Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2008 08:16
Lapset saattaa jotain pirunmerkkejä näytellä ja öristä tai murista jotain ohikulkiessaan, mutta yleensä vain nauran tai hymähdän jotain moisille. En odotakaa niiden ymmärtävän yhtää sitä enempää. Joskus kanssa lapset jää tuijottaa mun pitkää takkia, kun se on niin Matrix . Ei mulle pahemmin huudella, eilen kyllä yks nainen kehui mun arkkulaukkuani ja oli oikein kiinnostunut mistä sellasia saa ja siinä sitten hymyillen selitin mistä sen hankin. On aina yhtä ihanaa saada positiivista huomiota kun on oma itsensä.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 17:49
Kyllä sitä kummastelevia katseita saa, mutta rauhassa oon saanu kulkea ilman mitään huutoja perääni.
Yleensä jos joku, sattuu suustaan päästämään jotain on vaahtosammuttimen kokoiset penskat enkä niistäkään pahemmin välitä.
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2008 22:18
Huutoja en ole kummemmin saanut, ilkeitä katseita, kouludiskriminoimista silmistäni roikkuvista hiuksistani, tölläyksiä bussissa ym... Rauhaa ei ole. En vaan välitä... Vaikka ahdistaakin... Ja ne törkyiset pikkukersat... Niille tarvis virnistää voimakkaasti kajaalilla rajattua kissansilmää niin että pelästyvät...!
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 18:19
Eilen kun kävelin koulun käytävällä, joku jätkä sanoi 'Mullon oikeen naitvissin paita päällä ja oon niin gootti'. (Oli Nightwishin verkkohihainen paita päällä) En edes hajonnut sille tai mitään Yleensäkin moni ihminen pitää mua goottina, mutta nuoresta iästä johtuen tulee tuollaisia kommentteja.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:37

Lainaus: CipeTheLucifer

Huutoja en ole kummemmin saanut, ilkeitä katseita, kouludiskriminoimista silmistäni roikkuvista hiuksistani, tölläyksiä bussissa ym... Rauhaa ei ole. En vaan välitä... Vaikka ahdistaakin... Ja ne törkyiset pikkukersat... Niille tarvis virnistää voimakkaasti kajaalilla rajattua kissansilmää niin että pelästyvät...!

meijän suunnalla on just tommosia penskoja jotka pelästyy kun lähtee kävelemään kohti
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.02.2008 13:23
Minua sanottiin monesti laivalla natsiksi ja huudettiin sieg heil:ia. Upseerinpukuni oli kyllä sekoitus natsien ja venäläisten upseerinpukua, että sikälimikäli... Ainoa selkeä natsihomma oli punainen olkanauha, mutta siinä taas sitten oli kotka En minä sitä pukua itse tehnyt, ostin valmiina.

Mutta olihan se kyllä arvattavaa, että mokomaa kuulee kun upseerinpukuun pukeutuu. Ehkä on ihan hyvä, että vietin suurimman osan abiristeilystä merisairaana hytissä, niin ei tarvinnut kokea tuon kummempia
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 19:34
Tänään ulkona tuli söpöjä pikkulapsia (7-8-vuotiaita) vastaan ,he leikkivät tiellä ja kävellessäni heidän ohitseen he alkoivat selittää minulle leikeistään ,vastasin jotain nättiä heille ja jatkoin matkaani kun kuulin sitten takaani "Oliks toi joku rock-tähti toi nainen?"
En sitten tiedä mistä he niin päättelivät, mutta onhan minulla aika kirkkaanpunainen tukka kuitujen ansioista, ja silloin musta lyhyt samettitakki ja mustat housut ,jossa oli D-lenkkejä, vetoketjuja ja kaikkea muuta metallisälää, ehkä se riitti heille tulkitsemaan minut niin hauskasti
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2008 14:53

Lainaus: Kuutar

Tänään ulkona tuli söpöjä pikkulapsia (7-8-vuotiaita) vastaan ,he leikkivät tiellä ja kävellessäni heidän ohitseen he alkoivat selittää minulle leikeistään ,vastasin jotain nättiä heille ja jatkoin matkaani kun kuulin sitten takaani "Oliks toi joku rock-tähti toi nainen?"
En sitten tiedä mistä he niin päättelivät, mutta onhan minulla aika kirkkaanpunainen tukka kuitujen ansioista, ja silloin musta lyhyt samettitakki ja mustat housut ,jossa oli D-lenkkejä, vetoketjuja ja kaikkea muuta metallisälää, ehkä se riitti heille tulkitsemaan minut niin hauskasti

Toi oli kyllä aika schöpöä
Kirjoittanut: Wiipu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.02.2008 18:45
heha, mie olin koirani kanssa näyttelyssä tuossa kuukausi sitten, kun joku tenava osoitti mua ja lagottoani ja hihkaisi isälleen jotain tyyliin "Kato isi, mörkö ja lammas!" Hajosin :'D
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.02.2008 20:28
Minulle on alkanutt ulla huomatuskia siitä kun ihmisiä häiritsee se kun eivät näe kasvojani tai silmiäni..Johtunee siitä että otsahiukseni ovat valahtaneet yli silmien..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit