Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2008 21:15

Lainaus: Vampiric_

pääsee suusta '' saatananpalvoja '' Juu... täällä luokitellaan gootit sii saatananpalvojiksi,

sama täällä päin..

olin siin yks perjantai kavereitten kaa pyörimäs jossai ja pari muijaa tuli kehuun hiuksia
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2008 00:17
Prahassa joku ukko tuli höpöttämään ja huitomaan jotain minulle, mutta hittojako minä ymmärsin, mitä hän selitti O.o
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.02.2008 21:43
On tässä tullut mietittyä kaikenlaista. Me täällä niin usein valitamme, kun meille tulee negatiivista ja kiittelemme positiivista palautetta. Mutta kuinkas usein olemme itse huudelleet toisille ihmisille jotakin typerää? Entä kuinka usein olemme jonkin tyyliä kiittäneet. Jotkut ehkä enemmän kuin toiset. Nooh tulipahan tällainenkin mieleen.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 08.02.2008 22:53

Lainaus: diamond_385

Mutta kuinkas usein olemme itse huudelleet toisille ihmisille jotakin typerää? Entä kuinka usein olemme jonkin tyyliä kiittäneet.

Oletpas ilkeä, yrität saada meidät myöntämään epätäydellisyytemme

...minä en myönnä mitään!

Siis juu, en minä ole muistaakseni koskaan kenenkään random tyypin ulkonäköä alkanut arvostelemaan ääneen, en hyvässä enkä pahassa.

Tässä suhteessa olen yhdentekevä ihminen.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.02.2008 18:46
Minä manaan kadulla kulkevat idiootit, pissikset yms roskasakin aina mielessäni hirveimpään helvettiin, harvemmin sanon ääneen mitään, katson vain halveksien.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:00
tänään mulle pikku penskat rupes aukoo päätää,ei ne osaa satuttaa sanoilla...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:24

Lainaus: diamond_385

Mutta kuinkas usein olemme itse huudelleet toisille ihmisille jotakin typerää? Entä kuinka usein olemme jonkin tyyliä kiittäneet.

Itse asiassa en ole tainnut koskaan kellekään huudella kadulle. (jos kavereita tai "puolustus kommentteja" ei lasketa. Kävelen aina niin omissa ajatuksissani etten oikeastaan edes välitä kiinnittää huomiota muihin.

No, en ole kyllä kiittänytkään. Varmaan pitäisi "Oi, onpa rouvalla kaunis tuulipuku tänään " )
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:29
On tullu jotkut sanomaan jos oikeen paljon PVCtä päällä ett "niin kiiltävää, niin kiiltävää" ja aika usein on tuijotettu, ihme ettei tuijottelijoilta ole silmät tippuneet päästä Ja kerran pikkuveljen seurakunnan kerhokaverien vanhempia näki mut ja äidin kaupassa ja tuli sitten äidiltä kysymään että tääkö on se sun saatananpalvojatyttäres.. Ei tarvitse varmaan sanoakaan ett äiti repes räkäseen nauruun. Go mamma!

Ei jaksa kenellekään mtn huudella, ulkonäön takia ainakaan, jos on pissis tms, niin sehän typerältä näyttää, itse näyttäis vielä typerämmältä jos alkaisi huudella sille jtn. Joskus kyllä tulee heitettyä jotain kommenttia jos joku ajaa todella typerästi parkkipaikalla, mutta sekin lähinnä omat ajatukset kovaan ääneen seuralaiselle-tyyliin, ei suoraan tälle typerykselle..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.02.2008 18:04

Lainaus: Mina

kerran pikkuveljen seurakunnan kerhokaverien vanhempia näki mut ja äidin kaupassa ja tuli sitten äidiltä kysymään että tääkö on se sun saatananpalvojatyttäres.

Hahah, kun muutama vuosi sitten olin käymässä pikkusiskon riparilla vierailupäivänä, joku vanhempi nainen oli tullut sanomaan äidille, että "onpas teilla upea goottityttö!" Itse sitä en kuullut, kun höpötin rippipapin kanssa. Hän kun oli ollut itsellänikin rippipappina paria vuotta aiemmin.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2008 00:19

Lainaus: FrozenCorpse

Minä manaan kadulla kulkevat idiootit, pissikset yms roskasakin aina mielessäni hirveimpään helvettiin, harvemmin sanon ääneen mitään, katson vain halveksien.

"Kunnioita parempias" Tuttu fiilis Ja kaikkien mahdollisten saatananpalvoja huutojen lisäks sai kuulla yhessä vaiheessa kaikilta deekuilta "Loordi! Örrrgh \,,/ murr! mörkö!" juttua -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit