekä "hyvä perse/tissit"-huuteluita tulee. Näytän kai jotenkin helpolta. Tätä kuulee vaikka olisi ihan suht. normaalit vaatteet päällä, en siis pukeudu aina minihameeseen ja korkkareihin
Nuorempana saatananpalvojaksi huudeltiin aika paljon, lesboksi myös (tätä en ymmärrä, en oo koskaan ollut mikään rekkalesbo-tyylinen!). Täällä pikkukaupungissa kyllä harvemmin huudellaan, baarissa saan ihan liikaa kyllä huomiota noin 60+v miehiltä. Oon vaan liian täydellinen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!