Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihonhoitoa

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:48
Aamu: Pesu, rasvaus

Ilta: Kasvojen pesu Dermosilin kasvopesulla () ja kosteusvoiteen laittaminen.

Itselläni on herkkä iho, allergiseksi minut on todettu aloe veralle,l kookosrasvalle ja mäntysuovalle. Eli noihin en voi koskea.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2007 12:06
Mun ihonhoito on aika satunnaista ja sen kyllä huomaa.

Jos meikkaan, niin meikit pesen kyllä _aina_ huolella pois ja meikin alle laitan Humektania, samoin kasvojen pesun jälkeen. Useinmiten kun en meikkaa, niin ihonhoitokin jää. Saunan jälkeen iho tuntuu niin kuivalle, että silloin kyllä laitan voidetta.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 21.07.2007 16:29
Minulla on rasvainen ja näppyläinen iho, eikä sen kanssa pystyisi elämään jos en puhdistaisi sitä aamuin ja illoin Clearasililla. Suihkussa käydessäni pesen myös selän samalla tökötillä, koska sekin on näppyläinen. Mitään aknea tms. minulla ei tietääkseni ole, vain luonnostaan tällainen iho. Kosteusvoiteiden käyttäminen ei tulisi mieleenkään.

Ainiin, pitää vielä lisätä aihetta sivuavasti että näin kesäisin minulle tulee hyttysten puremista aivan valtavia paukamia. En ole nähnyt että kenellekään muulle tulisi sellaisia, ja minullakin tämä alkoi vasta tänä kesänä. Paukamat nousevat noin puolen tunnin jälkeen kun hyttyset ovat syöneet minut elävältä ja katoavat myös aika nopeasti. Ne eivät ole sen kutiavampia kuin yleensäkään eikä niistä ole muuta haittaa kuin ulkonäkö. Itseasiassa se ovat aika hauskoja, ja kun pysyvät vain pari tuntia. Kerrankin vain muutama hyttynen oli purrut metsässä ja koko sääret ja reidetkin olivat valtavilla paukamilla.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 21.07.2007 17:18

Lainaus: Lovekiva

Minulla on rasvainen ja näppyläinen iho, eikä sen kanssa pystyisi elämään jos en puhdistaisi sitä aamuin ja illoin tehokkaalla Clearasililla

Tuolla Clearasililla normaalikin iho muuttuu huonoksi. Se sisältää alkoholia, joka kuivattaa ihoa entistä enemmän ja sitten iho taistelee vastaa tunkemalla enemmän finnejä/talinäppylöitä ja rasvoittamalla ihoa. Kannattaa iholle etsiä jotain laadukkaampaa tai neutraalimpaa olipa rasvainen, kuiva, seka- tai normaali iho. Esim. tuotteet jotka sisältä alkoholin sijasta vaikka sansyylihappoa ovat parempia. Itsellekin kehittyy harvoin mutta kipeitä tulehdusfinnejä ja minulla oli ns. jokinlainen akne mutta sain sen santsyyli/hedelmähappoa sisältävällä tuotteella kuntoon, eikä muuten puske finnejä enää kun sillä pesee silloin tällöin. Muuten käytän ihan normaalisti kasvoemulsiota meikin poistoon. Se tunne, että se "tuntuu" vaikuttavan ei saa olla kirvelyä tai polttelun tunnetta iholla, jonka mm. alkoholipitoiset tuotteet tekevät.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2007 17:27
En oikeen jaksa hoitaa ihoa, mutta ihokin on jotenkin maagisesti pysynyt hyvänä nykyään. Meikit toki pesen joka ilta pois ja aamulla ennen meikkausta heitän vettä naamalle. 8>

Lainaus: M Chaosbreather

Tuolla Clearasililla normaalikin iho muuttuu huonoksi

Itse olen tuosta elävä todiste. :S Aiemmin minulle tuli finnejä paljonkin, ja kokeilin sitten typeränä Clerasilia siskoni varoituksista huolimatta. Iho alkoi lähtemään kaistaleina naamasta, samoin kävi siskolleni aikaisemmin.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 21.07.2007 17:40

Lainaus: M Chaosbreather

Tuolla Clearasililla normaalikin iho muuttuu huonoksi.

No minun sitten varmaan kannattaa kokeilla jotain parempaa. Ei se minun kohdalla juuri ole tilannetta pahemtanut siitä mitä oli ennen mutta

Lainaus: koulrofobia

Itse olen tuosta elävä todiste. :S Aiemmin minulle tuli finnejä paljonkin, ja kokeilin sitten typeränä Clerasilia siskoni varoituksista huolimatta. Iho alkoi lähtemään kaistaleina naamasta, samoin kävi siskolleni aikaisemmin.

olen kuullut enemmänkin tuollaisia juttuja, enkä halua samaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 22.07.2007 11:20
Yritän hoitaa ihoani parhaalla mahdollisella tavalla. Silti naama on välillä kuin per.s.ee.n.r.e.ikä. Omistan kymmenittäin "ihmeitätekeviä" rasvoja sun muita. Yleensä olen tyytyväinen ihooni, vaikka välillä tulee kuun kokoinen finni keskelle otsaa.

Yleensä käytän Lancomen mömmöjä, mutta muitakin löytyy.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2007 11:26

Lainaus: Stuntgirl

Kasvojen pesu Dermosilin kasvopesulla

Itse käytän myös Dermosil-tuotteita, tosin omani on nyt loppunut..
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2007 11:30
Pesen kasvot Nivea Young tuotteilla, kyllä ne ihan hyvin toimii, vaikka välillä näppyjäkin tulee. Kosteusvoiteita käytän jos iho tuntuu kuivalta.
Koitan kesällä vähentää meikin käyttöä, koska tuntuu että se aiheuttaisi niitä näppyjä... Mutta toivottavasti ei.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2007 13:44
Iltaisin pyyhin kasvojeni ihon apteekin sebamed - syväpuhdistavalla kasvovedellä, ja ainakin minulla se poistaa finnit yms. tehokkaasti. Rasvoja en pahemmin tunge koska ihoni ei ole kuiva, mutta ei kyllä rasvoittuvakaan. Muuta en taida perus-saippuapesun jälkeen tehdäkään, koska en jaksa meikata niin ihoni ei kovin huonossa kunnossa ole.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit