Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:01
en löytänyt tällaista niin tein itse (kertokaa jos tällanen kumminki on, oon aika huono ettii mitään)
Eli mitä koruja pidätte (ainakin melkein) päivittäin?
ite pidön 6 sormusta, 2 nahka ranne härpäkettä, kaulakoru ja korvis (olen koru friikki ja haluan niitä koko ajan lisää ) pidän noit päivittäin, paitsi kylmil ilmoil en pidä sormuksii, ku sormet jäätyy
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:07
sellanen aika normaali rippiristi, horoskooppikoru, isompi tinaristi ja sitte hopeinen koiperhosen näkönen kaulakoru. korvissa pääkallokorvikset. harvoin käytän sormuksia ja rannekoruina joskus nauhoja ja kejuja ja semmosia...
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:09

Lainaus: Und3ad

olen koru friikki

siis mies korufriikki... ookke... (muistelen että olit poika... anna anteeks jos muistin väärin)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:13

Lainaus: darkAngel

siis mies korufriikki... ookke... (muistelen että olit poika... anna anteeks jos muistin väärin)

muistit oikein meiän koulus on kyl yks viel korufriikimpi poika, sil on joka sormes sormus mullakin ehkä pian. no ehkä se johtuu kaveriporukasta (muutenki suurin osa kavereista tyttöjä)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:16
mut ei kai se mitää haittaa... saahan sitä miehetkin käyttää koruja.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: amy
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:17
mulla on kaulassa piikkipanta ja ankh-risti. lävistyskoruja on korvissa ja nenän sivussa. nilkassa usein, muttei ihan päivittäin myös piikkikoru. Ja sormus sormessa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:17
Mulla on aina iso pentagrammi, usein myös sellainen lepakkokoru. Sormuksia ei valitettavasti, mutta kohta pitäis saada. Ja epälukuinen määrä muita koruja. Olen kyllä friikki
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:47
koruja löytyy usein lävistyskorujen lisäksi piikkikaulapanta viiden sentin piikeillä (se on hyvin söpö) tai sellainen kaulapanta ,jossa on metallirengas. Niittirannekkeita on usein ainakin yksi jos ei, mustat hiuslenkit käyvät käsikoruiksi
Yksi Kalevalakorusormus on myös melko usein käytössä ja nyt uutukaiseni on sellainen nätti lepakkokoru
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:48
Kolme korvista per korva, napalavistys ja nannilavistys. Olen laiska.
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:55

Lainaus: Piiskansiima

nannilavistys

oho, mä en nännejäni lävistäis mistään hin... no jaa jos hinnasta sovitaan ni ehkä sitte
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit