Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.02.2008 20:45
Minulle ei ole huudeltu mitään mutta koulussa luokkani pojat ovat kysyneet että oonko hevari kun tänään minulla oli ketju housuissa ja että angstaanko koska minulla on mustia vaatteita joka päivä. Ne kyllä nauratti. Kyllä minua on katsottu pitkään joskus muta olen myös saanut kehuja
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2008 16:50
Ei aivan suoraan päin pläsiä huutelua ja huumorilla sanottu asia, mutta siltikin tänne tämä tapahtuma parhaiten sopii.

Tapahtuipa tässä hiljattain kun hain isäni töistä autolla, niin yksi hänen työkavereistaan tietysti näki keesini ja sanoi isäukolle :" Tuo ny äkkiä tuo kloppi tänne, niin leikataan sen tukka peltisaksilla..."
Hurttia huumoria.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.02.2008 17:21
Hah tänään kun koulussa eräs teiniseiska kiljahti kun vaan vähän hipaisin sen laukkua ohi kävellessä Taidan olla hirveäkin olento niiden mielestä, n. puoli minuuttia myöhemmin eräät toiset tyypit väistivät pari metriä tieltäni. Kukaan ei jostain syystä vaan uskalla sanoa päin naamaa mitään
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 17:21
ei mulle mitään huamattavaa oo huudeltu joku joskus huus luuranko kun menin ohi mut ei sen enenpää
Kirjoittanut: Orlok (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:20
Jotkut vatipäät rupesivat perään huutelemaan jotain rumista remmeistä ja huonosta lapsuudesta. Vastasin sitten että usein omat lapsuudentraumat heijastuvat ********** hyväksyttävään ulosantiin, joten kaikkea ei kannattaisi heidän paljastaa. Hiljenivät.

Erikoista oli se, että kyseessä oli ihan aikuisia miehiä, päältäpäin kypsiä.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.03.2008 12:03
Kirpputorilla: Pikkupoika huutaa siskolleen: "Kato, tädillä on tosi isot kengät!" Sitten ne yrittivät "salaa" kurkkia mua aina kulman takaa... no on ne mun arkiplattarit aika isot joo, mutta näkisivätpä ne viihteellä käytössä olevat
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2008 14:56
Minä ja kaverini käveltiin tänään kaupungilta kotia kohti. Edessämme mateli monta pikkuista viidesluokkalaista pikku-pissistä. Kun he niin hitaasti kävelivät, päätimme ohittaa ne. Kun pääsimme pienen matkan päähän heistä, alkoikin takaa kuulua jutustelua. "Katsokaa noita hirveitä pissiksiä! Hupsista, eiväthän nuo ole pissiksiä, yrittävät olla jotain koviksia! Ovat niin rumia, eivät taida tajuta mitään muodista!" Puhuivat siis meistä. Minäkö pissis o.o Ei ikinä!
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: CipeTheLucifer
  • Lähetetty: 14.03.2008 21:56
Jostain kumman syystä yleensä gootteja nimitetään satanisteiksi ja/tai natseiksi ynnä muuta propagandan mukaan. Jossain uutislehdessä oli lukenut että joku "tavis" tyyppi oli huudellut jollekin goottikaksikolle tai sen kaltaiselle Englannissa ja lopulta hakannut. Oli luullut gootteja joksikin epämuodostuneiksi yksilöiksi. Toinen niistä kyseisistä "gooteista" oli kuollut päivien päästä aivovammoihin.

Onneksi Suomessa selviää pelkällä huudolla hyvin usein.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 14.03.2008 22:43

Lainaus: CipeTheLucifer

Jossain uutislehdessä oli lukenut että joku "tavis" tyyppi oli huudellut jollekin goottikaksikolle tai sen kaltaiselle Englannissa ja lopulta hakannut. Oli luullut gootteja joksikin epämuodostuneiksi yksilöiksi. Toinen niistä kyseisistä "gooteista" oli kuollut päivien päästä aivovammoihin.

Onneksi Suomessa selviää pelkällä huudolla hyvin usein.

onneksi todella... kamala miten voi joku olla noin ahdasmielinen että menee hakkaamaan jonkun pikkasenkin erilaisen. jos joku miun kimppuun hyökkäis tuolla tavalla en vois olla varma että kummalle käy ja miten. olisin ihan kauhuissani... (ja yleensä silloin kun pelkään jotain oikeasti vaarallista niin olen aika agressiivinen mutta se siitä)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2008 11:43
Olin tossa alkuviikosta menossa Järvenpäähän, taisi olla autokoulun tunnille aikomus, niin junasta poistuessani muutamat erittäin juntteja juttujaan jauhaneet teinit tokaisivat perääni "Bodom".. Että ei naurattanut..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit