Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 27.10.2013 16:32
Ostin 2 päivää sitten Turun Wiklundilla punaiset korvakorut.. Aivan kuin verta..
Pituus 6 cm.

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2013 15:14
Nyt minä sen tein. Ostin pikkiriikkiset ankh-korvikset. Yksi moinen sopii täydellisesti toiseen reikään korvalehdessä, sellainen kun on vain toisessa korvassa. Olen pitkään etsinyt kaunista, pientä korua siihen, mutten kuitenkaan ole halunnut mitään peruspalloa. Niin paljon kuin vannoinkin, etten mitään symboleita kanna!
En osaa luopua tästä enää.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2013 22:54
Päivittäin, tai ainakin 90% siitä ajasta kun liikun ihmisten ilmoilla, on kaulassa jompikumpi näistä kahdesta.
Vasara ja risti

Risti on peräisin ensimmäiseltä Lontoon reissulta, London Dungeonin yhteydessä olevasta lahjatavaraliikkeestä ostettu. Koru on ihan aitoa rihkamaa, hinta taisi olla peräti 7 euroa. Ketju on aitoa hopeaa ja sen arvo on kymmenkertainen

Vieressä lokoileva Marvelista tuttu nuija on Lappeenrannan Haraldista tarttunut mukaan. Muistaakseni olivat paikallisen pronssisepän käsitaidon ilmaisuja. En yleensä pahemmin asatruun päin kallistu koruvalinnoissani, mutta jokin tuossa pronssissa kiehtoi ja mukaan tarttui. Näiden lisäksi omistan vielä yhden Kalevalakorun, pronssisen Kirkkoristin. Viimeksi käytössä joskus viitisen vuotta sitten, mutta enpä sitä poiskaan ole heittänyt, ajoittain tulee sellainen olo, että täytyy saada Kalavales kaulaan killumaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2013 15:15
Päivittäin itellä killuu jonkinmoiset korvikset korvissa. Mitä isommat ja näyttävemmät, sen parempi, mutta kotosalla ollessa peinemmätkin käy. Muita koruja tulee käytettyä lähinnä silloin kun muistaa. o___o Tossa itseasiassa just järkkäsin koruni uuteen lipastoon ja osa pääsi näytille, pieniin hyllyihin roikkumaan, ja sitä ihan hämmästeli että onko mulla tämmönenkin! Jospa sitä nyt useammin tulis noita koruja laitettua kun ovat nyt niin tyrkysti esilläkin
  • Lähetetty: 03.12.2013 16:00
Minä ostin Ruotsista yhdeltä mieheltä noin 1 kk sitten musta vintage rintakorun.
Kirjoittanut: AnarkA (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.01.2014 18:15
1 ankh pitkällä ketjulla, Sir Roin korppi-riipus, Tanskasta hankittu Thorin vasara ja kirppikseltä löydetty pikkuriikkinen linnunkallo-kaulakoru. Noi pitää aina olla tai tulee alaston olo.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.02.2014 10:43
Olen koukussa sormuksiin, niitä pitää vähintään olla seitsemisen kappaletta joka päivä, muuten tulee alaston olo. Tällä hetkellä käytössä on käärmeennahkaprintillä varustettu sormus, ketjusormus, hematiittisormus, pääkallosormus ja kolme ihan tavallista sileää terässormusta. Uusin suosikkikaulakoruni on Alchemy Gothicin Hole in the head -koru. Olen kyllä muutenkin erityisen ihastunut Alchemy Gothicin asusteisiin, kyseisen merkin sormuksia ja kaulakoruja on tullut kerättyä, huomasin yksi päivä taannoin että jopa yksi vyönsoljistani kuuluu myös kyseiseen merkkiin.

Toki nyt kun lävistyksiä omaan, niin niissäkin on joka päivä korut.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2014 22:47
Nyt vihdoin löysin itselleni kivan ankh-riipuksen. Sitä pidän aina! Ja protukoruakaan en ole ottanut pois sen jälkeen kun sen kaulaani sain.
  • Lähetetty: 14.04.2015 18:34
---
Kirjoittanut: Niksu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.04.2015 16:02
Itellä pitää joka pvä olla koruja! Sormuksia (finger claw), kaulakoruja, rannekkeita, korvakoruja, venytyskoru, lävistyksiä, myös käytän välillä feikkiläväreit. Yks suosikki on korvis, jossa on ketjut, mutta se klipsi laitetaan nenään kii. Kaikki ei tosiaan oo gootti tyylisiä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit