Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihonhoitoa

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:05
Mitenkäs sinä hoidat ihoasi? Onko kaapit pullollaan kaiken maailman voiteita? Hyppäätkö säännöllisin väliajoin kosmetologilla? Vai onko vesi paras voitehista?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:28
Kosteusvoide pari kertaa viikossa riittää. Minulla kun ei ole kuiva eikä rasvainen iho, sellainen ihan normaali vain. Minulla on sitten kai liian vähän ylimääräistä rasvaa kun en edes finnejä osaa tehdä. enkä edes jaksa useimmiten pestä vanhoja meikkejä illalla pois.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:45
Hyvä kun nyt kerran kuukaudessa tulee rasvattua ihoa ei ole syytä rasvata tai hoitaa kun en meikkaakaan tai näitä finnejä saa oikein sitten millään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:51
Mä käytän Lumenen ja Nivean partabalsameja iholle parranajon jälkeen. Muuten iho ärsyyntyy siitä ajamisesta Sit mulla on kosteuttavaa suihkugeeliä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:59
Mulla on Nivea Visage Young kuorintageeli, jota käytän kun iho menee huonoks, muuten kuivattaa liikaa.. Doven vartalovoiteita on ollu muutamat.. Anytimen meikinpoistogeeli tietty, ei oo varaa kalliimpiin..
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:08
Mä opiskelin vuonna 1999 Oulussa kosmetologiksi, ja siellä kun tehtiin niitä ihania kasvo-, käsi- ja jalkahoitoja, niin siihen jäi tavallaan koukkuun. (menin diplomi kosmetologi-maskeeraaja-linjalle, ja luulin pääasiassa pääseväni meikkaileen, niin homma olikin oppilashoitolassa vanhojen ukkojen kynsisienten poraamista, niin lopetin koulun siihen paikkaan) Mut se siitä jäi käteen, et kaikenmoista kuorintavoidetta sun muuta on tullut sit käytettyä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:09
Tää onkin pitkä prosessi...

1. Meikkien puhdistus pois (meikinpuhdistusainetta+silmämeikille oma)

2. Pesu (Clerasil tms. yleensä joku syväpuhdistava [vaikka ihoni ei kuulema tarvitsisi sitä])

3. Kasvovesi

4. Rasvaus yövoiteella + silmänympärysvoide

Aamulla

1. Kasvojen pesu vedellä

2. Kasvovesi

3. Päivävoide

Siinä se. Rahaa kuluu ja paljon. Ja aikaa. Mutta eipä se juuri missään näy, vaikka noinkin aikaa vievää tuo naaman puhdistus on -.- Kosmetologilla käyn kerran kuussa ottamassa jonkun hoidon (viimeksi otin mustikkahoidon, aivan ihana!). Normaalia ihonpuhdistusta mulle ei suostuta tekemään, koska ihoni ei moista tarvitse... -.- Niin ja kaksi kertaa viikossa ihonkuorinta saunan yhteydessä (eli käyn eka saunassa ja sit ku ihohuokoset on avautunu,niin mömmöt naamaan).
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:55
Kosmetologilla käyminen voisi olla kiva kokemus, en ole koskaan käynyt.
Minulla on sellainen normaali-iho, ei erityisen kuiva eikä rasvainen, joten ei sille ole tarvinnut kovinkaan paljon mitään tehdä. Vesi on ihan riittävä puhdistuskeino, ihonkuorintaa olen joskus ajatellut, koska kaupassa olen törmännyt kaikenlaisiin mielenkiintoisiin purkkeihin jotka näyttävät ja tuoksuvat hyvälle , joten ihan sen perusteella jo voisi kokeilla
En voi käyttää tosin edes meikinpuhdistusliinoja tms. koska ihoni ärtyy niistä, joten en sitten tiedä miten nuo minulle edes sopisivat.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.03.2007 21:54
Iho kuivuu herkästi varsinkin naamasta, joten kasvovoiteita on lähes pakko käyttää ainakin näin talvisin, kesällä tilanne on hieman parempi. Kuorintoja harrastan säännöllisesti ja käytän myös silloin tällöin erilaisia kasvonaamioita.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2007 22:48
Bossin - Smoothing Face Scrub kuorintageeliä jota tulee käytettyä kerran viikossa. Sekä jokapäiväiseen hoitoon Nivean kasvovesi sekä partabalsami.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit