Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.07.2011 20:20

Lainaus: Anyxia

8 luokan luokkasormus on siitä asti ollut vasemmassa keskarissa kun sen sain

Laitanko paremmaksi 5 luokan luokkasormus on ollut myöskin vasemmassa keskarissa siitä asti kun sen sillon joskus(-04) sain. On kyllä mitoitettu saman käden etusormeen sillo joskus, mutta jää siihen helposti jumiin. Itse tosin käytän sormusta rajoitetusti, eli aina kun astun ovesta ulos. Mukaan liitän yleensä jotkut korvikset sekä kaulakorun joka on pieni suloinen sieni.
Riippuen vaatetuksesta lisään ehkä kaulapannan tai muita niittihärpäkkeitä ranteisiin.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2011 20:48
Hei ihmiset! En nyt taas keksinyt parempaakaan keskustelua tälle kysymykselle joten..

Kertokaahan, että onkos tässä valtakunnassa yhtäkään yritystä, jolla voi teetättää sinettisormuksen? Ja mitähän tuollainen lysti mahtanee maksaa?
Kirjoittanut: Harlekiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2011 18:01
11 sormusta, 2 kaulaketjua, 2 ranneketjua, kello.
korut hopeaa, paitsi kello ja yksi sormus jonka tein luusta, toinen tekeillä.
Harrastaako kukaan luunkeittämistä?
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2011 13:41
Kolme kihlasormusta (kaikki nykyisen suhteeni tottakai ), kolme luokkasormusta, pääkallosormus, salamasormus, ranneketju, ranteessa roikkuvat helmet jossa on risti ja perheväkivaltaa vastustava symboli. Lisäksi erilaisia rannekkeita ja helyjä käsissä. Sitten kaulanauha, jossa sormus, nahkanauha pentagrammilla (semmoinen missä kaksi sakaraa alaspäin) ja panssariketju. Lisäksi vielä lävistyskorut. Kaikki on joko hopeaa, terästä tai titaania (paitsi risti joka on kultaa).
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.12.2011 21:23

Lainaus: BLaCKIE1990

Kolme kihlasormusta (kaikki nykyisen suhteeni tottakai)

Hmmm... miksi yksi sormus ei riittänyt? Onko kihlaus purkautunut välillä vai löytyikö hienompia sormuksia jotka oli pakko saada? Siihen kun vielä lisää vihkisormuksen niin huh huh.

Kylläpä minulle riittää tämä yksi rinkula nimettömään. En oikeastaan juurikaan muita koruja käytä päivittäin, en edes korvakoruja jaksa aina laittaa. Yleisimmin kihlasormuksen seurana joko Nomination-rannekoru tai äidin ostama huu haa magneettirannekoru jonka pitäisi muka auttaa reumaan. En ole paljon apua tästä huomannut olevan, mutta onpahan sievä koru.
Kaulakorut ovat yleensä isoja ja näyttäviä asun mukaan, samoin korvikset.

Sitten kunhan tässä saadaan häät järjestettyä niin teetämme korumuotoilija ystävällämme yhteensopivat sormukset niin että miehen kihlasormus ja minun kihla- ja vihkisormukseni ovat kaikki samaa settiä. Nykyiset sormukset saavat sitten mennä korurasiaan talteen. Eihän sitä tiedä jos vaikka tekisimme niin romanttisen lapsen että haluaa kihlata oman tulevan kumppaninsa perintösormuksilla. :'D
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2012 15:49
Piikkipannat ovat yksi suosikkejani. Kaiken näköiset riipukset. Maltanristi koruja.
Kaikki neon vihreät korut, nahka ja niitti ranneikkeita. Feikki venytys koruja.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • • Muokkasi: BLaCKIE1990
  • Lähetetty: 19.01.2012 10:22

Lainaus: BronzeRain

Hmmm... miksi yksi sormus ei riittänyt? Onko kihlaus purkautunut välillä vai löytyikö hienompia sormuksia jotka oli pakko saada? Siihen kun vielä lisää vihkisormuksen niin huh huh.

Puolisollani on erinäisiä korumetalliallergioita, joten on ollut haasteellista löytää sopivaa materiaalia. Itse sormusten ostajana olen halunnut pitää kaikki, jottei vanhat jää unholaan.

Ps. meille ei ihan heti vihkisormuksia tule, pitää odotella ensin avioliittolain muuttumista
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.01.2012 15:02
Mie en nykyään jaksa/muista juuri koruja käyttää. Ainoat mitkä ovat miulla aina ja kaikkialla on korvikset: vasemmassa korvassa yksi heppakenkä, kolme rinkulaa (kirurgin terästä) ja pieni suomilellona. Oikeassa korvassa: 12mm tunneli, neljä pinkkiä rinkulaa ja rustossa kaksi vaaleanpunaista timanttia.
Sekä sormukset vasemmassa kädessä on aina kihlasormus (Jukka Rintalan Onnenoksa) ja oikeassa suomijellonasormus.
Kaulakoruja käytän kun muistan, omistan niitä kyllä melkoisen kasan. Yleensä kaulaan eksyy suomijellona (yllättävää...), mutta toki esim. juhlissa kaulasta löytyy joko Kalevalaa (omistan kaksi kaulakorua) tai sitten jotain hopeakoruja.
Pitäisi kai taas ryhdistäytyä, kouluaikoina käytin kaulakoruja päivittäin. Voisi nytkin käyttää.
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2012 18:27
Kyllä käytän koruja päivittäin Sormusten osalta minulla on aina kihlasormus ja etusormessa Kalevalasormus. Oikeassa ranteessa käytän päivittäin kelloa ja vasemmassa ranteessa päivittäin Kalevala rannekorua nimeltä My Saaga. Tämän lisäksi käytän vasemassa ranteessa myös toista rannekorua, joka vaihtuu päivittäin, riippuen asusta Kaulassa käytän melkein joka päivä korua, joka vaihtelee asun mukaan. Yleensä vaihtuvina koruina käytän itse tekemiä hemikoruja, jotka ovat aina mustia, viininpunaisia tai liiloja Korvissa on aina korvakorut, joko oma tekemät riipulliset tai miehen tekemät hopeakorvakorut. Olen aina rakastanut koruja Minusta ne tuovat kivan loppusilauksen asukokonaisuuteen
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2012 23:22
Harvemmin tulee arkena koruja käytettyä. Töissä ei saa olla rannekoruja tai sormuksia, joten helposti ne unohtuu sitten vapaa-aikanakin. Lisäksi en turvallisuussyistä halua käyttää mitään kovinkaan isoja korvarenkaita, joten nyttenkin on vaan nappikorvikset korvissa. Juhliin koitan yleensä jotain kaulakoruja ja näyttävempiä korvakoruja väsätä, mutta joskus nekin unohtuu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit