Gootti.net

Gootti äitiysvaatteissa?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 13.08.2014 17:30
    Otsikko sen kertoo. Odottavat gootit, mitä olette pistäneet päällenne kun maha on alkanut kasvaa? Oletteko korvanneet ehkä yksinkertaisempia vaatteita näyttävällä meikillä tai kampauksilla? Miten paljon raskausaika on vaikuttanut omaan tyyliin? Vinkkejä muille odottaville kuuteille?

Itse melko laiskana olen yrittänyt tunkea itseäni jotakuinkin siedettävän näköiseen kuteeseen pitäen värimaailmat itselleni mieluisina. Myönnettävä on, että kasvava maha ja muuttuva keho on tuonut aikamoisia haasteita pukeutumispuoleen.Varsinkin kesäkuumilla kun vaatetus tuntuu muutenkin ongelmalliselta asialta, mukavuus on vienyt voiton tyylikkyydestä. Ketjuliikkeiden äitiysvaatevalikoima nyt on mitä on.

Niinä harvoina kertoina, kun on lähtenyt juhliin tai vaikka ulos syömään, on sitten panostanut vähän enemmän ja laittanut oikein kunnolla meikkiä. Ehkä syksyn tullen, kun viitsii yleensä edes kiskoa vaatetta päälleen, voisi panostaa tyylikkyyteen ja viettää viimeiset viikot hyvännäköisenä. Lähtökohtaisesti mustat ja tummat, mukavat maksimekot ja joustavat hameet ovat olleet pop. Yleisesti ottaen oma tyylini on liukunut vähän enemmän sinne tavis kohtaa fiftarin -linjalle.

En löytänyt haulla sopivaa aihetta, mutta jos moinen on ja minä sokeana sen ohittanut, poistakaa tämä ketju vapaasti!
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 18.08.2014 00:42
    No! Mikäs nyt on kun Marraskuu ei saa vastauksia. Goottiäiskiä ei taida olla osunut linjoille tai eivät ole huomanneet tätä ketjua.
    Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 18.08.2014 14:39
    Itsellä avainsana on ollut trikoo.... Pari vaatekappaletta olen joutunut ostamaan tuon mahapallon takia, h&m urheiluosastolta joustavat housut korkealla käännettävällä vyötärökaitaleella ja shortsit äitiysosastolta. Molemmat mustia. Muuten olen käyttänyt tavallisia kaapista päälle mahtuvia vaatteita, aluksi housuihin lenksu napin jatkoksi ja nytten ei saa edes vetoketjua kiinni (hyvä jos kun saa housut edes ylös asti...) sitten vain joku leveä vyö päälle piilottaan sen että housut on auki, ja pitkä paita tietenkin. Tein pari hametta tekonahkasilla yksityiskohdilla ja ne varmaan menevät myös parin kuukauden kuluttua kun tuo pallokin on siirtynyt ulkopuolelle. Kaupoista en nyt hirveämmin ole edes yrittänyt mitään etsiä.

Meikkaus on normaalistikkin ollut aika vähäistä ja vaikeiden neljän ensimmäisen raskaukuukauden vuoksi loppunut nyt kokonaan, hiuksetkin värjännyt kahdesti kokoaikana.

Ainoat harmittamaan jääneet asiat ovat korsetti ja korkkarit, mutta onneksi ei ole kovin pitkä aika että nekin saa taas päälle ellei tule jotain odottamatonta.

Niin ja lopuksi vielä, mulla on muutenkin aika tylsä tyyli ainakin kun vertaa niihin jotka pukeutuu näyttävemmin niin siksi se ei kai ole hirveesti muuttunut. Ja neuvona muille että perusvaatteita pystyy tuunaan helposti ja jos mielikuvitusta löytyy niin varmasti pystyy saamaan ties mitä päälle. Ja omaa kehoa kannattaa kuunnella, jos tuntuu vähänkin epämukavalta jokin niin suosiolla vaihtaan pois, ei se "tottumalla" parane. Se mahassa oleva asukas kun vain sattuu olemaan tärkeämpi kuin se miltä näyttää itse ulospäin.
    Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 19.08.2014 12:19

Lainaus: kuopassa

No! Mikäs nyt on kun Marraskuu ei saa vastauksia. Goottiäiskiä ei taida olla osunut linjoille tai eivät ole huomanneet tätä ketjua.
    Mutseilla on kiire! En minä ehkä odottanutkaan tähän mitään suunnatonta vastausryntäystä, kunhan kokeilin kepakolla jäätä.

Lainaus: kiki

Niin ja lopuksi vielä, mulla on muutenkin aika tylsä tyyli ainakin kun vertaa niihin jotka pukeutuu näyttävemmin niin siksi se ei kai ole hirveesti muuttunut.
    Vähän sama. Näyttävyys on ollut esillä lähinnä kun on käynyt viettämässä iltaa/bailaamassa/kapakoissa jne. Moista harrastin toisaalta aiemmin aika ahkerasti, joten tuli laittauduttuakin usein. Se nyt on sattuneesta syystä vähentynyt aika paljon, niin näytän nykyään aika rötvänältä.

Lainaus: kiki

hiuksetkin värjännyt kahdesti kokoaikana.
    Tää hiusten värjäys on mulle suuri mysteeri. Vähän suositeltiin, että ei kauheasti värjäilisi raskausaikana ainakaan kestoväreillä ym., kun ovat kuitenkin melkosia myrkkyjä. Suoraväri ei vaalentamatta tartu, joten laskeskelin, että luonnonvärit ovat jääneet ainoiksi vaihtoehdoksi. Henna on onneksi ihan kiva, mutta ei sillä riittävän tummaa punaista saa aikaan. Ehkä mä maltan odottaa muutaman kuukauden vielä juurikasvuisena.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit