Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suitsukkeet ja tuoksukynttilät

Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:27
Suitsukkeet (oopiumi sun muut, esim. lily-niminen Espanjasta ostettu)
on ihania, aromaterapiatuoksut samoin, jasmiini tuoksuu minun huoneessa.
Kynttilöistä pidän enemmän sillä tavalla että pistän sen semmoseen systeemiin johon laitan nestemäistä tuoksua en niinkään tuoksukynttilöistä.

Jo on juttu täälläkin tyrehtynyt

Btw, kaverini pelästyi jostain kumman syystä kun kerroin ostaneeni oopiumin tuoksuista suitsuketta, ei kai ymmärtänyt ettei suitsuke itsessään sisällä kuin vain tuoksun. Vai pelkkä tuoksuko huumaisi? Eihän sitä tiedä.

Huumaavaa ainakin on kaikki ne ihanat hajusteet mitä voi käytellä ilokseen.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.04.2007 18:44
Minulle tulee jostain kumman syystä aina keväisin himo ostaa suitsukkeita ja kynttilöitä! Ihan sellainen vastustamaton himo päästä kauppaan ja ostaa niitä iso kasa. En tiedä mikä siinä on, kun valon määrä keväisin kuitenkin kasvaa, ja kynttilöistä ei valtavasti iloa ole, ei ne ole valosalla niin kauniin näkösiä kuin pimeässä. Suitsukkeet toki tuovat tunnelmaa vuodenaikaan kuin vuodenaikaan. Ja niin minulla on nytkin käsittämätön tarve saada niitä, harmillista kyllä minulla ei ole yhtään rahaa tällä hetkellä, joudun odottelemaan jonkin aikaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.06.2007 16:16
Tutkiskelin äsken suitsukevalikoimaani, ja tuli mieleen, että mitä hemmettiä on "myrrh"? O____o ihan noin se kirjoitettiin muiden suitsuketuoksujen nimien seassa (muut ainakin ihan selvää enklanttia ), mutta tuo on outo.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2007 16:22

Lainaus: Iiriva

Tutkiskelin äsken suitsukevalikoimaani, ja tuli mieleen, että mitä hemmettiä on "myrrh"? O____o

Se on mirhami. Kuulostaa kyllä hassulta; ihan kuin jotain murinaa. "Myrrrrh!" xD
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:35
minulla on vaa mustia kynttilöitä mistä valuu tekoverta palaessaan
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:36
suitsukkeita miehellä ? haiskahtaa vähän homolle
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:42
Mulla on mansikan tuoksuisia pinkkejä ja punasia tuikkuja kaapissa, ihania..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 12:20

Lainaus: nocturnal_chimaira

minulla on vaa mustia kynttilöitä mistä valuu tekoverta palaessaan

oi mistä oot sellasia löytäny kerro mullekkin.
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:02

Lainaus: darkAngel

oi mistä oot sellasia löytäny kerro mullekkin

ootas kun löydän linkin, heti kun löydän sen ni kerron sul
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:04

Lainaus: nocturnal_chimaira

suitsukkeita miehellä ? haiskahtaa vähän homolle

eeikä haise... tuoksuu ihan normaalille suitsukkeelle
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit