Gootti.net

gootille sopiva ammatti ?

Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2016 19:40
Mulla sama ongelma. Opiskelen puutarhuriksi ja töissä ei saa olla goottivaatteissa
koska olen työssäoppimassa kukkakauppa ja hautaustoimistossa.
No, työn varjopuolia ja hyväksyn sen. Vapaa ajalla pukeudun goottivaatteisiin.
Kirjoittanut: tragician (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2016 22:09
Olin vähän aikaa töissä vanhainkodissa eikä mua oikeestaan kiinnostanu mitä vaatreita sai olla. Mulla oli työasu; vihreä paita, valkoset housut ja valkoset kengät, lävistykset yms setit turvallisuussyistä pois... ei sitä siinä työtä tehdessä mieti ja oikeestaan mukavampaa olla työvaatteissa siellä töissä. En ois tbh halunnukkaan viettää päivääni kiskoen rannerenkaitani irti jonkun mummon pyörätuolista d
Tietty tulevaisuudessa varmaan teen jotain musa/teatterihommia niin saan olla varmaan ihan miten haluun.
Yks tuttu jolla oli paljon lävistyksii kerto et ainaki päiväkodissa työskennellessä se sai ollaihan normisti ja ne lapset oli tosi kiinnostuneita sen koruista d
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2016 17:43
Työskentelen tuotekehityksessä ICT-puolella insinöörinä ja meillä ei ainakaan välitetä hirveästi siitä, mitä työntekijöillä on päällä, kunhan on vaatteet eikä röllötellä vaikka ilman paitaa Kunhan pystyy vaatteissa työnsä tekemään, eikä suoranaisesti pyri loukkaamaan ketään pukeutumisellaan.

Toki, jos on asiakastapaamisia, vaatteiden tulisi olla siistit ja ehjät. Eli goottivaatteet saa olla niskassa, kunhan niissä on jotain makua, eikä päässäolevat puutarhaletkut jää jumiin konttorituolin alle tai korsetti hauduta sisäelimiä käyttökunnottomiksi, jos ilmastointi hajoaa.

Eli toisin sanoen, näinkin perinteiseksi ja tylsäksi koetussa ammatissa ei nykyään valiteta, vaikka minullakin roikkuu korvassa linnun jalkaa ja on muuta yksityiskohtaa. Yleensä työpäivä vain on mukavampi siinä perinteistä tyylikkäämmin leikatussa kauluspaidassa kuin paidassa, missä koristus on lenksua, mistä jää jumiin seinään.

Yleensä ottaen työt, missä edustetaan firmaa julkisilla paikoilla, näkyvissä on eniten sellaisia, missä pukukoodia on. Sen ulkopuolelle jää vaikka mitä aina tohtoritason töistä autokuskiksi - eli kaikilla koulutusasteilla. Sitten vain valitsemaan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit