Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihonhoitoa

Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2009 17:47
Just vähän aikaa sitten ostin taas uuden pullon Body Shopin teepuu-öljyä naaman pesua varten. Se on tosi hyvä jos iho on rasvoittuva ja jos epäpuhtauksia ilmenee useasti. Siis niin hyvä tuote on, että mulla oli sama pullo pari vuotta sitten ja ihoni oli aivan sileä, sit en löytänyt tuotetta enään mistään joten käytin lumenea, nivea young -sarjaa ja naturgenia joista en saanut ihmeellisiä tuloksia. Kun nyt taas löysin sen tuotteen niin iho on taas kunnossa. Ainoat miinukset tuotteesta saattaa olla tuoksu, joka ei ehkä miellytä kaikkia. Minua se ei ainakaan haittaa, mutta puumainen tuoksu voi olla epämielyttävä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.06.2009 14:28

Lainaus: Amelia De Vlarie

teepuu-öljyä

Hajusta saa tosiaan migreenin. Minulla kävi teepuulitkun kanssa niin, että näpyt jäi, punotti ja niiden ympärystö hilseili kuivuuttaan. Migreeniin yhdistettynä tästä saa kokonaisvaltaisen vitutuksen. Bodyshopin tuotteesta en kyllä tiedä, ne on kai yleisesti ottaenkin varsin hyviä.

Lushin Mud Flats -palasaippua ja Dream Cream vartalovoide on pelastus kuivalle ja hilseilevälle vartalon iholle. Mulla oli käsivarret jatkuvasti hilseilevillä laikuilla, joita raavin kuin hullu. Mutta parin pesukerran ja rasvauksen jälkeen iho parani huomattavasti. Muut voiteet ei oikein auttaneet, enkä halunnut laittaa mitään apteekin paksua Bellavitaa, joka ei kuivukaan kunnolla.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2009 15:25
Joistain luontais/eko -kaupoista saa Reilun Kaupan "Palam"- saippuoita, joukossa myös teepuu (Tea-Tree) -öljyllä höystetty saippua. Siinä on ihan miellyttävä tuoksu, ja sopii hyvin kasvojen pesuun hoitamaan rasvoittuvaa ihoa.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2009 17:37

Lainaus: Natassja

Hajusta saa tosiaan migreenin.

Voi olla, että ostit jonkun toisenlaisen tuotteen, jossa haju on vahvempi. Body shopin tuotteessa hajua on, mutta aika miedosti. Ja joo jos on kuiva tai kuivahtava iho niin teepuu-öljyä ei kannata käyttää sillä se kuivattaa ihoa aika lailla.
Kirjoittanut: werewolfette (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2009 12:04
Onko kukaan kokeillut varalon rasvaamisa perus vauvaöljyllä? Tuli jokin aika sitten kokeiltua ja yllätävän ihanasti pehmensi, joskin loppuulos oli aluksi tahmainen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.07.2009 12:15

Lainaus: werewolfette

Onko kukaan kokeillut varalon rasvaamisa perus vauvaöljyllä? Tuli jokin aika sitten kokeiltua ja yllätävän ihanasti pehmensi, joskin loppuulos oli aluksi tahmainen.

Kokeiltu on aikoinaan, baby oil on yksi "muka suurista" kauneudenhoitosalaisuuksista, mutta kyllähän se toimii.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2009 12:21

Lainaus: werewolfette

varalon rasvaamisa perus vauvaöljyllä?

Talvella se on hyvä ja halpa konsti pitää iho kunnossa. Kesällä turhan nihkeä.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.07.2009 16:03
Minulla on todella punainen nenä ja poskipäät.. Tämä on vaivannut jo vaikka miten monta miljoona vuotta, mutta siihen ei tunnu auttavan sitten mikään Olisiko kenelläkään neuvoja?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.07.2009 16:18

Lainaus: cyberhz

Minulla on todella punainen nenä ja poskipäät.. Tämä on vaivannut jo vaikka miten monta miljoona vuotta, mutta siihen ei tunnu auttavan sitten mikään

Kyseessä lienee couperosa.
http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/terveys/ hoida-couperosa-ihoa-oikein
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2009 10:28

Lainaus: Heetteri

Kyseessä lienee couperosa.

Kun olin lukenut tuon tekstin tuolta, minulle tuli eräänlainen "AHAA"-oivallus. Juu, tuo couperosa se varmasti on. Suuurkiitos Heetteri!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit