Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihonhoitoa

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 08.04.2007 19:56

Lainaus: Trismagia

Itse olen todennut parhaaksi kasvojen puhdistustuotteeksi erisanin puhdistusgeelin. Semmonen vaaleen vihreä tuubi

Tuo on ihan kauhea tökötti. Mainostetaan, että on neutraali mutta jo ärsyyntynyt (se jonkilainen akne/allergia) ihoni rähjähti ja kirveli.
Kaupan tuotteiden kanssa pitää olla todella varovainen kun ne sisältää vaikka mitä ******, ylijäämä raaka-aineita, jotka ei muuhun kelpaa.

Rasvasin eilen ihoni ja tänä aamuna. No kas, kas tulipa sitten niitä kosteusvoide/tali näppyjä ihoon, eli ovat kipeitä mutta pinnalla. Silti siihen kohtaa mikä on kamalan kuiva? ja sitä ennen oli punaisia pieniä näppyjä, en tiedä oliko sitten taas jonkilainen allerginen reaktio, jostain voimakkaasti hajustetusta voiteesta.
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.04.2007 21:29
Joo mun kaveri sano samaa tost erisanista että ei sovi sille yhtään. Kaverilla on atooppinen iho ja mulla on aika normaali iho paitsi T-alue on aina rasvanen. Joillekkin jotkut tuotteet sopii toisille ei.
  • Lähetetty: 09.04.2007 13:20

Kaverilla on atooppinen iho

No miun miehellä on kanssa atoppinen ihottuma ja sille ei mitkään kemikaalit sovi, eikä miehenä tartteekaan. Mahdollisimman vähän ylimääräisiä kemikaaleja ja lähinnä vaan kosteuttavaa.
Atoppiselle tai akne iholle ei kannatakaan mitää kaupan tuotteita työntääkään, sehän on nyt selvä. Tosin poikkeuksena dovesta ei oo iho ärjynyt.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2007 17:26
Minul on aika herkkä iho, ihottumaa ja sensellaista tulee aina kesäisin.
Kasvojen iho on normi. Välillä kyllä poskipäiden yläpuolelta kuivettuu hieman, saattaa johtua auringosta. Joka aamu, arkina siis, laitan peitevärin alle CCS-nimistä rasvaa (Muahhahhaa, tämä hamstrasi sitä Ruotsista, vielä kun se oli halpaa). Lisäksi ehkä noin kerran kuussa teen "kosmetologiaa kotikonstein"-nimisen vanhan kirjan avulla puhdistuksen. Kalliisiin "Olet sen arvoinen" tuotteisiin en turvaa. Tykkään mixailla erilaisia seoksia rasvoista jne. Siitä sitten testailemaan, mikä soveltuu omalle iholle ja mikä ei.
Myös kannattaa testata vesihöyryä, johon on kenties liuoitettu jotakin teetä, camomilla ja minttu soveltuvat yleensä.
  • Lähetetty: 15.04.2007 13:46
Nyt Nivean maitoelmulsioista vaihdoin johonkin aloe vera maitoemulsioon, joka pyyhitään kasvoilta vanulla. Ihana herkälle iholle.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2007 13:52

Itse olen todennut parhaaksi kasvojen puhdistustuotteeksi erisanin puhdistusgeelin. Semmonen vaaleen vihreä tuubi.

Mulla toimii tää kanssa, tosin käytän ainoostaan iltaisin kun tungen muutenkin tuota apteekin melkeen rasvaisinta rasvaa naamaani... ja todella, kaikki lähtee, mulle kun ei yleensä silmämeikinpoistoaineet toimi ollenkaan.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2007 17:26
Huulirasvaa kuluu liikaa. Harvoin meikkailen joten harvemmin tulee rasvailtua tai laitettua tökörttejä naamaan. Kuorinta noin joka toinen viikko ja ainakun muistaa niin jotain rasvaa naamaan, ei ole finnejä niin ei tule kiinnitettyä huomiota pärstäänsä niin paljon kuin ehkä pitäisi. En muutenkaan paljon ihoani rasvaa kun se ei kauheasti kuivu, paitsi uimahallin vedestä.
Erisanin tuotteita ihoni ei siedä, sen sijaan taas ne halpisrasvat kyllä kelpaa. Mahdolliset meikit poistan garnierin puhdistusmaidolla, silmistä Nivean silmämeikin poistoaineella ja lopuksi vielä Nivean kasvovettä jota pitäisi ostaa lisää. Tyttöystävä käyttää sellaista puhdistusmaitoa joka kalventaa kasvoja joksikin aikaa, pitäisi sitäkin ostaa.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2007 19:20

Lainaus: raavittu

Tää onkin pitkä prosessi...

1. Meikkien puhdistus pois (meikinpuhdistusainetta+silmämeikille oma)

2. Pesu (Clerasil tms. yleensä joku syväpuhdistava [vaikka ihoni ei kuulema tarvitsisi sitä])

3. Kasvovesi

4. Rasvaus yövoiteella + silmänympärysvoide

Aamulla

1. Kasvojen pesu vedellä

2. Kasvovesi

3. Päivävoide

Siinä se. Rahaa kuluu ja paljon. Ja aikaa.

yhdyn täysin. mutta en käytä clearasilia vaan nivean kuivalle iholle suunnattua möhnää ja kasvovettä.
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2007 21:10

Lainaus: Lotus

Lainaus: raavittu

Tää onkin pitkä prosessi...

1. Meikkien puhdistus pois (meikinpuhdistusainetta+silmämeikille oma)

2. Pesu (Clerasil tms. yleensä joku syväpuhdistava [vaikka ihoni ei kuulema tarvitsisi sitä])

3. Kasvovesi

4. Rasvaus yövoiteella + silmänympärysvoide

Aamulla

1. Kasvojen pesu vedellä

2. Kasvovesi

3. Päivävoide

Siinä se. Rahaa kuluu ja paljon. Ja aikaa.

yhdyn täysin. mutta en käytä clearasilia vaan nivean kuivalle iholle suunnattua möhnää ja kasvovettä.

Yhdyn teihin. Apteekista ostin sellaista herkän ihon tuotetta ja sopii erinomaisesti minulle =)
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.05.2007 11:10
Mulla herkkä, kuiva ja atooppinen (seka?)iho, mutta ei sentään mitään ihottumia minulla. Ehkä sitten ellen rasvaisi niin tulis.

Aamuisin: pesu lumenen puhdistusmaidolla (vai mikä se on.. milky touch OLI mutta eipä saa enää), sitten Olayn voidetta, mutta ei sitäKÄÄN saa enää niin kokeilen just lumenen tender dropsia.

Iltaisin: pesu tuolla lumenen jutulla, kasvovesi ja apteekin ceralan voide pumppupullosta. Voisin tuota laittaa myös aamulla naamaan, mutta minulle on henkistä terapiaa laittaa jotain ihanalle tuoksuvaa tai ihanan väristä voidetta, siksi käytän sen rinnalla myös muita voiteita. Lumenen vadelmantuoksuinen voide vartalolle on ihanaa, kuin vaaleanpunaista karkkia, mutta ei tosiaan riitä kosteuttamaan mun ihoa.

Kerran viikossa kuorin ihon ja laitan naamion - yleensä annan olla yön. Riippuu vähän naamiosta. Kovettuvia EI saa jättää eikä niitä mulla koskaan olekaan.

Kosmetologilla oon käynyt viimeksi vuosia sitten. Tahtoisn käydä muttei oo varaa, tyvärr.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit