Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.09.2014 14:25
China Glaze - Red Satin

Koostumus on todella hyvin levittyvä ja ongelmaton. Kuivuu nopeasti.
Varjossa ehkä jopa tummanpunainen.
Hinta 3,50 euroa.

• • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 22.09.2014 11:55
Olen ollut aina todella laiska käyttämään kynsilakkoja, ja oikeastaan vasta viimeisen vuoden aikana olen "innostunut" käyttämään niitä. Ja lakkaan kynnet vain juhlatilaisuuksiin. Joten ihan sama, lohkeilee pois jo saman päivän, tai - ei. Heti seuraavana päivänä poistan kynsilakat.

FNUG ja NCLA ovat nyt suosittuja.. Menen talvella Pietariin ja ostan sieltä, hinta 12 euroa.
Myös ostan Picture Polish - Vampire, ja toinen väri - Black, hinta 9 euroa.

http://lakodom.ru/

FNUG - Vintage

NCLA - Hunt Me Down
Kirjoittanut: pelonsilma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2014 22:04
hei jos jollain olis sellaset pitkät kynnet ja on aikomassa lyhentää/lohjenneita niin olisin valmis ostaa hyvällä korvauksella
leikatut palat 1€-2€/millimetri
ilmoitelkaa !!!!
Kirjoittanut: pelonsilma (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2014 22:12
Kuolonenkeli
hei kun napsahtaa poikki myy se minulle ostan sen !
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2014 20:19
Itsellä on jo aika pitkään ollut pitkät geelikynnet.
Eka kynteni olivat mustapunaiset (punaiset mustilla raidoilla), sitten kokomustat, kokopunaiset, kokoglitterhopeiset, ja nyt mustat hopealla glitterillä. Nämä nykyiset on erittäin kivat, vaikka olen miettinyt että ostaisin netistä punaista glitterkynsilakkaa, ja lakkaisin kokonaan.
Seuraavan kerran kun menen kynnet päivittämään, aion pyytää tekijää tekemään mustapunaiset "korsettinyöritykset" kynsiin.
Tyyliin http://www.naildesignstation.com/50-best-red-nail- designs/red-nail-polish-designs/
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mirilla
  • Lähetetty: 05.11.2014 17:31

Lainaus: Trixena

Seuraavan kerran kun menen kynnet päivittämään, aion pyytää tekijää tekemään mustapunaiset "korsettinyöritykset" kynsiin.
Heh, itse tein tuollaisia korsettilakkauksia kynsiini joskus. Testailin eri värejä ja "malleja", toisissa kynsissä tuo nyöritys (toisissa joku rusetti vielä), toisissa hakaset, yms. Suosikkini oli mustat reunat ja nyörit sinisellä taustalla. Suht tyylikkäät ovat pitkissä kynsissä.
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 30.01.2015 18:32
A-England Camelot, musta kynsilakka.
Kuivuu todella nopeasti. Yksi kerros riitä. Lakka levittyy nopeasti ja helposti.

Kirjoittanut: marlene (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2015 06:12
Kynteni ovat lyhyet,lakkana käytän mustaa,tod kestävää goshin valmistamaa. sitä löytyy täältä kouvolan seudulta prisman emotionista.Sieltä ostan valtaosan meikeistäni. Pitäisin kyllä mieluusti pitkiä rakennekynsiä,mutta olen moottoripyörä mekaanikko,joten se on mahdotonta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2015 10:35
Onnistuin polttareissa katkaisemaan keskisormen kynnen oikeasta kädestäni, ja oli pakko sitten lyhentää kaikkia muitakin reilusti. Ei kun uusia kasvattamaan. En halua geeli- tai akryylikynsiä, tykkään siitä haasteesta minkä omien kynsien huoltaminen ja kasvattaminen antaa.
Kynsilakkakokoelma luetaan joissain sadoissa, joten värivalikoimaakin löytyy.

Tänään kynsillä oranssia ja keltaista:
China Glaze - Toe-Tally Textured
Kiko - 821 Pearly Yellow
Penelope Luz - Dracarys (Koska Game of Thrones lakka oli pakko saada)

En ole aikoihin oikeastaan päässyt lakkaamaan niillä suosikeillani, pääosin koska en malta olla ostamatta uusia lakkoja ja ne uudethan on heti päästävä testailemaan. Heikkouteni ovat indielakat, ihanat, ihanat indielakat...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2015 16:25
Mulla on kynnet ja kädet muutenkin olleet viimeaikoina ihan sika huonossa kunnossa, joten ei ole paljoa innostanut niitä lakkaillakaan. Mutta aamulla tuli hiukan kätösiä siistittyä ja lakattua kirkkaanpunaisella.

Onko hyviä vinkkejä kenelläkään miten saisi kynnet kasvamaan sormenpään yli? Mulla ei nimittäin nyt mee ihan putkeen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!